dan moet je blijvenquote:
Weet je wel, weet je niet.quote:
Vorkie, hoe was je werk?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef Vork het volgende:
Dan zal ik deze ook maar over moeten slaan. En dan kan lang duren met die al dan niet jonge oudjes.
zijn jullie zulke matige klussers?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:54 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben er 6 jaar over gedaan om te gaan samenwonen
Nah zo bedoelde ik het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahaha
ik kan sowieso niet naast iemand slapen. ik moet na de sex gelijk weg, anders moet ik nog blijven slapen ook.. bah haha
Ik zag je smiley en was het met je eens, vandaar.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:56 schreef rijsttafel het volgende:
Nah zo bedoelde ik het nou ook weer niet
Nog toffer dan seks in een relatie vind ik het in slaap vallen erna.
Haar haren door je vingers, gezicht op je borst, haar hoofd in je armen.![]()
En allebei gewoon je bek houden.
Zegt een vrouw!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Juh.. dat geklets moet je tenslotte de hele dag al aanhoren
Ach ja.. ik weet tenslotte ook wat buitenspel is (terwijl ik voetbal stom vind), dus kan dit er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zegt een vrouw!
zegt een vrouw..
Ik lul de hele dag aan een stuk door, vergis je nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:58 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Zegt een vrouw!
zegt een vrouw..
Dat ligt dan toch echt aan je leeftijd, want hier adverteren ze nog steeds met Nokia's en kortingsbonnen voor de Efteling.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:58 schreef golfer het volgende:
Google-advertentie bij TT van mij:
[ afbeelding ]
dat kan ik niet. als ik moet slapen dan gewoon los liggen alsjeblieft. knuffelen kan wel maar kan echt niet slapen met mn hoofd op iemands borst ipv een kussen. armen om me heen kan ik me niet bewegenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nah zo bedoelde ik het nou ook weer niet
Nog toffer dan seks in een relatie vind ik het in slaap vallen erna.
Haar haren door je vingers, gezicht op je borst, haar hoofd in je armen.![]()
En allebei gewoon je bek houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |