dan moet je blijvenquote:
Weet je wel, weet je niet.quote:
Vorkie, hoe was je werk?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef Vork het volgende:
Dan zal ik deze ook maar over moeten slaan. En dan kan lang duren met die al dan niet jonge oudjes.
zijn jullie zulke matige klussers?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben er 6 jaar over gedaan om te gaan samenwonen
Nah zo bedoelde ik het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha
ik kan sowieso niet naast iemand slapen. ik moet na de sex gelijk weg, anders moet ik nog blijven slapen ook.. bah haha
Ik zag je smiley en was het met je eens, vandaar.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:56 schreef rijsttafel het volgende:
Nah zo bedoelde ik het nou ook weer niet
Nog toffer dan seks in een relatie vind ik het in slaap vallen erna.
Haar haren door je vingers, gezicht op je borst, haar hoofd in je armen.![]()
En allebei gewoon je bek houden.
Zegt een vrouw!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juh.. dat geklets moet je tenslotte de hele dag al aanhoren
Ach ja.. ik weet tenslotte ook wat buitenspel is (terwijl ik voetbal stom vind), dus kan dit er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zegt een vrouw!
zegt een vrouw..
Ik lul de hele dag aan een stuk door, vergis je nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zegt een vrouw!
zegt een vrouw..
Dat ligt dan toch echt aan je leeftijd, want hier adverteren ze nog steeds met Nokia's en kortingsbonnen voor de Efteling.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:58 schreef golfer het volgende:
Google-advertentie bij TT van mij:
[ afbeelding ]
dat kan ik niet. als ik moet slapen dan gewoon los liggen alsjeblieft. knuffelen kan wel maar kan echt niet slapen met mn hoofd op iemands borst ipv een kussen. armen om me heen kan ik me niet bewegenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zo is dat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:00 schreef FutureFairytale het volgende:
dat kan ik niet. als ik moet slapen dan gewoon los liggen alsjeblieft. knuffelen kan wel maar kan echt niet slapen met mn hoofd op iemands borst ipv een kussen. armen om me heen kan ik me niet bewegen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo is dat.
Seks, klaarkomen, afrollen en slapen.
Daar is Golfer voorquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Iemand moest het zeggen, maar ik was even thee halen.
Ja, ik hou me keurig aan mijn imago/rolpatroon.quote:
NOMNOMNOMquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:08 schreef Sunnythesun het volgende:
ga het niet laat maken geloof ik.. wil morgen ook nog een beetje op tijd naar de streekwarenmarkt in Delden voor lekkere dingen
ben benieuwd wat ze allemaal hebben.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:08 schreef Sunnythesun het volgende:
ga het niet laat maken geloof ik.. wil morgen ook nog een beetje op tijd naar de streekwarenmarkt in Delden voor lekkere dingen
ben benieuwd wat ze allemaal hebben.
Vooral dat laatste zekerquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
NOMNOMNOM
ALvast weltersuten.
Ik ga modrgen niewue thee halen en ik tpy nu ondersteboven
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:12 schreef Tezz het volgende:
Heeft Steer tot nu toe de verleiding kunnen weerstaan om te posten vanuit het toilet van het salsacafe?
jij begrijpt hetquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo is dat.
Seks, klaarkomen, afrollen en slapen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:14 schreef AnneX het volgende:
http://petities.nl/petitie/ik-steun-de-bibliotheek
willen jullie deze petitie (ook) tekenen ?
nee, ik ben er pas sinds afgelopen weekend achter dat die markt bestaatquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga morgenochtend eindelijk whisky halen. Sun; nog nooit naar die markt geweest?
Grappig, wij gaan net morgen alle whisky verstoppenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga morgenochtend eindelijk whisky halen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef TAV74 het volgende:
Grappig, wij gaan net morgen alle whisky verstoppen
[..]
Nou vooruit, ik laat en miniatuurtje staanquote:
[..]
quote:(In het verre oosten)Op zondag zeven november is aangifte gedaan door SUn en TAV omdat hun whisky is gestolen. Er zijn geen sporen van inbraak gevonden. De Politie wil in verband met het onderzoek geen uitspraken doen
En quote ook nog de verkeerde post (of ik snap niets van het antwoordquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:56 schreef rijsttafel het volgende:
Done.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:14 schreef AnneX het volgende:
het is al weer laat, lees ik.
/oudere jongere
.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:16 schreef AnneX het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 5 november 2010 23:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gedaan!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:14 schreef AnneX het volgende:
/oudere jongere
Ja. Het is toch wel weer errug tofquote:
Jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:18 schreef TAV74 het volgende:
En quote ook nog de verkeerde post (of ik snap niets van het antwoord)
Henk en Ingrid houden niet van linkse hobbiesquote:Ja maar helaas zijn de meeste Henk-en-Ingridden geen lid van de bieb.
Ik had een Baldacci, maar ik vind er niks aan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:18 schreef rijsttafel het volgende:
Done.
De bieb![]()
Doet me eraan denken, moet m'n boeken eens verlengen.
Henk en Ingrid houden wel van hobbies !quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Henk en Ingrid houden niet van linkse hobbies
Baldacci is sowieso erg wisselend vind ik. Soms vliegt de spanning je om de oren, soms ben je het na hoofdstuk drie echt kitsbeu.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had een Baldacci, maar ik vind er niks aan.
Toen begon ik in een Renate Dorrestein, ook niksSoms neem je gewoon de verkeerde boeken mee
Ondertekend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:14 schreef AnneX het volgende:
/oudere jongere
Ik ken het. Neem altijd 2 keer zoveel boeken mee als ik verwacht te gaan lezen, omdat de helft me niet aanstaat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had een Baldacci, maar ik vind er niks aan.
Toen begon ik in een Renate Dorrestein, ook niksSoms neem je gewoon de verkeerde boeken mee
Handig, hoef je het zelf niet meer te doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef borisz het volgende:
Ik gaat slapen
Mijn wekker staat op 7u.
`hey grappig de mijne ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef borisz het volgende:
Ik gaat slapen
Mijn wekker staat op 7u.
Idem hier.quote:
Bijzonder dat ze daar aan gedacht heeft zegquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:25 schreef Bluezz het volgende:
[sub]Ik hoor net dat mijn overleden collega W. zelf de zaterdag heeft uitgekozen voor haar crematie om ons, de collega's, allemaal de mogelijkheid te bieden om te komen en geen gedoe ontstaat over wie er vrij moet of kan nemen![]()
Ken je Dean Koontz? Beetje Stephen King sfeertje in een moderner jasje.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:23 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik ken het. Neem altijd 2 keer zoveel boeken mee als ik verwacht te gaan lezen, omdat de helft me niet aanstaat.Behalve natuurlijk als ik de auteur goed ken en weet dat ik het altijd wel goed vind.
Ik had er nu een van ene Erwin Mortier, maar daar kreeg ik na 5 pagina's al uitslag van, dus maar weer veilig naar meneer S. King gegrepen.
Dat is ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ken je Dean Koontz? Beetje Stephen King sfeertje in een moderner jasje.
Haha. Nou, Dean Koontz is ook al 100 inmiddels volgens mij. Want hij heeft al zoveel boeken op zijn naam staan dat je er een hele boekenkast mee zou kunnen vullen...quote:
Maar zijn jasje is wel heel modernquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Haha. Nou, Dean Koontz is ook al 100 inmiddels volgens mij. Want hij heeft al zoveel boeken op zijn naam staan dat je er een hele boekenkast mee zou kunnen vullen...
Ja wel eens van gehoord. Spiegel van de Ziel wel eens in m'n handen gehad. Maar nog niet aan begonnen, zal het eens doen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
We moeten je aardig vindenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:31 schreef LieLie het volgende:
mag ik wel in dit topic? wat zijn de criteria?
Hmm, Spiegel van de Ziel vond ik net een mindere titel van hem. Op zich wel spannend, maar er zijn betere!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:31 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja wel eens van gehoord. Spiegel van de Ziel wel eens in m'n handen gehad. Maar nog niet aan begonnen, zal het eens doen!
Weer een boek in de wachtlijst
Nja, je behoort tot je 27e of zo tot de 'jongeren' meen ik, dus een oudere jongere is wel wat ouder..quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We moeten je aardig vindenEn je moet 18+ zijn
Ga ik vlg week naar op zoek in mijn bieb!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef Tezz het volgende:
niet dus?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, je behoort tot je 27e of zo tot de 'jongeren' meen ik, dus een oudere jongere is wel wat ouder..
Top! Thxquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:35 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmm, Spiegel van de Ziel vond ik net een mindere titel van hem. Op zich wel spannend, maar er zijn betere!
Ik zou kiezen (om te beginnen) voor 'Gegrepen', 'De Echtgenoot' of 'De nachtmerrie'.
Is echt by far mijn favoriete suspence-schrijver. Gewoon elk boek van hem wil ik in 1 ruk uitlezen.... Zelfs degene waarvan ik net zei dat ie ietsie minder was.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga ik vlg week naar op zoek in mijn bieb!
Wat ben je nu weer aan het doenquote:
Ja potverdikkie...het zijn toch onze criteria?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, je behoort tot je 27e of zo tot de 'jongeren' meen ik, dus een oudere jongere is wel wat ouder..
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:14 schreef AnneX het volgende:
/oudere jongere
Klinkt goe-oed!quote:
Ah, ik hoef de twitter-tweets niet meer te volgen verder.quote:
Of ik me daardoor nou meer welkom voelquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja vooruit.. omdat je altijd zo oud overkomt
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Of ik me daardoor nou meer welkom voel
Rust alvast maar goed uit.quote:
Ik ga het nodig hebben vrees ik.. oude mensen schijnen net zo vermoeiend te kunnen zijn als kleine kinderen..quote:
En die andere ideale relatie voegt zich daar morgen platonisch aan toequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:42 schreef TAV74 het volgende:
De andere helft van de ideale relatie gaat ook slapen hoor![]()
![]()
Steeds maar schreeuwen en alles herhalenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga het nodig hebben vrees ik.. oude mensen schijnen net zo vermoeiend te kunnen zijn als kleine kinderen..
Nee joh, ze is d'r make up aan het bijwerkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ze blijft wel lang op de wc... Zou er een raampje naar buiten zijn
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ze zit nu te posten op haar forum en te twitteren met haar vriendinnen over jou.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Nee joh! Die is haar vriendinnen aan het sms-en hoe het gaat!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Of een vriendin aan het hosselen die haar straks gaat bellen dat ze snel thuis moet komen wegens noodgeval familielidquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:44 schreef Isabeau het volgende:
Nee joh, ze is d'r make up aan het bijwerken
Ze sms't d'r ouders dat ze vanavond niet thuis komt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ja doen Ies, ik ben ook een poosje geen lid geweest en ik vind het weer heerlijk om eens in de paar weken lekker uit te zoekenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet eigenlijk ook gewoon weer lid worden van de biebWe hebben net een heel erg mooi nieuwe bieb hier gekregen en ik ben er nog maar een paar keer geweest! (deed toen genealogisch onderzoek waar ik toch echt voor bij de bieb moest zijn)
Lein had me na de tentoonstelling 4 boeken meegegeven en ik heb ze bijna alle 4 al uit!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:47 schreef Bluezz het volgende:
Ja doen Ies, ik ben ook een poosje geen lid geweest en ik vind het weer heerlijk om eens in de paar weken lekker uit te zoeken
Echt Isa, ga naar je bieb! Alleen meer leden en uitleningen kunnen de bieb en het voortbestaan daarvan nog redden....quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lein had me na de tentoonstelling 4 boeken meegegeven en ik heb ze bijna alle 4 al uit!![]()
Wat is lezen toch fijn
Gezelligquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik blijf nog wel eventjes hierKan ik mooi Steer uithoren later vannacht
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Of een vriendin aan het hosselen die haar straks gaat bellen dat ze snel thuis moet komen wegens noodgeval familielid
Kijk, wij zijn expertsquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:10 schreef Leintjeuh het volgende:
jaaaa! Daar heb ik ook een keer iemand voor moeten inschakelen
Hallo liefjens
quote:
Leinquote:
Heb je nog wat nieuwe boeken nodig? Kan nog wel een stapeltje bij elkaar rapenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:48 schreef Isabeau het volgende:
Lein had me na de tentoonstelling 4 boeken meegegeven en ik heb ze bijna alle 4 al uit!![]()
Wat is lezen toch fijn
Ohh ja vreselijk, van die wanhopige datesquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:11 schreef Isabeau het volgende:
Kijk, wij zijn experts
Heyhey Lein, hoe was je dienst?
gezocht maar ben em kwijt dus als ik moet dan moet ik straks naar de badkamer rennen. vind dit van tevoren altijd zo erg. komt t omhoog, weer naar beneden.. omhoog, voor niks boven het toilet hangen.. teruglopen en dan toch moeten overgeven ..quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:13 schreef PdeHoog het volgende:
Zorg dat er een emmertje naast je staat en doe verder gewoon ff rustig aan.
vind het leuk hoe hij met je 'flirt'quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohh ja vreselijk, van die wanhopige datesDat je het liefst inderdaad stiekem naar buiten sneakt terwijl je 'naar het toilet zou gaan'
Rustig. En leuk, Oude Sjansmannetje was weer zo leuk! Allerlei vragen over mijn relatie, trouwen, kinderen, hoe het met mijn vader de arts was... Zo leuk, als ze nog een beetje korte-termijngeheugen hebben
De geruchten gaan dat er een knokploeg van een populair jongeren-forum klaarstaat om een hartig woordje met de dieven te spreken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:18 schreef borisz het volgende:
(In het verre oosten)Op zondag zeven november is aangifte gedaan door SUn en TAV omdat hun whisky is gestolen. Er zijn geen sporen van inbraak gevonden. De Politie wil in verband met het onderzoek geen uitspraken doen
Joh, kots krijg je beter weg dan lippenstift hoor. En als het op de vloerbedekking komt: je moeder wil het vast wel weg wassen met een warm sopje. En als ze er dan morgen soda op strooit en dat later weg stofzuigt, ruik je er ook niks meer van.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:16 schreef FutureFairytale het volgende:
gezocht maar ben em kwijt dus als ik moet dan moet ik straks naar de badkamer rennen. vind dit van tevoren altijd zo erg. komt t omhoog, weer naar beneden.. omhoog, voor niks boven het toilet hangen.. teruglopen en dan toch moeten overgeven ..
maar thanks! ik lig al op mn zij met mn benen opgetrokken
hehe ik word gelukkig nog geholpen als ze wakker worden van de 'geluiden'. het gaat me meer om het gevoel wat je hebt van tevoren. nu is t ff rustig, hopelijk is t gezakt. ben bang dat ik niet veilig heb gewerkt met de kip vnv. iets geproefd denk direct daarna met zelfde bestek of misschien mn vinger.. weet t niet meerquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Joh, kots krijg je beter weg dan lippenstift hoor. En als het op de vloerbedekking komt: je moeder wil het vast wel weg wassen met een warm sopje. En als ze er dan morgen soda op strooit en dat later weg stofzuigt, ruik je er ook niks meer van.
Nou, graag eigenlijk! Ik neem deze wel weer mee als ik naar jou toe komquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Heb je nog wat nieuwe boeken nodig? Kan nog wel een stapeltje bij elkaar rapen
Is prima!quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:23 schreef Isabeau het volgende:
Nou, graag eigenlijk! Ik neem deze wel weer mee als ik naar jou toe kom
En je dienst klinkt aangenaam![]()
Ja, we hebben 4 huiskamers. De joviale en de actieve huiskamer, daar zitten de betere mensen, een warme en een warme snoezelhuiskamer. In de laatste twee zitten de diep-demente mensen. In de actieve huiskamer (waar deze twee heren zitten) zit 1 dame die op alles en iedereen scheldt, een man die zichzelf slaat, bijt en wurgt, en een dame die zich steeds gillend bijna laat vallen en ontzetttend stokdoof is. Oh, en die man die zichzelf slaat, heeft ook dagen dat ie bijna constant zit te schreeuwen/gillen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Alle dementie is tragisch, LeinEn wat voor onrust is er dan in de woonkamer? Waar ik gewerkt heb lag alles maar te dutten in die woonkamer.
Slaap lekker Peetjequote:
Och ja, dat kan ik me dan heel goed voorstellen. Ik herinner me nu dat we ook een huiskamer met een scheeuwer hadden. Die riep steeds heel erg luid 'Hoera!!' (en dat dus elke 20 seconden of zo)quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, we hebben 4 huiskamers. De joviale en de actieve huiskamer, daar zitten de betere mensen, een warme en een warme snoezelhuiskamer. In de laatste twee zitten de diep-demente mensen. In de actieve huiskamer (waar deze twee heren zitten) zit 1 dame die op alles en iedereen scheldt, een man die zichzelf slaat, bijt en wurgt, en een dame die zich steeds gillend bijna laat vallen en ontzetttend stokdoof is. Oh, en die man die zichzelf slaat, heeft ook dagen dat ie bijna constant zit te schreeuwen/gillen.
Dat is de onrust in die huiskamer.
Familieleden willen vaak niet dat hun oudje bij de schreeuwer komt, je wordt er zelf ook knetter gestoord van af en toe.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:51 schreef Isabeau het volgende:
Och ja, dat kan ik me dan heel goed voorstellen. Ik herinner me nu dat we ook een huiskamer met een scheeuwer hadden. Die riep steeds heel erg luid 'Hoera!!' (en dat dus elke 20 seconden of zo)
Nope, weekend vrij, maandag late dienst, dinsdag vrij, woensdag en donderdag late, vrijdag vrij, zaterdag en zondag late dienst en dan kom jij! Dan ben ik 2 dagen vrij.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:54 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker Lein! (moest je verder dit weekend nog werken?)
ok! Ik ben het weekend ook vrij, maandag weer nachtdienst. Spreek je snelquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Nope, weekend vrij, maandag late dienst, dinsdag vrij, woensdag en donderdag late, vrijdag vrij, zaterdag en zondag late dienst en dan kom jij! Dan ben ik 2 dagen vrij.
Lopen de mensen (die dat nog kunnen) niet van huiskamer naar huiskamer?quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:46 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja, we hebben 4 huiskamers. De joviale en de actieve huiskamer, daar zitten de betere mensen, een warme en een warme snoezelhuiskamer. In de laatste twee zitten de diep-demente mensen. In de actieve huiskamer (waar deze twee heren zitten) zit 1 dame die op alles en iedereen scheldt, een man die zichzelf slaat, bijt en wurgt, en een dame die zich steeds gillend bijna laat vallen en ontzetttend stokdoof is. Oh, en die man die zichzelf slaat, heeft ook dagen dat ie bijna constant zit te schreeuwen/gillen.
Dat is de onrust in die huiskamer.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:25 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga proberen te slapen. wil eigenlijk best onderbroken worden door Steer haha, ben zo benieuwd!
trusten mensaapjes!
'k geloof het ook niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 04:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat zij het als een date zag, SteerNou ja, slaap lekker in ieder geval
vanwege de uitdaging. Hey maar als zij voor je wil koken, doe je het toch wel goed, lijkt me.quote:Op zaterdag 6 november 2010 04:56 schreef Stereotomy het volgende:
En waar heb ik dat nummer van raremeisje gelaten? Die heeft iig haar tong wél in m'n mond gestopt.
Waarom wil je nou altijd datgene wat je níet hebt?
Heel goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 04:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'k geloof het ook niet.Goed dat ik het nu al na 1 date zie he
Ja als ik er nu over nadenk moet je inderdaad gewoon op de tweede date proberen te zoenen (deed mijn vriend ook maar wees hem afquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:15 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen!
Speciaal vroeg opgestaan op mijn vrije zaterdag om het verslag van Steer te lezen....![]()
Steer, misschien wil ze het gewoon rustig aan doen. Op date nummer 2 probeer je gewoon met haar te zoenen. Schrikt ze of houdt ze de boot af dan is het helaas een friend-zone gevalletje. Ga maar snel het nummer van raremeisje zoeken alvast.....
Maar: een leuke avond is sowieso supertof!
Nee want dan zijn ze alleen. En eigenlijk moet ik een plattegrondje maken om het probleem uit te leggen, maar daar ben ik niet goed inquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:01 schreef Bluezz het volgende:
Lopen de mensen (die dat nog kunnen) niet van huiskamer naar huiskamer?
Apart dat ze andere mensen uitnodigde zeg... Maar probeer de friends-zone te vermijdenquote:Op zaterdag 6 november 2010 04:37 schreef Stereotomy het volgende:
Haaaaai ben er weer liefjes!![]()
Leuke avond gehad, had haar opgehaald met mijn limosine fiets en samen sushi gegeten eerst. Superleuk gepraat, nul komma nul stiltes, wisten jullie dat Hooters in Amerika een familierestaurant is en er zelfs Family Days zijn waar de hele familie korting krijgt om te eten?
Oh en ze is denk ik opgeschoven van een ISFP vroeger naar een INFP nu.
Daarna bij Rekko een drankje gedronken (waar Sarabi heeft gegeten, lees ik net!), daarna lekker gedanst in een Salsa café, raremeisje was er niet maar wel mijn Salsa 3 partner, en ik geloof dat die twee niet lekker met elkaar opschieten.
Daarna voorgesteld om samen nog wat bij mij thuis te drinken, ging ze spontaan twee andere mensen waarmee we dansen erbij uitnodigen.![]()
Nouja, weet je wel hoe laat het is dan. Wel supergezellig hier in m'n appartementje aan de wijn gezeten, lekker gekletst met z'n vieren (een Duits meisje en een geinige introverte surinaamse Hagenees erbij
) , en dit is wat ik altijd in Eindhoven mistte: lekker een avondje met internationale studenten, *mijn* nieuwe contacten in een nieuwe stad. Erg leuk.
Anyway, toen hootersmeisje weer naar huis gebracht, twee grote knuffels_!!!! gekregen, gehoord dat ze een 'geweldig leuke avond had gehad en dat we dit gauw weer moeten doen'
_! en de belofte dat ze borsch voor mij gaat koken
_!!1
Het was ook erg leuk, maar het wordt toch eens tijd dat ik me niet in de
[ afbeelding ]
manouvreer.
Anyway, nu best wel moe enzo. Dus ik ga maar slapen. Morgen lekker stokbrood met nutella.![]()
Welterusten
quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:50 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
krijg nou de hik!! Ik zie mezelf terug op een foto van de fotocollage in het VK magazine
Wat gek!!
Ze hadden als onderwerp 'Herfstvakantie' en hebben allemaal foto's van de Waddeneilanden geplaatst en op een daar van loop ik in de verteKan bijna niet missen: knal groene jas, spijkerbroek en een knalgele hoes om de rugtas. Volgens mij zie ik ook nog net Sam voor me uit rennen als vlekje..
Wat leukquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:50 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
krijg nou de hik!! Ik zie mezelf terug op een foto van de fotocollage in het VK magazine
Wat gek!!
Ze hadden als onderwerp 'Herfstvakantie' en hebben allemaal foto's van de Waddeneilanden geplaatst en op een daar van loop ik in de verteKan bijna niet missen: knal groene jas, spijkerbroek en een knalgele hoes om de rugtas. Volgens mij zie ik ook nog net Sam voor me uit rennen als vlekje..
Dan is het voor jou ook goed dat de whisky verstopt isquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:56 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, ik ben wel heel erg wakker sinds ik uit bed gerold ben. Meestal een teken dat ik nog in de werkroes zit en later dit weekend ga instorten
Dat is mijn plan jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 09:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Morning
Ging je nou vanavond nog fotograferen?
Gewoon een vraagjequote:Op zaterdag 6 november 2010 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is mijn plan jaEn in dit geval is het plan helaas niet wijzigbaar meer want ik geloof dat ik de enige fotograaf van 3voor12 ben die zich vanavond aan het feest wil wagen
Nou ja, levert me wel weer een streepje voor op bij de leuke dingen
Hoezo?
Nou, vermoedelijk las je het ergensquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon een vraagjedacht dat ik zoiets hoorde een paar dagen geleden
Als ik iets lees dan hoor ik de woorden ook in mijn hoofdquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, vermoedelijk las je het ergens![]()
Jaquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik iets lees dan hoor ik de woorden ook in mijn hoofd![]()
Is dat raar?
quote:
Das wel heel oudquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:05 schreef flying-dutchman het volgende:
uit de oude doos waar die beter in had kunnen blijben:
WAAARRROOOMMMM???quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:05 schreef flying-dutchman het volgende:
uit de oude doos waar die beter in had kunnen blijben:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:15 schreef Tezz het volgende:
Echt, ik heb vandaag een dag waarin ik tot 16.00 uur gewoon niets gepland heb staan.Wat een luxe! Ik kan achter de pc blijven hangen, ik kan gaan wandelen, ik kan gewoon doen wat ik wil!
quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Op naar Delden! Eens kijken wat voor streekwaren ik mee thuis kom
Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:21 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
daarom.
de doos is nog niet leeg:
een na onderste in de meest rechtse kolom. C3 zeg maarquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:25 schreef Bluezz het volgende:
@ Son, ik zie de foto die je bedoelt ws, die hele 'lege' foto op het wad/strand en iemand met iets roods en het puntje is sammie?
Pfffffffquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:28 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
P jouw beurt in de oude grabbelton wat leuks te vinden
Dan blokkeer ik altijd een beetjequote:Op zaterdag 6 november 2010 10:15 schreef Tezz het volgende:
Echt, ik heb vandaag een dag waarin ik tot 16.00 uur gewoon niets gepland heb staan.Wat een luxe! Ik kan achter de pc blijven hangen, ik kan gaan wandelen, ik kan gewoon doen wat ik wil!
We gaan de goede kant op. Ik bied een klassieker.quote:
Heb ik ook last van volgens mij. Ik hang nog steeds achter de pc en begin me af te vragen wat ik toch allemaal 'moet' gaan doen vandaag....quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan blokkeer ik altijd een beetje
Ja die!quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:26 schreef TAV74 het volgende:
een na onderste in de meest rechtse kolom. C3 zeg maar
Wij gaan zo nog wat boodschappies doen, stukkie rijden naar wat mensjesquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:35 schreef Tezz het volgende:
Heb ik ook last van volgens mij. Ik hang nog steeds achter de pc en begin me af te vragen wat ik toch allemaal 'moet' gaan doen vandaag....
Veel plezier, Bloessiequote:Op zaterdag 6 november 2010 10:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij gaan zo nog wat boodschappies doen, stukkie rijden naar wat mensjesen dan laten we ons heerlijk in de watten leggen
Tnxx maar we zijn hier nog wel ff hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
Veel plezier, BloessieDat laatste gaat helemaal goed komen volgens mij
We hebben zelfs besloten de Whisky te laten staanquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..] Dat laatste gaat helemaal goed komen volgens mij
Watquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hebben zelfs besloten de Whisky te laten staan
Euhm, ik bedoelde eigenlijkquote:
leuke foto!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja die!
Stuur je niks in, kom je toch in de krant
Ik had ook een keer iets ingestuurd, niet geplaatstWas net zo'n leuke foto : thema regenpak.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo! Wow! Lamsbout gekocht! Een hele!Alvast voor kerst denk ik zo..
En nekvlees voor een stoofpot ergens tussendoor.
En natuurlijk iets voor vanavond waar ik nog een hapje omheen ga verzinnen
Ach ja.. stuk of 25 kramen in de kerktuin. Rondje gelopen, spullen gekocht en weer naar huis.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo! Wow! Lamsbout gekocht! Een hele!Alvast voor kerst denk ik zo..
En nekvlees voor een stoofpot ergens tussendoor.
En natuurlijk iets voor vanavond waar ik nog een hapje omheen ga verzinnen
Dan moet je etenquote:
hmm dat brood is lekker, zeker idd belegd met extra kaasquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
Net een vers kaasuienstokbrood gehaald bij de bakkerMet wat extra oude 30+ kaas erop een uitstekend ontbijtje
Althans...de helft dan
De andere helft is voor morgen bij de kippensoep
quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh god.. hondje in paniek.. de baas is het konijnenhok aan het schoonmaken en hij mag er niet met zijn neus bovenop zitten
Ja. Heel lekkerquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm dat brood is lekker, zeker idd belegd met extra kaas
Veel plezierquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
k ben superdruk vandaag; krijg straks een stel gasten en ik kook. Veel.
Klinkt niet slechtquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:54 schreef LieLie het volgende:
Oké, ik heb eten bedacht!
Gestoofde kippenbouten met paprika en ui en rijst
En morgen (of andersom) tomatenbasilicumrisotto met mascarpone uit de Delicious met vis uit de oven.
Ik ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:03 schreef LieLie het volgende:
Oe, en ik mag komende week een nieuwe telefoon
Vodafone heeft nu ook de iphonequote:Op zaterdag 6 november 2010 12:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik ookGeen idee nog welke. En ik moet (helaas) wel via Vodafone. Nouja moet, het is een keuze natuurlijk, maar als het Vodafone is, betaalt de nieuwe baas mijn abonnementskosten.
Ik hoef niet per se een iphone, maar er zijn natuurlijk wel grenzen aan de maandelijkse abonnementskosten. Ik kan natuurlijk niet ineens voor 80 euro per maand gaan lopen verkwanselen. Nee, mijn budget ligt wel iets lagerquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:12 schreef LieLie het volgende:
Vodafone heeft nu ook de iphoneEn als je toch niet zelf hoeft te betalen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:16 schreef Aure het volgende:
Haaai
Steer, klinkt als een leuke avond! Maar ik denk idd dat zij het niet echt als een date zag.
Welke telefoon ga je nemen Lie?
Ik heb hem ook aangezet, maar heb dan meteen een dubbel gevoel dat ik naar iets intiems kijk waar eigenlijk geen camera's bij aanwezig moeten zijn.... maar werd meteen meegezogen door de herinneringen die zijn dochter frieda ophaalde.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Mooie woorden van van Dam voor Mulisch..
Tranen lopen over mijn wangen, maar dat dubbele gevoel is er idd. Toch vind ik het mooi dat 'men' er deelgenoot van kan zijn zo. Hij schreef voor de mensen en als ik de woorden van zijn familie en vrienden hoor dan past dit zo heel goed bij hemquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb hem ook aangezet, maar heb dan meteen een dubbel gevoel dat ik naar iets intiems kijk waar eigenlijk geen camera's bij aanwezig moeten zijn.... maar werd meteen meegezogen door de herinneringen die zijn dochter frieda ophaalde.
Geweldig bijv. dat hij Conny Mus een briefje in de klaagmuur heeft laten stoppen met : God, zet 'm op!
Je slooft je uitquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:31 schreef ColdFeet het volgende:
Nu maar wachten op de boodschappenIk maak voor vanmiddag bij de thee een crostata, dan borrelen met een elzasser cremant en witte bonen-auberginedip met flatbreads, vervolgens een soepje van geroosterde paprika's en knoflook, een bietentaart met geitenkaas en pappardelle met venkel, olijven en basilicum als hoofdgerecht, kleine peren-amandelcakejes toe met noord-koreaanse port erbij, en kleine pain d'épicekoekjes uit de elzas bij de koffie
Maar voor iemand die ook op zoek is naar meer vrienden en bijkomende sociale dingen is dat natuurlijk niet per definitie een slecht iets. In dit geval.quote:
lekker dan met je auto...quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:30 schreef kahlie het volgende:
Dag jongens en meisjes
Net genoten van een tosti met een Kazaartje![]()
FutureFairyTale: thx voor de whisky uitverkoop tip! Gauw even 1 fles Black Label voor m'n pa gescored, goedkoopste wat ik ooit heb betaald! 18 euro nog wat! En vriendlief heeft voor mij Glen Fiddich gekocht![]()
Bleek wel wat mis met de auto.Radiateur/koeling verpulverd ofzo. Ben benieuwd wat het me gaat kosten
![]()
Hij is ook net 3 maanden uit de garantie, maar ze zouden wel coulance toepassen. A.s. maandag hoor ik meer. Het testen e.d. zou om 9.00 beginnen. We waren er om 8.55. Er waren al meer dan 10 wachtenden. Rond 9.30 waren er al 25+. Zat ik daar met m'n MacBook te werken (tja, vorig jaar heb 1,5 uur gewacht) en vriendlief met de Ipod. Rest van de mensen zaten wat voor zich uit te staren en krantjes te lezen.
Vanavond Zweeeeetttthhhheeeeul! (gaw! hoe vaak heb ik dat al gezegd?)
Nou gauw even het werk uploaden en dan weekend!
Ik vind dat hij, voor een INJF'erquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:32 schreef Vork het volgende:
[..]
Maar voor iemand die ook op zoek is naar meer vrienden en bijkomende sociale dingen is dat natuurlijk niet per definitie een slecht iets. In dit geval.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind dat hij, voor een INJF'er, sowieso snel vrienden weet te maken eigenlijk
Dat zijn dan wel extrahandige features.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind dat hij, voor een INJF'er, sowieso snel vrienden weet te maken eigenlijk
Ja, ik kan dat nietquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:35 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat zijn dan wel extrahandige features.
Dirck III, tot 13 novquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:34 schreef Vork het volgende:
En waar is die whisky uitverkoop? Heb ik iets gemist?
Als je keiharde neukseks wilt is dit een schrale troostquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:32 schreef Vork het volgende:
Maar voor iemand die ook op zoek is naar meer vrienden en bijkomende sociale dingen is dat natuurlijk niet per definitie een slecht iets. In dit geval.
Ik ook niet. Maar ik ben dan ook zo'n antisociale ISTP'er, die liever alles altijd maar gewoon zelf en alleen wil doen.quote:
Hahaha ja inderdaadquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha no way dat je gasten met honger weggaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je slooft je uitKLinkt wel goed goed btw
Oh, dat is wel vervelend ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahaha ja inderdaad
Ik kreeg trouwens net te horen dat broerlief wéér wordt uitgezonden, hijs nog maar net een half jaar thuisAh well, de tijd gaat altijd wel snel voorbij en hij kan het geld wel gebruiken voor de
![]()
Maar toch vind ik het niet zo leuk.
dat is zeker niet leuk. bedenk maar dat hij het wel leuk vind (lijkt me anders kies je er niet voor) en dat hij daar nuttige dingen gaat doen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahaha ja inderdaad
Ik kreeg trouwens net te horen dat broerlief wéér wordt uitgezonden, hijs nog maar net een half jaar thuisAh well, de tijd gaat altijd wel snel voorbij en hij kan het geld wel gebruiken voor de
![]()
Ja, maar hij wil heel duidelijk twee dingen, waarvan keiharde neukseks er maar een is. Nu nog balans.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:36 schreef kaasplankje het volgende:
Als je keiharde neukseks wilt is dit een schrale troost
Over een maandje alweerquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, dat is wel vervelend ja.
Wanneer moet ie dan weer weg?
Mijn neef is er ook nog. Die heeft geen einddatum.
Haha ja hij vindt het geweldigquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is zeker niet leuk. bedenk maar dat hij het wel leuk vind (lijkt me anders kies je er niet voor) en dat hij daar nuttige dingen gaat doen.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Godsamme zeg.. zit ik hier een beetje te grienen om wat paarden in het water met muziek er bij![]()
vreselijke vrouw dat ik ben
zozo. voor hoelang?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:38 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha ja hij vindt het geweldigHet is voor hem al de 5e keer.
We zijn toch klaar in Afghanistanquote:
we gaan Rusland binnen vallenquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We zijn toch klaar in AfghanistanOf ander gebied dit keer?
Alsjeblieft niet zegquote:
Anders krijg je roddelsquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Shit.. nu moet ik die huilogen kwijt zien te raken voor ik het dorp in ga
Dat denk jij maarquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Haha neuh, men kent me hier niet gelukkig
Ik heb het binnengehouden, maar het zat wel hoogquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Godsamme zeg.. zit ik hier een beetje te grienen om wat paarden in het water met muziek er bij![]()
vreselijke vrouw dat ik ben
Zo nat als die weilanden waren.. zie je het voor je?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het binnengehouden, maar het zat wel hoog
quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Hahaha ja inderdaad
![]()
Wat zijn jullie aan het kijken danquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb het binnengehouden, maar het zat wel hoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |