abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88382378
Hey allemaal,

Ik zit een beetje met een vreemde situatie op mijn werk. Ik heb het altijd heel goed kunnen vinden met een mannelijke collega van mij, die tot ongeveer 2 maanden geleden een vriendin had.
Tijdens die relatie heeft mijn baas, al enkele keren tegen mij zitten vertellen dat die collega mij leuk vind, maar dat geloofde ik destijds niet. Wel vond ik mijn collega een leuke jongen en zeker ook interessant, maar geen van mijn collega’s weten dit.

Sinds 2 maanden is het dus uit met zijn vriendin, en vind hij het eigenlijk wel prima zo.
Nu wil het dat sinds dat het uit is, 2 van zijn vrienden (overigens ook collega’s) constant tegen mij bezig zijn geweest dat hij me leuk vind, en ze zijn ook telkens tegen hem bezig door tegen hem te zeggen dat hij nu daadwerkelijk eens actie moet ondernemen. Iets waar hij in het begin nog wel om kon lachen, maar hij raakt steeds geïrriteerder. Toen begon mijn baas zich er ook weer mee te bemoeien door tegen mij te zeggen dat mijn collega me leuk vind, en door steeds opmerkingen over mij te maken naar desbetreffende collega. Uiteindelijk werd het nog erger toen zelfs mijn 2e baas opmerkingen begon te maken en zijn beste vriend mij begon te smsen dat ik wel eens actie mocht ondernemen. Uiteindelijk gingen de grapjes zo ver, dat ik naar die collega ben gestapt en heb gevraagd waarom ze zo deden, of hij dacht dat mijn collega (zijn vriend) mij leuk vond. Hij wist het niet. Later hoorde ik hem tegen mijn collega praten “TS denkt dat je haar leuk vind” waarop die jongen reageerde “JEZUS Waarom denk je dat dat komt?! Door dat gedrag van iedereen!!” Ze wisten niet dat ik er stond, en ik heb gedaan alsof ik er niets van wist.
Ikzelf vond hem heel erg leuk maar na die opmerking kreeg ik het idee dat het niet wederzijds is, dus had ik zoiets van, laat maar waaien.. Tevens: waar mijn collega voorheen heel ‘aanrakelijk’ (hand op de rug, hand op de schouders, hand op de heupen) was tegen me, is dit de afgelopen weken compleet omgeslagen in afstandelijk gedrag, en gemopper op alles en iedereen die over mij begint.
Verder vertelde hij dat hij het wel prima vond om single te zijn en pas als er een écht leuk iemand kwam, zou hij ervoor gaan.. Tevens zegt hij steeds tegen me dat ze allemaal dom lullen en lopen te ouwehoeren en dat ik er niks van zou moeten geloven, maar als iedereen hetzelfde zegt wordt dat nogal moeilijk.

Prima, ik dacht er dus vanaf te zijn. Behalve dat er van de week ineens 2 ANDERE collega’s er ook ineens over begonnen! Volgens hun vind hij me wel daadwerkelijk leuk, maar toen ik vroeg waarom ze dat dachten zeiden ze van “ja vraag hem nou maar gewoon uit, ik ga het je niet vertellen hij vind je gewoon leuk, klaar.” Tevens begon mijn baas ook weer, ‘dat hij gewoon afstandelijk deed om van het gezeik af te zijn’ én ‘dat hij heel stoer deed, maar eigenlijk een schijterd was wat betreft het leuk vinden van iemand’. Iets wat zijn beste vriend me ook al smste.

Ik twijfel nu gewoon, er zijn nu zeker al 10 collega’s zo tegen mij en hem bezig. Het kan toch niet dat ze alle 10 alleen maar lopen te ouwehoeren?? Verder twijfel ik gewoon heel erg door zijn gedrag, doordat hij zo afstandelijk doet tegen me ineens de afgelopen tijd. En door de dingen die hij zei. Maar mijn collega’s blijven beweren dat hij me wel leuk vind. Ik weet het allemaal niet zo goed meer..
pi_88382489
Jezus, wat een bemoeizucht.

Het is net uit met z'n vriendin, laat hem zelf z'n eigen tempo bepalen en niet je collega's.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_88382582
Hoe zou jij reageren als iedereen dat zou zeggen over jou. Ik zou zwaar pissig zijn als ik hem was. Natuurlijke reactie. Geef hem zijn tijd: als hij je leuk vindt komt hij wel op je af.
pi_88382585
Waarschijnlijk is die afstandelijkheid omdat hij wilt voorkomen dat die collega's zo vervelend doen.
Wacht gewoon even tot die collega's het wel gezien hebben met dat 'leuke' gedrag, waarschijnlijk zal je dan gelijk al verandering zijn.

En zeg tegen die collega's dat ze moeten kappen met dat gepush, dat dat alleen maar averechts werkt.
pi_88382615
Dat weet ik, maar ik vraag me gewoon af of hij nou daadwerkelijk geïnteresseert in me zou kunnen zijn, als iedereen er maar over dóór blijft gaan, als zelfs mensen die er níks van wisten erover beginnen.. Ze kunnen toch niet allemaal fout zitten lijkt me? :{
pi_88382687
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef Jenizzle het volgende:
Dat weet ik, maar ik vraag me gewoon af of hij nou daadwerkelijk geïnteresseert in me zou kunnen zijn, als iedereen er maar over dóór blijft gaan, als zelfs mensen die er níks van wisten erover beginnen.. Ze kunnen toch niet allemaal fout zitten lijkt me? :{
Ja, grote kans dat hij geïnteresseerd is in je.

Àls jij hem ook wel leuk vind, laat dit gewoon subtiel merken.
pi_88382699
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef Jenizzle het volgende:
Heet confirmation bias. Je hebt een mening/idee/vermoeden en deze zie je dan ook bevestigd hoewel dit niet perse de realiteit is. Kan gewoon zijn dat ze hem aan het jennen/plagen zijn.
Laat maar waaien, er iets meer is dan helpt dit gedoe niet.
pi_88382727
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 22:12 schreef Sok. het volgende:
Waarschijnlijk is die afstandelijkheid omdat hij wilt voorkomen dat die collega's zo vervelend doen.
Wacht gewoon even tot die collega's het wel gezien hebben met dat 'leuke' gedrag, waarschijnlijk zal je dan gelijk al verandering zijn.

En zeg tegen die collega's dat ze moeten kappen met dat gepush, dat dat alleen maar averechts werkt.
Heb al gezegt dat ze die arme jongen niet zo moeten lopen pushen :p verder lach ik alleen maar om hun grapjes, ga ze echt niet lopen voeden..
Ik denk alleen niet dat mocht ik in zijn schoenen staan, ik zo geïrriteerd zou reageren, mocht ik diegene aar het om gaat daadwerkelijk leuk vinden. Maarja iedereen zal daar wel in verschillen..
pi_88382815
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 22:15 schreef Musyn het volgende:

[..]

Heet confirmation bias. Je hebt een mening/idee/vermoeden en deze zie je dan ook bevestigd hoewel dit niet perse de realiteit is. Kan gewoon zijn dat ze hem aan het jennen/plagen zijn.
Laat maar waaien, er iets meer is dan helpt dit gedoe niet.
Nouja het probleem is dat ik door zijn gedrag zo erg ben gaan twijfelen dat ik hem niet meer leuk vind, omdat ik gewoon bang ben dat het niet wederzijds is. Al weet ik dat áls hij me écht leuk zou vinden, ik hem waarschijnlijk zo weer leuk zou kunnen vinden.. Dus ik ga er niet vanuit dat het zo is, ben eigenlijk heel erg wantrouwig geworden nu.
pi_88382838
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef Jenizzle het volgende:

[..]

Heb al gezegt dat ze die arme jongen niet zo moeten lopen pushen :p verder lach ik alleen maar om hun grapjes, ga ze echt niet lopen voeden..
Ik denk alleen niet dat mocht ik in zijn schoenen staan, ik zo geïrriteerd zou reageren, mocht ik diegene aar het om gaat daadwerkelijk leuk vinden. Maarja iedereen zal daar wel in verschillen..
Nee, ik denk dat hij juist geïrriteerd raakt omdat ie je wel leuk vind.
Uit eigen ervaring weet ik dat het irritant is dat wanneer je iemand wel leuk vindt mensen zich ermee gaan bemoeien.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:18:44 #11
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88382855
Dat is waarom je beter geen relatie met een collega kunt nemen. Heel de goegemeente bemoeid zich ermee.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:23:10 #12
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88383085
Dat je bazen zich er zelfs mee bemoeien :') :|W Ik zou het in ieder geval even over laten waaien, daarna kun je altijd nog kijken wat er (zonder bemoeienis van alles en iedereen) gebeurt.
pi_88383194
Wat voor prutsbedrijf werk jij voor dan? Hebben jullie werkelijk niets beters te doen dan datingservice spelen?
pi_88383247
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 22:23 schreef kwiwi het volgende:
Dat je bazen zich er zelfs mee bemoeien :') :|W Ik zou het in ieder geval even over laten waaien, daarna kun je altijd nog kijken wat er (zonder bemoeienis van alles en iedereen) gebeurt.
Ja maar ipv dat het overwaait, word het alleen maar erger!'Steeds meer mensen gaan zich er tegenaan bemoeien. Scheelt dat één van de personen die het het meest doet, tijdelijk naar een ander filiaal moet. Heb al tegen zijn beste vriend gezegt dat-ie niet zo flauw moet doen tegen 'm :P en ik ga sowieso al nergens op in, dus ik voed ze niet. Maar toch blijven ze doorgaan..

Oh en trouwens, mij boeit het echt niet wat mensen zeggen op de werkvloer, op de werkvloer is-ie gewoon mijn collega. Ik kan dat soort dingen wel goed gescheiden houden :P z'n ex is trouwens ook een collega, maar wel van een ander filliaal.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:28:32 #15
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88383420
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:25 schreef Jenizzle het volgende:
en ik ga sowieso al nergens op in, dus ik voed ze niet. Maar toch blijven ze doorgaan..
Dat doe je wel, of beter gezegd je laat ook alles open dus je geeft ze wel degelijk een voedingsbodem voor al die roddels achterklap en datingservice.
Jij bent er wel degelijk mede verantwoordelijk voor.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:30:07 #16
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88383515
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:25 schreef Jenizzle het volgende:

[..]

Ja maar ipv dat het overwaait, word het alleen maar erger!'Steeds meer mensen gaan zich er tegenaan bemoeien. Scheelt dat één van de personen die het het meest doet, tijdelijk naar een ander filiaal moet. Heb al tegen zijn beste vriend gezegt dat-ie niet zo flauw moet doen tegen 'm :P en ik ga sowieso al nergens op in, dus ik voed ze niet. Maar toch blijven ze doorgaan..
Nou niet voeden.... "Uiteindelijk gingen de grapjes zo ver, dat ik naar die collega ben gestapt en heb gevraagd waarom ze zo deden, of hij dacht dat mijn collega (zijn vriend) mij leuk vond."
pi_88383537
Overigens heb ik hem laatst al een redelijk duur cadeau gegeven omdat hij z'n nieuwe huisje aan het opknappen was, en hij erover had dat hij dat wel graag wou hebben ;) alleen waren we destijds niet alleen (vrienden van hem waren erbij) en moest ik snel weg dus meer dan een bedankje kwam er niet. En inmiddels weet mijn werk er óók al weer van.. :{
pi_88383616
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nou niet voeden.... "Uiteindelijk gingen de grapjes zo ver, dat ik naar die collega ben gestapt en heb gevraagd waarom ze zo deden, of hij dacht dat mijn collega (zijn vriend) mij leuk vond."
Nouja is dat zo raar, als m'n hele bureau ondergegooit wordt met briefjes van "I love you", en ze lopen te beweren dat ze dat van hem moesten doen? Overigens heb ik al gezegt dat ik niet verliefd ben, maar volgens hun lieg ik :')

Overigens heeft die jongen in kwestie dat zelf nooit gezegt. Hij zegt alleen maar dat ze niet moeten ouwehoeren en dat ze niet zo kinderachtig moeten doen, en dat we niks hebben. Maar niet daadwerkelijk dat-ie me niet leuk vind, althans niet waar ik bij stond/gehoord heb.
pi_88383733
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:31 schreef Jenizzle het volgende:

[..]

Nouja is dat zo raar, als m'n hele bureau ondergegooit wordt met briefjes van "I love you", en ze lopen te beweren dat ze dat van hem moesten doen? Overigens heb ik al gezegt dat ik niet verliefd ben, maar volgens hun lieg ik :')
Sociale werkplaats? :{
pi_88384006
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 22:33 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Sociale werkplaats? :{
Nee ik werk met medicijnen, en nee dat houdt niet 'medicijnen inpakken' in. :')
pi_88384099
Hoe oud zijn die collega's? 14? :')
pi_88384370
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 22:40 schreef DJKoster het volgende:
Hoe oud zijn die collega's? 14? :')
Oh is misschien handig om te weten, allemaal rond de 20, behalve mijn baas die is iets ouder.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:45:39 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_88384396
Hahahaha, leuk verhaal. Maar irritant voor hem en jou. Kan geen kwaad om eens koffie te gaan drinken met hem toch? Nodig hem gewoon eens casual uit en daarna laat je het initiatief aan hem over. Neemt hij daarna geen initiatief om jou uit te nodigen, dan weet je genoeg.
Resistance is futile.
pi_88384407
Mja, ik blijf erbij, klinkt gewoon alsof ze die kerel (en jou) aan het jennen zijn omdat ze zich vervelen :/
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:46:17 #25
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88384430
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef Jenizzle het volgende:

[..]

Oh is misschien handig om te weten, allemaal rond de 20, behalve mijn baas die is iets ouder.
--> PUB :')
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:48:11 #26
277627 Seven.
We are Borg.
pi_88384528
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef Musyn het volgende:
Mja, ik blijf erbij, klinkt gewoon alsof ze die kerel (en jou) aan het jennen zijn omdat ze zich vervelen :/
Maandenlang?
Resistance is futile.
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:49:14 #27
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88384581
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef Musyn het volgende:
Ja maar dat is wel iets waar je zelf heel snel een stokje voor kunt steken.
pi_88384628
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:48 schreef Seven. het volgende:

[..]

Maandenlang?
Kan zijn dat die haar leuk vindt en kan zijn dat die collega's gewoon vinden dat ze bij elkaar passen en ze proberen te koppelen. Je kan het toch echt nietmeer onschuldige plagerij noemen als het hun op de zenuwen werkt :/ Ik vind het kinderachtig hoe de collega's doen, laat het me daar op houden XD
pi_88384691
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 22:45 schreef Seven. het volgende:
Hahahaha, leuk verhaal. Maar irritant voor hem en jou. Kan geen kwaad om eens koffie te gaan drinken met hem toch? Nodig hem gewoon eens casual uit en daarna laat je het initiatief aan hem over. Neemt hij daarna geen initiatief om jou uit te nodigen, dan weet je genoeg.
Heb al eens gezegt dat ik wel een kopje thee wou komen drinken als z'n huisje af was, dat vond-ie goed. :Y Mara goed, dat duurt nog wel een week of 2-3. Had overigens ook aangeboden om te helpen, wat hij heel aardig van me vond, en hij zou me nog helpen mocht hij hulp nodig hebben. Heeft hij niet gedaan, maar dat kan ook zijn doordat z'n beste vriend heeft lopen lullen over dat aanbod op m'n werk.. En iedereen er dus ineens van af wist.
pi_88384789
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 22:49 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja maar dat is wel iets waar je zelf heel snel een stokje voor kunt steken.
Zoals ik al zei. heb ik al gezegt dat ik niet verliefd ben. Dat geloven ze dus niet :') en ik denk dat dat spastische gedrag van de jongen in kwestie óók niet echt meehelpt, want juist doordat hij zo geïrriteerd doet, gaan hun door (lijkt mij).
  vrijdag 5 november 2010 @ 22:53:34 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88384839
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:52 schreef Jenizzle het volgende:

[..]

Zoals ik al zei. heb ik al gezegt dat ik niet verliefd ben. Dat geloven ze dus niet :') en ik denk dat dat spastische gedrag van de jongen in kwestie óók niet echt meehelpt, want juist doordat hij zo geïrriteerd doet, gaan hun door (lijkt mij).
Je moet ook helemaal niks zeggen, gewoon negeren. Dan is de lol er snel vanaf.
pi_88385116
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 22:53 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Je moet ook helemaal niks zeggen, gewoon negeren. Dan is de lol er snel vanaf.
Ook al geprobeerd :p maar ze plagen mij ook een heel stuk minder dan hem..De helft van de tijd ga ik gewoon niet op ze in, maar dat weerhoud ze nog niet om tegen hem te beginnen..
  vrijdag 5 november 2010 @ 23:00:55 #33
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88385287
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef Jenizzle het volgende:

[..]

Ook al geprobeerd :p maar ze plagen mij ook een heel stuk minder dan hem..De helft van de tijd ga ik gewoon niet op ze in, maar dat weerhoud ze nog niet om tegen hem te beginnen..
Nou ja dat is dan zijn probleem he.
pi_88385391
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 23:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nou ja dat is dan zijn probleem he.
Jup, maar alsnog vind ik het raar dat zelfs 2 collega's die níks van alles wisten (omdat ze er simpelweg nooit bij waren en ik er niets over zeg) ineens ook al beginnen dat hij me echt leuk vind, en dat dat blijkbaar duidelijk voor iedereen is, behalve voor mij. :?
  vrijdag 5 november 2010 @ 23:04:46 #35
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_88385485
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef Jenizzle het volgende:

[..]

Jup, maar alsnog vind ik het raar dat zelfs 2 collega's die níks van alles wisten (omdat ze er simpelweg nooit bij waren en ik er niets over zeg) ineens ook al beginnen dat hij me echt leuk vind, en dat dat blijkbaar duidelijk voor iedereen is, behalve voor mij. :?
Nou misschien omdat collega's met elkaar praten, ook als jij er niet bij bent? Roddels gaan snel hoor...
pi_88385700
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 23:04 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nou misschien omdat collega's met elkaar praten, ook als jij er niet bij bent? Roddels gaan snel hoor...
Hmm nouja m'n baas maakte een opmerking dat ik die jongen een cadeautje had gegeven (verder niets), en één van die twee ineens heel enthousiast "oh TS heb je een relatie met hem?? wat leeeeuuuk ik wist wel dat er wat was tussen jullie!!" Waarop ik zei dat er helemaal niets was tussen hem en mij. Toen begon ze erover dat ik vast wel verliefd op hem was waarbij ik zei dat het niet zo was en dat ik wel vaker cadeau's geef, en toen zei ze dat die collega me wel leuk vond want dat was volgens haar heel duidelijk.. En toen zei die 2e collega dat ze dat ook vond.
pi_88385921
Wat wil je nou zelf?
pi_88386109
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 23:14 schreef LostFormat het volgende:
Wat wil je nou zelf?
Tja ik zou het leuk vinden mocht hij me écht leuk vinden, maar ik ga er niet vanuit.. Maar dat komt eigenlijk ook gewoon door dat gedrag van iedereen, word er heel erg wantrouwig van. Zeker omdat een collega van me ooit zo ver ging om onder de naam van die jongen, mij te gaan lopen smsen :') dus sindsdien geloof ik het allemaal niet zo. Maar toch ga ik daar weer een beetje aan twijfelen omdat iedereen zich zo gedraagt. Ja lastig :|W
pi_88386269
Dus: zonder zijn interesse had je hem zelf ook niet leuk (genoeg) gevonden?

Dan is het duidelijk toch? Laat het.
  zaterdag 6 november 2010 @ 00:27:20 #40
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_88389370
Ook al eens bedacht dat als je hem zo leuk vind, om zelf dat maar eens aan hem duidelijk te maken? :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_88389951
Dit klinkt precies zoals zo'n highschool drama serie. Dadelijk gooien ze nog met snoepjes in elkaars nek of wat het ook is dat ze doen :N

MAW, bende onozele kinderen, ik heb mijn werk voor me uitgesneden zie ik :7 Bier is eveneens lekker. Hmm bier..
pi_88393416
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 23:21 schreef LostFormat het volgende:
Dus: zonder zijn interesse had je hem zelf ook niet leuk (genoeg) gevonden?

Dan is het duidelijk toch? Laat het.
:N vond het al leuk toen hij een vriendin had. Toen niet meer tot hij weer single was. Had het idee dat het wederzijds was doordat hij ineens me ineens veel meer aanraakte dan voorheen. Maar door zijn afstandelijke gedrag heb ik het idee dat hij me toch niet leuk vind, en daardoor laat ik het mezelf niet toe om weer verliefd te worden... Want ik heb het gevoel dat de akns dat het niet wederzijds is, heel groot is, door de manier waarop hij reageert op dat 'geplaag'.
  zaterdag 6 november 2010 @ 07:46:41 #43
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_88393435
Dit betreft de vakkenvullers brigade van laatvolwassen 15-jarigen?

Want zo ging het bij mij op de basisschool ook namelijk TS.
Intelligent, but fucked up.
pi_88393535
Ze zijn 20.
pi_88393964
Wat een stelletje kneuzen daar, komen ze zelf iets te kort ofzo?
Are you nuts??
pi_88395461
heb niet het hele verhaal gelezen maar lekkere onprofessionele leiding heb je daar.

(een hond heeft een baas)
pi_88396776
Ik denk dat hij gewoon geen zin heeft in een relatie waar iedereen zich ermee gaat bemoeien. Overigens krijg ik uit het topic wel mee dat hij je in principe wel leuk vind. Maar goed, dat is vergelijkbaar met mijn "probleem". Met de meeste meisjes die ik ken kan ik goed opschieten. We vinden elkaar leuk genoeg om af en toe koffie of bier te drinken, maar kennelijk nooit leuk-leuk genoeg voor een relatie. Welkom in de wondere wereld van single-life... >:)
pi_88409219
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:00 schreef jaha het volgende:
Ik denk dat hij gewoon geen zin heeft in een relatie waar iedereen zich ermee gaat bemoeien. Overigens krijg ik uit het topic wel mee dat hij je in principe wel leuk vind. Maar goed, dat is vergelijkbaar met mijn "probleem". Met de meeste meisjes die ik ken kan ik goed opschieten. We vinden elkaar leuk genoeg om af en toe koffie of bier te drinken, maar kennelijk nooit leuk-leuk genoeg voor een relatie. Welkom in de wondere wereld van single-life... >:)
Denk niet dat hij zo'n type is. Anyway vandaag werd er eigenlijk de hele dag niks gezegt tegen 'm (of mij) en toen heb ik gewoon een hele gezellige pauze met 'm gehad, hij's echt heel open tegen me over dingen en ik geloof niet dat hij dat snel heeft, verder begon hij weer wat meer fysiek contact te zoeken. Totdat ze echt vlak voor sluitingstijd weer begonnen :') vond-ie niet zo leuk.. Toen ik vroeg waarom hij altijd zo geïrriteerd deed als ze over mij begonnen mompelde hij iets van zelfverdediging.

Maar de pauze was wel echt heel gezellig O+
pi_88411234
Ik zou proberen om buiten het werk om eens wat af te spreken. Dan kun je ook samen even flink uithalen naar je collega´s en op wraak zinnen...
pi_88411497
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 20:02 schreef jaha het volgende:
Ik zou proberen om buiten het werk om eens wat af te spreken. Dan kun je ook samen even flink uithalen naar je collega´s en op wraak zinnen...
Hmhm kan het proberen ;) in de pauze vielen iig geen ongemakkelijke stiltes dus qua dat zit het wel goed.
pi_88415695
Al denk ik dat er maar één manier is om dat geplaag op te laten houden, en dat is zeggen dat we inderdaad daten en dat het hun voor de rest niets aangaat. Maar ik denk niet dat hij dat wilt doen :P
pi_88415782
Je baas stimuleert relaties op de werkvloer... Wat zijn dit voor sesamstraatpraktijken?
pi_88416010
Mijn baas is gewoon heel erg meegaand? Hij scheelt niet zoveel met ons hoor.
Bovendien zou hij het alleen maar leuk vinden..
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:25:11 #54
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_88416059

[ Bericht 100% gewijzigd door Daniel1976 op 06-11-2010 22:25:56 ]
pi_88416089
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 november 2010 22:23 schreef Jenizzle het volgende:
Mijn baas is gewoon heel erg meegaand? Hij scheelt niet zoveel met ons hoor.
Bovendien zou hij het alleen maar leuk vinden..
Je moet doen wat je zelf het beste lijkt.. In acht genomen dat hij pas een relatie achter de rug heeft én het feit dat je met hem samen moet werken zouden voor mij 2 hele goede redenen zijn om iets met die collega niet eens te overwegen.
Gaat het uit (wat altijd onder de mogelijkheden valt) dan moet je hem daarna toch iedere dag onder ogen zien op de werkvloer (neem ik aan) en in het ergste geval moet je ook nog samenwerken met die persoon.
Het doet nogal wat met de stemming op kantoor (wederom een aanname) en dus ook met jou...
Ik zou er nog eens goed over nadenken.
Sterkte in ieder geval.
pi_88426151
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 22:26 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Je moet doen wat je zelf het beste lijkt.. In acht genomen dat hij pas een relatie achter de rug heeft én het feit dat je met hem samen moet werken zouden voor mij 2 hele goede redenen zijn om iets met die collega niet eens te overwegen.
Gaat het uit (wat altijd onder de mogelijkheden valt) dan moet je hem daarna toch iedere dag onder ogen zien op de werkvloer (neem ik aan) en in het ergste geval moet je ook nog samenwerken met die persoon.
Het doet nogal wat met de stemming op kantoor (wederom een aanname) en dus ook met jou...
Ik zou er nog eens goed over nadenken.
Sterkte in ieder geval.
Tja ik kan werk en privé prima gescheiden houden, en kan met al mijn ex-en nog prima door één deur (zelfde geldt voor hem), dus dat zal zo'n vaart niet lopen. Overigens zie ik hem niet elke dag ;) werk parttime. Denk dat dat wel goed zou komen, ik ben iig ook wel vrij snel over een persoon heen, mocht het niet werken.
pi_88441320
Eén ding wat zeker is; als een jongen een meisje leuk vindt dan heeft ie schijt aan de wereld en had je dat echt wel allang gemerkt.. Dan had ie je bijv al uitgevraagd o.i.d.

Het lijkt erop dat die collega's een spelletje spelen en gewoon iets aan het uitlokken zijn ofzo..

Als ik jou was zou ik of het hele idee van me af zetten en gewoon iemand van buiten je werk 'zoeken' en niet een collega.. Of hem inderdaad uitvragen voor een date (als je dat durft). Weet je meteen waar je staat, als ie niet wil dan meteen afkappen die handel!

Succes!
pi_88441500
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 23:17 schreef Jenizzle het volgende:

[..]

Tja ik zou het leuk vinden mocht hij me écht leuk vinden, maar ik ga er niet vanuit.. Maar dat komt eigenlijk ook gewoon door dat gedrag van iedereen, word er heel erg wantrouwig van. Zeker omdat een collega van me ooit zo ver ging om onder de naam van die jongen, mij te gaan lopen smsen :') dus sindsdien geloof ik het allemaal niet zo. Maar toch ga ik daar weer een beetje aan twijfelen omdat iedereen zich zo gedraagt. Ja lastig :|W
Onder de naam van die jongen jou smsen? What the hell? What's up with that? wat werd er gestuurd dan?
pi_88441505
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:46 schreef Queenbeee het volgende:
Eén ding wat zeker is; als een jongen een meisje leuk vindt dan heeft ie schijt aan de wereld en had je dat echt wel allang gemerkt.. Dan had ie je bijv al uitgevraagd o.i.d.

Het lijkt erop dat die collega's een spelletje spelen en gewoon iets aan het uitlokken zijn ofzo..

Als ik jou was zou ik of het hele idee van me af zetten en gewoon iemand van buiten je werk 'zoeken' en niet een collega.. Of hem inderdaad uitvragen voor een date (als je dat durft). Weet je meteen waar je staat, als ie niet wil dan meteen afkappen die handel!

Succes!
Daar had ik het ook met een vriendin over. Die zei ook al van ja, dit is al aan de gang sinds het moment dat hij single is,misschien vind hij je leuk misschien ook niet en lopen ze hem alleen maar te stangen. Maar mocht het zo zijn, dan is de kans groot dat hij vanzelf wel naar je toekomt (als het 'gezeik' van iedereen is opgehouden)
pi_88441625
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:52 schreef Queenbeee het volgende:

[..]

Onder de naam van die jongen jou smsen? What the hell? What's up with that? wat werd er gestuurd dan?
Pff even goed nadenken hoor, was in de tijd dat die jongen nog een vriendin had..
Een vriend van hem liep tegen mij te praten van ja het is uit met X en z'n vriendin. Ik geloofde dat niet, tot ik ineens smsjes kreeg in de trant van "Hey TS heb je eens zin om wat te gaan drinken, gewoon vriendschappelijk?" Waarop ik zoiets had van "Ehm okay maar je vriendin dan? Vind die dat wel okay?" Toen krege ik terug "Gaat niet zo goed met m'n vriendin en mij, denk dat ze me wilt dumpen" Waarop ik iets teurgstuurde in de trant van "Oh, waarom denk je dat dan?" (Vond het ergens heel erg raar toen, dat hij me ineens zo smste). Later vertelde die collega dat hij er achter zat, en lol dat-ie had joh...
pi_88441737
Wat een raar verhaal joh! Wie doet nou zoiets :?

Maarre hij ging toch ook al met iemand anders van werk? Zou je toch denken dat dát hem in ieder geval niet uit maakt. Ik denk dat als hij je leuk vindt dat hij dan echt wel schijt zou hebben aan z'n collega's, maar goed dat lijkt mij! Op z'n minst een 'geheime affaire' dan ;-) om het gelul van de collega's te voorkomen. Zie je hem morgen weer? Al een plan bedacht ;-) ?
pi_88441898
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:58 schreef Queenbeee het volgende:
Wat een raar verhaal joh! Wie doet nou zoiets :?

Maarre hij ging toch ook al met iemand anders van werk? Zou je toch denken dat dát hem in ieder geval niet uit maakt. Ik denk dat als hij je leuk vindt dat hij dan echt wel schijt zou hebben aan z'n collega's, maar goed dat lijkt mij! Op z'n minst een 'geheime affaire' dan ;-) om het gelul van de collega's te voorkomen. Zie je hem morgen weer? Al een plan bedacht ;-) ?
Ja ik was er ook redelijk boos om! Zeker omdat ik heel even begon te twijfelen, of hij me misschien toch leuk vond. Dus het was nogal pijnlijk om te horen dat een collega het had gedaan. De jongen in kwestie is er ook achter gekomen en heeft er destijds ook wat van gezegt hoor, want hij hield er niet van.

Zijn ex-vriendin werkt bij een ander filiaal ;) en dat was sowieso ook nog niet toen ze samen waren. Sowieso geloof ik dat die 2 in het begin wel een tijdje om elkaar heen hebben gedraait, en de jongen in kwestie heeft ook nog een tijdje een ander gedate (omdat hij niet wist dat zijn ex hem leuk vond).

Heb hem iig uitgenodigt voor een voorstelling dat ik over een tijdje heb (onder het mom van: ik wil wat collega's uitnodigen dus wou even weten of het je leuk leek) en hij zou kijken of hij kon, en als dat zo was zou hij komen. Hij heeft het wel enorm druk nu met z'n huisje, z'n school en natuurlijk zijn werk.
pi_88442191
Ok dus van zijn ex heb je iig geen last dan ;-)
Maar ben benieuwd! Als hij je leuk vindt dan komt hij zeker. Zo niet, lekker laten gaan.. Succes!
pi_88442269
En het lijkt me handig dat ik eerst wacht tot z'n huisje af is tot ik 'm vraag om wat te gaan drinken.. Hij gaf al aan dat hij het de afgelopen tijd enorm druk had.

Sowieso heb ik al gezegt dat ik een keer langs wou komen voor een kopje thee als zijn huisje af was (dat was goed) en heb ik hem al gevraagt voor die voorstelling die over een maand of 2-3 is, dus nu weer wat vragen lijkt me nogal.. opdringerig ;)
pi_88442383
Nouja goed, weet dus niet of hij me leuk vind ;) maar zeker afgelopen week had ik samen met hem pauze (en het was voor het eerst in lange tijd dat ze geen opmerkingen hadden gemaakt) en het was heel gezellig, ook \itten lachen met elkaar. Voelde me ook heel comfortabel, en denk hij ook. Dat was wel anders een tijdje terug ;) toen wist ik echt niet wat ik moest zeggen/doen bij hem in de buurt. En da's sowieso een verkeerde houding :p
pi_88465913
Waar werk je eigenlijk? Hebben die mensen niets beters te doen als zich continue bezig te houden met het liefdesleven van collega's.

vreemd dat ja baas meedoet. Bij ons proberen ze relaties tussen directe colllega's zoveel mogelijk tegen te houden (meestal door 1 te verplaatsen). Geeft nogal vaak ellende op het moment dat relaties verbroken worden
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_88468433
Jenizzle ik heb je begin post gelezen en daarna nog 2 en ik kan er niets aan doen, maar wat een gekwek en drama om iets nietszeggends eigenlijk.

Ik heb een tip, en die is niet alleen voor jou, maar alle vrouwen/meisjes in soortgelijke situaties;
Just ask him.
Ga dit nou niet doen waar alle collega's bij zijn, want dan ga je in geen 100 jaar eerlijk antwoord krijgen.

Wij mannen vinden het prettig als vrouwen hun vragen direct stellen, hij is blijkbaar een beetje bang van je.

het enige rare aan dit hele verhaal is dat jij hem eigenlijk niet meer leuk vindt door zijn hele gedrag, maar als hij jou leuk blijkt te vinden ga jij hem ook weer leuk vinden geef je aan.
Dat is toch wel een beetje apart.

maar goed, ik ben door dit topic wel blij dat ik niet met medicijnen werk.
Plok
pi_88470387
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 12:25 schreef BloodyPen het volgende:
Jenizzle ik heb je begin post gelezen en daarna nog 2 en ik kan er niets aan doen, maar wat een gekwek en drama om iets nietszeggends eigenlijk.

Ik heb een tip, en die is niet alleen voor jou, maar alle vrouwen/meisjes in soortgelijke situaties;
Just ask him.
Ga dit nou niet doen waar alle collega's bij zijn, want dan ga je in geen 100 jaar eerlijk antwoord krijgen.

Wij mannen vinden het prettig als vrouwen hun vragen direct stellen, hij is blijkbaar een beetje bang van je.

het enige rare aan dit hele verhaal is dat jij hem eigenlijk niet meer leuk vindt door zijn hele gedrag, maar als hij jou leuk blijkt te vinden ga jij hem ook weer leuk vinden geef je aan.
Dat is toch wel een beetje apart.

maar goed, ik ben door dit topic wel blij dat ik niet met medicijnen werk.
Nouja goed natuurlijk ga ik twijfelen als hij eerst heen 'aanrakerig' is, en daarna ineens afstandelijk. Sowieso omdat ik hem een tijd geleden vroeg of hij al iemand op het oog had (nee), + dat hij zei dat hij het vrijgezel zijn voorlopig wel okay vond (casual daten vind ik ook wel ok maar goed :p) + dus dat afstandelijke gedrag = TS gaat twijfelen. Sowieso is hij ook niet snel met reageren op SMSjes, maar in dat opzicht ben ik niet anders gewend van 'm.
pi_88470753
Ja, ik snap wat je allemaal zegt jenizzle, maar snap jij wel wat ik zeg?
Vraag hem gewoon 'hey Alfons, vindt jij mij leuk of wat?' op een iets subtielere manier mag het ook, maar het principe blijft hetzelfde.

Niet van die indirecte zaken zoals 'heb je iemand op het oog?' dan zegt hij misschien wel nee, omdat hij niet wilt dat jij denkt dat hij al iemand op het oog heeft.

Je moet niet hele topics volkwekken, maar hem gewoon die ene simpele vraag stellen.
het hoeft echt niet zo moeilijk allemaal.

Als je verder nog tips nodig hebt bij het bereiden van een goede pastaschotel moet je maar PM'en en niet meer van die topics volmiepen.
Plok
pi_88472236
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:37 schreef BloodyPen het volgende:
Ja, ik snap wat je allemaal zegt jenizzle, maar snap jij wel wat ik zeg?
Vraag hem gewoon 'hey Alfons, vindt jij mij leuk of wat?' op een iets subtielere manier mag het ook, maar het principe blijft hetzelfde.

Niet van die indirecte zaken zoals 'heb je iemand op het oog?' dan zegt hij misschien wel nee, omdat hij niet wilt dat jij denkt dat hij al iemand op het oog heeft.

Je moet niet hele topics volkwekken, maar hem gewoon die ene simpele vraag stellen.
het hoeft echt niet zo moeilijk allemaal.

Als je verder nog tips nodig hebt bij het bereiden van een goede pastaschotel moet je maar PM'en en niet meer van die topics volmiepen.
:D is-ie lekker? :P
pi_88473631
mijn pasta's zijn beroemd om de smaak en berucht om de pijnhoop die ik in je keuken achterlaat.
Plok
pi_88473800
Gewoon zelf een keer initiatief nemen als vrouw. Dan laat je tenminste zien dat je lef hebt, iets wat bij 99% van de vrouwen ver te zoeken is.
Lambo of Rekt
  maandag 8 november 2010 @ 15:06:07 #73
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_88473811
Ik zou vragen of je naar een andere sociale werkplaats overgeplaatst kan worden.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_88475391
Ah nee niet direct vragen aan hem of hij je leuk vindt.
Vraag hem echt mee om wat te drinken, en niet van 'heb je misschien zin?' maar echt vragen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_88490548
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:53 schreef Beach het volgende:
Ah nee niet direct vragen aan hem of hij je leuk vindt.
Vraag hem echt mee om wat te drinken, en niet van 'heb je misschien zin?' maar echt vragen.
:Y meteen direct vragen is ook weer iemand voor blok zetten. Maar komt wel goed :p een van m'n vrouwelijke collega's begon er weer over dat hij me veel meer aandacht gaf als de rest. En toen we met z'n alleen klaarwaren riep hij nog naar me "Doei TS, tot van de week!", als enige. Dus misschien heeft ze wel een punt haha :P. Al maakte ze ook weer een opmerking van "Oh dat zeg je toch niet over je vriendje!" (Waar hij bij stond) ik keek d'r aan en hij keek even maar zei verder niks meer en hij leek ook niet zo geïrriteerd als normaal.
pi_88645505
Hey hallo Jenizzle! Nog vorderingen/dingen gebeurd??
Groetjes!
pi_88735554
Hmm nee niet echt, heb hem dus uitgenodigt voor m'n voorstelling, en zou nog een kopje koffie bij 'm drinken als z'n huisje af is. Verder hebben we gewoon weer gezellig zitten praten over van alles en nog wat. Al hoorde ik op een gegeven moment wel dat hij achter een meisje aan zat dat vlak bij 'm woonde, al zag hij naar niet als relatiemateriaal maar gewoon als one night stand ofzo. Ik geloof niet dat dat over mij ging, en daar leen ik mezelf sowieso niet voor ;) had toen wel even twijfels maar ja als hij haar alleen maar ziet daarvoor, dan betekend dat nog niet dat ik uit de running ben.

Edit: Oh ja, en hij vroeg me alweer of ik een vriendje had. :?
pi_88737706
En terwijl jij hem heel leuk vindt en hij misschien een ander wilt neuken, vind jij dat niet erg? :D
pi_88752626
Nee het lijkt me meer gewoon de "concurrentiekaart" uitspelen ;) Dat gebeurt wel vaker tussen twee mensen die elkaar aftasten :)
pi_88771236
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:24 schreef TeenageDirtbag het volgende:
En terwijl jij hem heel leuk vindt en hij misschien een ander wilt neuken, vind jij dat niet erg? :D
Tja ik heb niks met 'm hé, en mag 'm wel leuk vinden dan nog heb ik niks te zeggen wat hij wel of niet doet in de slaapkamer ;) hij ook niet over mij zolang ik single ben, maar ik zou het alleen niet zeggen.

Overigens heb ik liever dat hij een ander 'neukt' dan dat hij een ander leuk vind :P
pi_88772026
Overigens beginnen ze nu weer tegen mij aan te zeuren :') dat ik verliefd op hem ben. Heb al een paar keer nee gezegt en dat geloofden ze niet dus voortaan negeer ik die opmerkingen gewoon.
pi_88772682
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 11:26 schreef Jenizzle het volgende:
Overigens beginnen ze nu weer tegen mij aan te zeuren :') dat ik verliefd op hem ben. Heb al een paar keer nee gezegt en dat geloofden ze niet dus voortaan negeer ik die opmerkingen gewoon.
Tja, zolang je zelf liegt lijkt het enkel die collega's te sterken in hun bemoeizucht,

ikzelf vind dat gedrag, van zulke 'collega's die zich er de hele tijd mee bemoeien eigenlijk maar strontvervelend, maar mensen zoals de TS en die jongen roepen dat veelal ook zelf over zich af... Als je ellendig lang rondom zo'n jongen die je overduidelijk leukvind maar geen initiatief durft te nemen 'heendraait' en hij doet hetzelfde, valt dat natuurlijk iedereen op en gaan die collega's zich ook makkelijk zo gedragen...
Dat beiden zelf weinig overtuigend erover gaan liegen (en enkel zélf dat wel overtuigend vinden) versterkt dat enkel.

De kans is groot dat het bestaan van dat geroddel door collega's meewerkt in het gebrek aan initiatief van die jongen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:06:46 #83
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_88773318
Ik zou mn biezen pakken bij dat ''werk''. Wat een kinderachtige collega's, om over je baas maar te zwijgen.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_88773976
Wat een kutcollega's zeg. Maar even serieus, hij vindt je leuk. Hij zat eerst vaak aan je, en nu zijn collega's iets gezegd hebben, doet hij afstandelijk. Echt typisch. Kleuterklasgedoe, gestimuleerd door je kleutercollega's.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_88795890
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een kutcollega's zeg. Maar even serieus, hij vindt je leuk. Hij zat eerst vaak aan je, en nu zijn collega's iets gezegd hebben, doet hij afstandelijk. Echt typisch. Kleuterklasgedoe, gestimuleerd door je kleutercollega's.
Ja da's wel opvallend aangezien hij bij anderen nog wel enigzins aanrakerig is (hand op de schouder of zo) maar nooit zoals hij bij mij deed.Als ik alleen met 'm ben en we hebben 15 min. pauze dan loopt het rustig uit tot 30 minuten als we aan het praten zijn :$ maar het is gewoon leuk :p

En tja, mijn werk betaald vrij goed dus ik ga mijn biezen niet pakken om een paar collega's.. ;)
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:49:55 #86
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_88802193
Wat is goed?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_88803053
Meer dan een baan met minder reguliere uren me kan bieden (lees: horeca), zeker omdat ik parttime werk naast mijn studie. Maar goed, dat lijkt me niet echt relevant voor dit topic, hé ;)
pi_88803335
Ik weet niet in hoeverre het echt relevant is voor het topic. Geef je nou aan met je laatste post dat je in de horeca werkt, of dat dat juist het enige alternatief voor je is?

Kijk uiteindelijk ligt het misschien ook een beetje aan de sector waar je werkt. Je kent natuurlijk wel de typische bouwvakkershumor. Als je daar niet tegen kunt, kan je ook beter geen bouwvakker worden..., dus wellicht is (op een wat langere termijn, natuurlijk niet morgen je baan opzeggen) het best het overwegen waard om eens een andere kant op te kijken...
pi_88803530
Waarom? Ik heb een net vast contract en ik vind het leuk op mijn werk, en ik kan het makkelijk combineren met mijn opleiding.Verder wil ik het er niet meer overhebben, is totaal niet relevant voor het onderwerp.

Overigens kan ik me niet heugen dat ik daadwerkelijk heb aangegeven het vervelend te vinden, want het is niet zo. Kans is groot dat hun zo doen juist omdat hij me leuk vind, ik zou alleen graag iets van een hint van hem krijgen dat dat ook daadwerkelijk is, i.p.v. steeds opmerkingen als 'ach hun lopen alleen maar slap te ouwehoeren, niets van geloven'. Want dan denk ik dus dat hij me niet leuk vind.
pi_88804441
quote:
Verder wil ik het er niet meer overhebben, is totaal niet relevant voor het onderwerp.
Dat is jou mening, maar het maakt wel een essentieel onderdeel uit van je verhaal. In de bedrijven waar ik gewerkt heb (dat is natuurlijk helemaal niet representatief voor de samenleving) gaat men zo simpelweg niet met elkaar om. Dit is namelijk pestgedrag. En dat jij er beter tegen kan dan jouw collega is ook wel gevoegelijk duidelijk zo ondertussen. Wellicht dat hij beter van werk kan wisselen. Maar goed, ik denk dus dat de bemoeizucht van je collegas weldegelijk jullie geluk in de weg staat. Als ik jou was zou ik hem zo snel mogelijk onder vier ogen spreken zodat je in ieder geval snel op dezelfde lijn als hij staat.

Afijn ik kan natuurlijk ook alleen maar voor mezelf spreken, maar als ik op mijn werk dag in dag uit geconfronteerd wordt met een relatie die ik eventueel zou hebben, dan zou ik ook op zoek gaan naar ander werk en de eventuele intresse die ik in het meisje gehad zou hebben wordt er zo wel uitgeramd. OK dit klinkt wat cynisch wellicht, maar goed dan komt de boodschap duidelijker over :)
pi_88804586
Hoezo, als zij zo doen, betekend dat nog niet meteen dat ik daarom die collega niet meer leuk vind.. Staat nogal los van elkaar. Ik gok dat dat voor hem ook zo kan zijn. Overigens vind ik het niet pesten, maar eerder plagen of stangen en ik kan daar prima tegen, mijn familie is net zo.

Ik begin er iig niet over tegen hem en als we alleen zijn is het gewoon enorm gezellig, dus lijkt me sterk dat hij zich zodanig zou laten beïnvloeden door wat anderen zeggen dat hij me niet meer leuk vind. Als dat zo is, dan is-ie toch niks voor mij.
pi_88806790
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:33 schreef Jenizzle het volgende:
Hoezo, als zij zo doen, betekend dat nog niet meteen dat ik daarom die collega niet meer leuk vind.. Staat nogal los van elkaar. Ik gok dat dat voor hem ook zo kan zijn. Overigens vind ik het niet pesten, maar eerder plagen of stangen en ik kan daar prima tegen, mijn familie is net zo.

Ik begin er iig niet over tegen hem en als we alleen zijn is het gewoon enorm gezellig, dus lijkt me sterk dat hij zich zodanig zou laten beïnvloeden door wat anderen zeggen dat hij me niet meer leuk vind. Als dat zo is, dan is-ie toch niks voor mij.
Je wilt niet weten hoe godvergeten irritant het kan zijn als je stiekem een oogje op iemand hebt. Kan me ook voorstellen dat als ik de hele tijd collega's erover hoor zeiken, ik niet zo snel geneigd bent om op de dame in kwestie af te steppen en haar uit te vragen. Door al dat gezeur van jullie collega's hangt er een vervelende sfeer omheen. Ik ben er wel van overtuigd dat hij je leuk vindt maar die collega's moeten serieus kappen met die ongein.
pi_88808937
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 00:54 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je wilt niet weten hoe godvergeten irritant het kan zijn als je stiekem een oogje op iemand hebt. Kan me ook voorstellen dat als ik de hele tijd collega's erover hoor zeiken, ik niet zo snel geneigd bent om op de dame in kwestie af te steppen en haar uit te vragen. Door al dat gezeur van jullie collega's hangt er een vervelende sfeer omheen. Ik ben er wel van overtuigd dat hij je leuk vindt maar die collega's moeten serieus kappen met die ongein.
Tja, de vraag is, wanneer en hoe gaan ze daarmee stoppen :P en.. hoe ga ik die jongen voor mezelf winnen ;)
pi_88810468
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 08:52 schreef Jenizzle het volgende:

[..]

Tja, de vraag is, wanneer en hoe gaan ze daarmee stoppen :P en.. hoe ga ik die jongen voor mezelf winnen ;)
Hij is al gewonnen. Voor wat betreft dat plagen, nu moet jij ook duidelijk maken dat je er niet van gediend bent, net als hij. Ik heb 't gevoel dat hij dit beter aangeeft dan jij en collega's gaan verder in het plagen van mannen dan vrouwen, da's een feit. Dus als jij 't goed aangeeft, denk ik dat ze wel stoppen. Daarna als de storm is gaan liggen, denk ik dat hij meer vrijheid voelt om een keer met je uit te gaan. Voor hem het verschil tussen met je uitgaan als er geen pottenkijkers zijn, of als de halve afdeling met de hand in de broek hijgend achter 'm staat: "Zet 'm op Barry! Bats 'r!"
pi_88811395
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 08:52 schreef Jenizzle het volgende:

Volgens mij heb je zelf nooit enig 'initiatief' genomen naar hem toe, toch?
in plaats daarvan verwacht je maar van hem dat hij dat doet ... maar schijnbaar is hij daarvoor waarschijnlijk juiste en beetje bang, juist ook door de druk die kennelijk een heleboel anderen in zn omgeving (van wat je hier verteld zijn dat ook allemaal mannen die erover beginnen, wat volgens mij ook 'meespeelt', hij is ook bang dat hij zich belachelijk zou maken tegenover de andere mannelijke collega's als hij bij jou een 'blauwtje' zou lopen)...

Als je er kennelijk hardnekkig op blijft staan dat _hij_ al het initiatief moet nemen, kun je hem minimaal een hint geven dat de kans klein is dat hij een blauwtje bij je zou lopen, als hij er een lein betje moeite doet ...
Gewoon het gesprek als je weer lekker zit te praten ook op zulke dingen brengen, een beetje flirterig praten over 'blauwtjes lopen' en wat jij van een man verwacht..

Tja, als hij dan nog steeds niks durft, zou jouw geval een unicum zijn .. de allereerste vrouw die bij een normale heterosexuele beschikbare man 'in de Friendzone' terechtgekomen is (en waarbij ik dan eventjes aanneem dat je niet extreem lelijk of onaantrekkelijk bent, wat ook een verklaring kan zijn)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_88813732
Mannen hebben geen friendzone. Als hij geen blauwtje kan lopen, boeit de druk van collega's ook niet meer natuurlijk, dan batst 'ie je wel hoor.
pi_88813924
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mannen hebben geen friendzone. Als hij geen blauwtje kan lopen, boeit de druk van collega's ook niet meer natuurlijk, dan batst 'ie je wel hoor.
tot nu toe hebben mannen natuurlijk geen friendzone, (tenzij er andere gronden voor zijn om geen sex te wilen; erg lelijke vrouwen bv, of en andere relatie hebben, of bv omdat het strafbaar en de betreffende man al eens voorbestraft is).

maar het zou een fantastische ontdekking zijn als deze vrouw haar geval beschrijft en dat kan verworden tot het eerste gedocumenteerde optreden van een 'Friendzone' bij een heterosexuele beschikbare man en de vrouw geen lelijk mormel is ...

Dat zou een sociaal/sexueel-wetenschappelijke revolutie zijn die de bestaande theorieen zou omverwerpen....
Al zal er vast beweerd worden dat dat ene geval de uitzondering is die de regel nu juist bevestigd.
pi_88819436
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:34 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Volgens mij heb je zelf nooit enig 'initiatief' genomen naar hem toe, toch?
in plaats daarvan verwacht je maar van hem dat hij dat doet ... maar schijnbaar is hij daarvoor waarschijnlijk juiste en beetje bang, juist ook door de druk die kennelijk een heleboel anderen in zn omgeving (van wat je hier verteld zijn dat ook allemaal mannen die erover beginnen, wat volgens mij ook 'meespeelt', hij is ook bang dat hij zich belachelijk zou maken tegenover de andere mannelijke collega's als hij bij jou een 'blauwtje' zou lopen)...

Nou dat is niet geheel waar hoor ;)
*Ik heb gezegt dat ik hem wou helpen met zijn huisje te verven (dat vond hij heel aardig, en hij zou me bellen als hij hulp nodig had, heeft hij niet gedaan waarschijnlijk i.v.m. die collega's die er al vrij snel lucht van hadden.. Z'n beste vriend kan namelijk niet stil zijn :p)
*Ik heb gezegt dat ik een keer met hem een kopje thee wou drinken als zijn huisje af is (vond hij prima)
*Ik heb hem uitgenodigt een keer te komen kijken naar een voorstelling van me onder het mom van 'ik wil wat collega's uitnodigen dus wou kijken of het je leuk lijkt' (hij zou kijken of hij kon, maar z'n beste vriend begon er dus ook weer over, die overigens ook aangaf niet te willen)
*Ik heb hem een cadeautje gegeven voor z'n huisje die vrij duur was, was hij heel dankbaar voor. Helaas stonden alleen twee van z'n vrienden erbij dus verder niets gebeurd.
En als laatste zoek ik nog wel steeds fysiek contact (als we alleen zijn, of als ik langsloop en we zijn alleen) maar hij niet, waarschijnlijk omdat hij dan weer commentaar krijgt.

Oh ja en heb hem begin oktober gevraagt of hij iemand zag staan (hij reageerde een beetje verbaasd/apart en zei nee, maar dat kan dus misschien zijn omdat hij niet wilt dat ik denk dat hij iemand anders leuk vind, dat zei een vriendin van me tenminste.)
En heb hem laatst nog gevraagt wat hij zou doen als hij een leuk meisje tegen zou komen, of hij er dan wat mee zou doen. Toen zei hij dat hij het wel fijn vond om eens een tijdje vrijgezel te zijn, en dat iemand wel héél leuk moet zijn wil hij daar meteen een relatie mee beginnen. Nou zou ik hem absoluut niet 'pressuren' in een relatie, een beetje daten vind ik prima de eerste tijd.
Over het algemeen zitten we wel op één lijn met veel dingen, over de onderwerpen waarover ik met hem heb gesproken dan.

Maar juist omdat hij zegt van ja ik vind het single blijven voorlopig wel prima, (omdat hij daarvoor 2 relaties heeft gehad van allebei 2 jaar lang, en z'n ex 'm vrij lullig gedumpt heeft) daarom heb ik zoiets van hmm ja zou hij me nu wel wat vinden of niet :P

Over mijn uiterlijk is niet veel te klagen iig, krijg regelmatig flirts van jongens/mannen ;) al gaan we binnenkort met mijn werk uit eten, denk dat ik me dan maar eens heel mooi aankleed :P op m'n werk trek ik toch meestal wat makkelijkers aan.. (Heb je een strakke broek aan voor je het weet buk je en scheurt-ie, is al eens bij een vrouwelijke collega gebeurd, ik zou me doodschamen :P)

[ Bericht 30% gewijzigd door Jenizzle op 17-11-2010 14:29:12 ]
pi_88822452
Eerlijk gezegd begin ik met dit laatste verhaal gewoon te denken dat jullie ook helemaal niet matchen...
Jij kennelijk een typische flirt-vrouw die zichzelf vermoedelijk graag een beetje 'presenteert'.

En hij een timide en verlegen durf-niksje, dat doodsbang is door een vrouw 'gekwetst' te worden..
iig denk wel dat je genoeg hints gegeven hebt of iig aanleidingen voor hem om wat te doen, maar kennelijk blijft hij heel verkrampt bij het 'vrienden-blijven' (wat een beetje ongeloofwaardig is, mannen kennen geen 'friend-zone' tenzij een vrouw gewoon ronduit écht onaantrekkelijk voor ze is)
pi_88822655
Nou dat flirt-vrouw valt wel mee, ik doe alleen zo tegen hem, maar dat komt omdat ik hem leuk vind. Kost me ook wel moeite hoor, soms ben ik ook nog best verlegen of weet ik niet goed hoe ik ergens op moet reageren als het om hem gaat :p
Hij lijkt mij trouwens helemaal niet zo verlegen eigenlijk, tis dat zijn beste vriend en een paar andere mensen dat zeggen dat hij qua verliefdheid wel verlegen is. Maar ja ik heb hem dan ook nooit bij z'n ex meegemaakt toen ze nog niks hadden.. Overigens komen we - zoals ik al zei - wel op veel vlakken overeen. Mocht hij toch wel verlegen zijn, dan vind ik dat wel lastig, want tot nu toe zijn jongens die me leuk vonden, altijd gewoon op me afgestapt. En als ze dat niet deden, dacht ik dat ze geen interesse hadden. Vandaar mijn verwarring dan ook. Maar goed mannen zijn niet goed in 'hints' snappen, zeggen ze..

[ Bericht 8% gewijzigd door Jenizzle op 17-11-2010 15:55:56 ]
pi_88824010
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:49 schreef Jenizzle het volgende:

Maar goed mannen zijn niet goed in 'hints' snappen, zeggen ze..
mwah, dat 'zeggen' ze wel, maar ik betwijfel sterk of dat klopt en zeker weet ik ook dat in dit geval het niet kan zijn dat hij niks doorheeft, iedereen in de omgeving wijst hem er ook al op en schijnbaar geef ook jijzelf voldoende signalen...

punt is wel dat er bij mannen maar 'verwacht' wordt dat zijn het initiatief nemen en het risico ook nemen, dat doen sommige mannen gewoon niet graag en zijn behoorlijk onzeker, deels ook omdat als vervolgens blijkt dat het toch niet zo'n 'succes-nummer' is, en de man toch liever af wil zeggen, de man opeens de 'klootzak' is, ook tegenover al die collega's die de hele issue kennelijk via een vergrootglas volgen, terwijl de vrouw zonder imago-schade ieder moment zulk een relatie kan 'afwijzen' of opzeggen.
pi_88827281
quote:
*Ik heb gezegt dat ik hem wou helpen met zijn huisje te verven (dat vond hij heel aardig, en hij zou me bellen als hij hulp nodig had, heeft hij niet gedaan waarschijnlijk i.v.m. die collega's die er al vrij snel lucht van hadden.. Z'n beste vriend kan namelijk niet stil zijn :p)
Vrouwen en klusjes, dat gaat niet samen. Beetje vreemd voorstel ook, zou daar überhaupt nooit op ingaan als man. Zelfs al heb je een vriendin doe je het liever zelf, anders krijg je ruzie. Laat staan dat je met een "vreemde" een stressvolle klus gaat doen.

quote:
*Ik heb gezegt dat ik een keer met hem een kopje thee wou drinken als zijn huisje af is (vond hij prima)
Ik word ook wel eens uitgenodigd om een kopje koffie te drinken maar dat betekent helaas ook niet altijd dat er ook nog gebatst gaat worden. Beetje te onschuldig en oubollig ook. Pak dan een terrasje al is dat in de winter wat lastig.

quote:
*Ik heb hem uitgenodigt een keer te komen kijken naar een voorstelling van me onder het mom van 'ik wil wat collega's uitnodigen dus wou kijken of het je leuk lijkt' (hij zou kijken of hij kon, maar z'n beste vriend begon er dus ook weer over, die overigens ook aangaf niet te willen)
Wederom te vaag. "Onder het mom van" is te wazig, waardoor het risico op een blauwtje blijft bestaan. Zeker als die collega's er ook lucht van krijgen of ook uitgenodigd worden.

quote:
*Ik heb hem een cadeautje gegeven voor z'n huisje die vrij duur was, was hij heel dankbaar voor. Helaas stonden alleen twee van z'n vrienden erbij dus verder niets gebeurd.
Tja, wel een signaal maar wederom met collega's en dergelijke.

Nee, ik denk dat je 't gewoon even moet laten voor wat het is, zodat die collega's hun bemoeizuchtige pielekes ook eens onder bedwang krijgen. Als hij je echt leuk vindt, komt hij zelf wel met een voorstel. En als hij echt verlegen is stuur je 'm gewoon een privébericht op hyves/facebook of weet ik veel waar je op zit.

Edit: Oja, for the love of god, 't kofschip...doe er wat mee.
pi_88839214
Tja sinds hij nu dat huisje heeft, woont hij letterlijk 5 minuten bij mij vandaan. Hij heeft zelf geen auto en met de bus is hij heel lang onderweg, dus hij vroeg al of hij niet met mij mee kon rijden voortaan, omdat dat gewoon handiger is. Dus ik heb gezegt dat het goed is (al zal z'n beste vriend ook vaak meerijden, ze wonen in één appartementje (die jongen zou samen met z'n ex-vriendin samenwonen tot zij 1 week van te voren het ineens 'te druk' had en wel 'heel veel van hem hield' maar 'even geen relatie' wou. Terwijl zij hem daarvoor constant claimde.) dus vandaar dat hij er toen met zijn beste vriend is gaan wonen.
Maar goed, vanaf nu af aan rijdt hij dus met me mee, maar juist daardoor ben ik bang dat die collega's nog méér gaan zeuren tegen hem.
pi_88839300
Eh ja, dat klinkt wel vreemd inderdaad. Nu denk ik eerder dat hij je ook een beetje gebruikt.
pi_88839471
Had het zelf ook aangeboden hoor, hele tijd geleden, maar vandaag kwam hij er pas mee. Wel een beetje flirterig, maar goed.
pi_88840485
Misschien is dat wel een goede plek om over die collega's te beginnen en hun gedrag.. maarja hoe pak je dat fatsoenlijk aan :P kan moeilijk zeggen van 'goh vraag me af waarom ze zo doen, vind je me leuk?' :N
pi_88841058
Met die collega/beste vriend erbij zal er wel niet veel te babbelen zijn. Met een beetje pech hoor je later in de auto ook nog verhalen over die bimbo in de bar die hij gedaan heeft de nacht daarvoor. ;( :'( En die vriend maar high-fives proberen te geven terwijl hij ongemakkelijk in z'n stoel zit te zweten.
pi_88841130
haha :') oh jezus ik zie het al helemaal voor me. Maar serieus stel ik vraag hem uit en hij zegt dat-ie geen interesse heeft ofzo, damn dat wordt echt enorm ongemakkelijk dan in die auto..
pi_88841233
Haha, ja, dat worden leuke weken. :P Je kunt hier wel uithuilen. :P
pi_88841348
Ja dat wordt een drama :p maar goed volgens mij is dit juist de kans voor mij/ die collega om wat te doen aangezien we alleen zijn. Dus als-ie dan weer wat weer 'aanrakelijker' wordt, zit ik goed gok ik :P
pi_88841568
Juist, ga ervoor meid! Rijd die afstandelijke stier! :P

I can't pull it off. :P
pi_88842107
Oh m'n collega's waren vandaag ook weer bezig trouwens. Ik was gezellig met hem aan het babbelen en hem aan het uitdagen 'of hij wel met mij in één auto durfde te zitten, terwijl ik 'm bestuurde', komt er een collega binnen gehoorafstand begint die ineens te gillen 'wat zitten jullie nou te flirten onder werktijd' toen zei die jongen terug zo van 'ik flirt met jou hoor, als je het nog niet doorhad'. Overigens probeerde die jongen nog enkele vrouwelijke collega's over te halen om te komen naar dat feest door te zeggen 'dat hij ze zou missen', waar ik bij stond. Had wel even iets van kut, dat zegt hij nou nooit tegen mij :P al probeerde hij ze vast alleen ervan te overtuigen om te komen. (Geen van hen heeft interesse in hem namelijk)

[ Bericht 0% gewijzigd door Jenizzle op 18-11-2010 11:52:43 ]
pi_88846780
quote:
12s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:50 schreef RM-rf het volgende:

[..]

tot nu toe hebben mannen natuurlijk geen friendzone, (tenzij er andere gronden voor zijn om geen sex te wilen; erg lelijke vrouwen bv, of en andere relatie hebben, of bv omdat het strafbaar en de betreffende man al eens voorbestraft is).

maar het zou een fantastische ontdekking zijn als deze vrouw haar geval beschrijft en dat kan verworden tot het eerste gedocumenteerde optreden van een 'Friendzone' bij een heterosexuele beschikbare man en de vrouw geen lelijk mormel is ...

Dat zou een sociaal/sexueel-wetenschappelijke revolutie zijn die de bestaande theorieen zou omverwerpen....
Al zal er vast beweerd worden dat dat ene geval de uitzondering is die de regel nu juist bevestigd.
Ja ik ga dat beweren! Wellicht vind die jongen TS echt wel leuk (genoeg) voor vriendschap en wil hij haar niet als one-night-stand gebruiken, maar is hij tegelijkertijd gewoon nog niet toe aan een relatie en wil hij liever gewoon van zijn vrijgezellenleven genieten zonder allerlei verplichtingen...

Dat zou toch gewoon kunnen?
  woensdag 17 november 2010 @ 23:54:16 #114
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_88847078
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:46 schreef jaha het volgende:

[..]

Ja ik ga dat beweren! Wellicht vind die jongen TS echt wel leuk (genoeg) voor vriendschap en wil hij haar niet als one-night-stand gebruiken, maar is hij tegelijkertijd gewoon nog niet toe aan een relatie en wil hij liever gewoon van zijn vrijgezellenleven genieten zonder allerlei verplichtingen...

Dat zou toch gewoon kunnen?
Tuurlijk kan dat, maar dat begrijpt gewoon niet iedereen schijnbaar ;)
pi_88848425
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:54 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat, maar dat begrijpt gewoon niet iedereen schijnbaar ;)
Dat kan niet. Trust me. Ik ken een vrouw die dit bij vier vrienden dacht en uiteindelijk hebben ze alle vier hun piel in haar doos gehangen, om het maar even oneerbiedig te zeggen. Dat is een vriendschap met een man.

Een zeer zeldzame uitzondering is de getrouwde en sexloze man, en homo's uiteraard.
pi_88856937
Nou ja goed, prima als hij dat wil ;) maar ik ben niet van plan seks te hebben zonder een relatie/lange date periode :P
  donderdag 18 november 2010 @ 12:12:36 #117
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_88857391
Ook nog écht aan het werk daar? ...
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_88857773
Ja hoor :p ik neem m'n werk vrij serieus, hij ook wel. Alleen als we met z'n 2en zijn gedraag ik me losser, en daar buiten ook natuurlijk.
  donderdag 18 november 2010 @ 12:29:31 #119
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_88857855
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:33 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat kan niet. Trust me. Ik ken een vrouw die dit bij vier vrienden dacht en uiteindelijk hebben ze alle vier hun piel in haar doos gehangen, om het maar even oneerbiedig te zeggen. Dat is een vriendschap met een man.

Een zeer zeldzame uitzondering is de getrouwde en sexloze man, en homo's uiteraard.
Ohh, en deze vrouw is natuurlijk hét voorbeeld.. :{
Ik ben zelf jaren met een jongen bevriend geweest, nooit wat gebeurd, geen gevoelens niks. Heeft onder andere door mij zijn huidige vriendin leren kennen. Dus het kan wél.
pi_88858607
Overigens nu ik erover nadenk is ruim 90% van de jongens waar ik ooit bevriend mee ben geweest (en dat waren er veel), uiteindelijk wel degelijk (jarenlang) verliefd op me geweest, zelfs nog toen ik ze meerdere keren heel bruut afwees :{ dus als hij (voor nu alleen) bevriend wil zijn, (en verder nog niks) hoop ik eigenlijk dat hij verliefd op me wordt net zoals hun, als hij me beter leert kennen O~).
pi_88879777
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:33 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dan ligt dat toch echt ook aan de vrouw zelf. Ik heb een aantal goede vriendinnen, en hoewel ze er zeer neukbaar uitzien is er toch geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om sex met ze te hebben. De reden is overigens iets anders dan in het geval van TS: Die meisjes zijn gewoon bezet en ik heb geen zin om ze "af te pakken" van hun vriend. Kom op zeg, ik ben 30 geen 16... ;)
pi_88885273
Ten eerste; wat heerlijk om te lezen dit! net een soap..
Ik snap dat je dat zelf anders ziet ;)

Bij het lezen van je berichten wordt ik niet wijzer van zijn gevoelens voor jou..
Het kan zijn dat hij niet helemaal eerlijk over zijn gevoelens is, omdat hij bang is en verliefd.
Het kan ook zijn dat hij echt niets voor je voelt.

Ik krijg het idee dat je het vooral zelf erg graag wilt. Probeer eerst eens achter je eigen gevoel te komen. Wat wil jij? Daarna kan je pas bepalen wat je daarmee wil doen. (opschrijven)
1. Op hem afstappen en confronteren (als een zelfverzekerde vrouw de stoute schoenen aantrekken). Als hij nee zegt is het zijn verlies ;) dan kan je iig lekker verder.
2. OF: Lekker verder gaan zoeken naar een man die WEL eerlijk is en zegt waar het op staat.

succes in elk geval meisje!

PS. no matter what, altijd genieten van elk moment. Verliefd zijn is vaak onzekerheid.. maar een heerlijke emotie!
Animo Deliberato
pi_88886671
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:30 schreef FaarWs het volgende:
Ten eerste; wat heerlijk om te lezen dit! net een soap..
Ik snap dat je dat zelf anders ziet ;)

Bij het lezen van je berichten wordt ik niet wijzer van zijn gevoelens voor jou..
Het kan zijn dat hij niet helemaal eerlijk over zijn gevoelens is, omdat hij bang is en verliefd.
Het kan ook zijn dat hij echt niets voor je voelt.

Ik krijg het idee dat je het vooral zelf erg graag wilt. Probeer eerst eens achter je eigen gevoel te komen. Wat wil jij? Daarna kan je pas bepalen wat je daarmee wil doen. (opschrijven)
1. Op hem afstappen en confronteren (als een zelfverzekerde vrouw de stoute schoenen aantrekken). Als hij nee zegt is het zijn verlies ;) dan kan je iig lekker verder.
2. OF: Lekker verder gaan zoeken naar een man die WEL eerlijk is en zegt waar het op staat.

succes in elk geval meisje!

PS. no matter what, altijd genieten van elk moment. Verliefd zijn is vaak onzekerheid.. maar een heerlijke emotie!
Nou ja ik vind 'm leuk :P maar goed, dat had ik eerder bij een andere jongen ook. En van hem zou ik destijds ook 100% zeker zeggen dat het wederzijds was, want zelfs onze gezamenlijke vrienden die hadden ook het idee dat die jongen mij leuk vond. Uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken, en het tegen hem gezegt, Bleek het dus helemaal niet wederzijds te zijn! :M terwijl alle 'tekens' er waren.

Daarom ben ik nu ook juist een beetje huiverig, zeker omdat ik van mezelf wéét dat als ik iemand leuk vind, ik totaal niet kan inschatten of dat wederzijds is (of niet), juist als ik iemand NIET leuk vind, heb ik het meteen door als ze wat van me willen. Frustrerend :P Probleem is, ik wil niet maandenlang achter hem aan blijven wandelen, dus eigenlijk moet ik hem gewoon eens mee uit vragen. Maar tegelijkertijd ben ik bang voor aan afwijzing, omdat ik dus helemaal niet weet OF hij me wel leuk vind. (Plus eventueel gezeik op werk, mocht hij het aan z'n beste vriend vertellen)

Over het algemeen heb ik altijd zoiets van, bij twijfel niet doen :{ maar ben bang dat als ik niks weet, ik dadelijk nog maanden achter 'm aan blijf wandelen en andere jongens geen oprechte kans geef. Vond hem nl. ook al leuk toen hij nog met z'n ex was.
pi_88893840
Oh trouwens moest ineens denken aan een ietwat vreemde situatie, die misschien ook de reden is dat ze zo door blijven gaan tegen ons.
Vorig jaar had één van m'n bazen een housewarming (die is nu weg) en een tijd ervoor, probeerden ze mij aan die beste vriend van die jongen te koppelen. Deze 'koppelpoging' duurde echter maar een week (zowel ik, als hij, hadden er geen behoefte aan), en was dus compleet anders dan die van nu, wat dus al máánden aan de gang is..
Maar goed, we waren dus op dat feestje en ik zat met een paar collega's op de bank. De jongen die ik leuk vind stond aan een tafeltje bier te drinken, en was volgens mij al aardig aangeschoten. Op een gegeven moment zei één van mijn vrouwelijke collega's zo van "Goh, <naam van die jongen>, jij en TS lijken me ook wel een leuk setje!" (Destijds had hij nog een vriendin), vervolgens begint die jongen te lachen, hangt OVER de bank heen OVER mij heen (volgens mij kon hij gewoon in mijn decoleté kijken, zo dicht zat-ie erop :P), geeft me een knuffel (opstekop) en zegt ineens 'Ja TS en ik zijn ook heel leuk samen!'
Ik had echt zoiets van :? wist echt niet hoe ik moest reageren, vooral omdat hij een vriendin had. En omdat ik hem toen ergens al een beetje leuk vond..
pi_88898494
Je moet hem niet uitvragen. Nadat hij een weekje met je meegereden is vertel je hem dat je verwacht dat hij je mee uit neemt en als tegenprestatie al je drankjes die avond moet betalen!
pi_88902285
:D ja ik zat al wel zo'n opmerking te bedenken van "zeg hey je rijdt nu zo vaak met me mee, verwacht wel wat terug ervoor he :P" da's wel een goede!
pi_88910683
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:38 schreef Jenizzle het volgende:
Oh trouwens moest ineens denken aan een ietwat vreemde situatie, die misschien ook de reden is dat ze zo door blijven gaan tegen ons.
Vorig jaar had één van m'n bazen een housewarming (die is nu weg) en een tijd ervoor, probeerden ze mij aan die beste vriend van die jongen te koppelen. Deze 'koppelpoging' duurde echter maar een week (zowel ik, als hij, hadden er geen behoefte aan), en was dus compleet anders dan die van nu, wat dus al máánden aan de gang is..
Maar goed, we waren dus op dat feestje en ik zat met een paar collega's op de bank. De jongen die ik leuk vind stond aan een tafeltje bier te drinken, en was volgens mij al aardig aangeschoten. Op een gegeven moment zei één van mijn vrouwelijke collega's zo van "Goh, <naam van die jongen>, jij en TS lijken me ook wel een leuk setje!" (Destijds had hij nog een vriendin), vervolgens begint die jongen te lachen, hangt OVER de bank heen OVER mij heen (volgens mij kon hij gewoon in mijn decoleté kijken, zo dicht zat-ie erop :P), geeft me een knuffel (opstekop) en zegt ineens 'Ja TS en ik zijn ook heel leuk samen!'
Ik had echt zoiets van :? wist echt niet hoe ik moest reageren, vooral omdat hij een vriendin had. En omdat ik hem toen ergens al een beetje leuk vond..
Dat is inderdaad wel apart ja, zou hij zich soms zelfverzekerder voelen toen hij een vriendin had? En dat hij het nu wat 'enger' vind, omdat hij niet weet wat JIJ vind?
pi_88924732
Ik denk dat je gewoon verliefd bent en signalen van hem in het verleden hopeloos overdrijft ;)
Dat geeft verder niets hoor :) Je moet gewoon zorgen dat je hem ook verliefd op jou krijgt. Zo moeilijk is dat nou ook weer niet, maar door het gedoe van je collegas heb je het gewoon extra lastig. Zie het als extra uitdaging, niet als probleem :)
pi_88926322
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:55 schreef jaha het volgende:
Ik denk dat je gewoon verliefd bent en signalen van hem in het verleden hopeloos overdrijft ;)
Dat geeft verder niets hoor :) Je moet gewoon zorgen dat je hem ook verliefd op jou krijgt. Zo moeilijk is dat nou ook weer niet, maar door het gedoe van je collegas heb je het gewoon extra lastig. Zie het als extra uitdaging, niet als probleem :)
Nee dat is nog het erge, ik heb er geen moment van overdreven. Ik had het toen nog geblogt omdat ik het zo vreemd vond, en dat was hooguit een dag nadat het gebeurd was, en toen was ik ook niet 'hopeloos' verliefd. Sowieso was dat maar één van de incidenten, kan er veel meer opnoemen in de tijd waarin hij een vriendin had (me een paar keer uitgebreid staan knuffelen terwijl er 5 collega's bij staan bijvoorbeeld, en vervolgens tegen zijn beste vriend roepen van "Ze is nu van mij hoor!" lachend, en m'n baas meteen weer een opmerking, natuurlijk.) Voelde me daar heel oncomfortabel onder, weet ik nog. Vond hem toen ook niet leuk dus wist sowieso niet wat ik ervan moest denken.Zo waren er nog veel meer van die zaken waardoor ik ging twijfelen of hij me misschien leuk vond, en toen vond dus datgene bij dat feestje plaats. Toen wist ik het helemaal niet meer, wat hij nou vond. Zo is dat eigenlijk ruim een jaar doorgegaan terwijl hij een vriendin had, net zoals hij me stipt elke maand vroeg of ik een vriend had. Vond dat vrij bizar, zeker als je een vriendin hebt en daar gelukkig mee bent (was).

Ook nu ben ik niet hopeloos verliefd, maar dat is iets wat ik eigenlijk ook niet ken.Kan iemand superleuk vinden, maar als iemand me niet wilt, kan ik ook binnen 1 a 2 weken ook compleet over iemand heen zijn. Mocht hij me nu afwijzen, zou dat nu ook het geval zijn, ondanks dat ik hem wel echt heel leuk vind.
pi_88938128
Mag ik weten waarom je dit niet eerder gepost hebt? Kijk, ik ken je niet, en ik kan me voorstellen dat je niet op een algemeen leesbaar forum alle details wilt geven, maar je maakt er nu wel een totaal ander verhaal van dan in je openingspost staat... :{

In ieder geval ik zou gewoon zelf een move maken. Het enige dat er kan gebeuren is dat hij je alsnog afwijst: "Je bent een van de leukste vrouwen die ik ken op mijn werk, en waardeer je vriendschap maar ik ben nu helemaal nog niet toe aan een relatie", dat zal dan ongeveer zijn afwijzing gaan inhouden. Ik kan niet inschatten hoe groot die kans is, maar als je hem niet vraagt dan kun je de komende maanden wel om elkaar heen blijven draaien.
pi_88951460
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:35 schreef jaha het volgende:
Mag ik weten waarom je dit niet eerder gepost hebt? Kijk, ik ken je niet, en ik kan me voorstellen dat je niet op een algemeen leesbaar forum alle details wilt geven, maar je maakt er nu wel een totaal ander verhaal van dan in je openingspost staat... :{

In ieder geval ik zou gewoon zelf een move maken. Het enige dat er kan gebeuren is dat hij je alsnog afwijst: "Je bent een van de leukste vrouwen die ik ken op mijn werk, en waardeer je vriendschap maar ik ben nu helemaal nog niet toe aan een relatie", dat zal dan ongeveer zijn afwijzing gaan inhouden. Ik kan niet inschatten hoe groot die kans is, maar als je hem niet vraagt dan kun je de komende maanden wel om elkaar heen blijven draaien.
Tja ik begrijp het, is stom dat ik er niet eerder aan dacht om het te posten. Weet eigenlijk ook niet waarom niet, moest ineens denken aan hoe hij zich (vroeger) gedroeg toen hij nog een vriendin had, en toen kwam dat allemaal boven. Overigens is het dáár ook begonnen, dat ik hem langzaam aan leuk begon te vinden. Maar ik vond het zo raar dat hij zich zo tegenover me gedroeg, omdat hij niet single was! Ik wist echt niet wat ik ermee aanmoest :s en ik wou ook helemaal niet tussen hem en z'n vriendin komen door te zeggen dat ik hem leuk begon te vinden..
Toen hoorde ik dat hij ging samenwonen en liet ik het eigenlijk maar waaien, tot duidelijk werd dat het over was tussen hun. Toen begon ik hem weer leuk te vinden, dat kwam ook omdat hij ineens weer heel aanrakerig werd, en toen begon de situatie van nu. Daar heeft vrij veel tijd tussen gezeten hoor. Dat feestje waar hij over de bank heenhing en me liep te knuffelen was trouwens begin januari, dus zat er net iets naast met vorig jaar.. En met zijn ex is het net nu anderhalve-2 maanden uit denk ik, eind september.

Overigens, heb ik al heel veel vrijgegeven, dus hij zou zo weten dat ik het was. Maar ik denk niet dat hij hier zit ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Jenizzle op 20-11-2010 19:22:30 ]
pi_88968727
Overigens zie ik hem pas weer woensdag, en maar 2x alleen de komende weken :( de rest zit z'n beste vriend erbij.
pi_89059638
Dan heb je 2 kansen waar je er maar 1 nodig hebt...moet genoeg zijn lijkt me!
pi_89319577
Helaas nog geen kunnen benutten want was de afgelopen zo ziek als een hond.. Bedrijfsuitje dus ook gemist :( maar goed, heb hem vandaag weer gezien op werk en hij was meteen een stuk losser in z'n doen en laten omdat de grootste bemoeials er niet waren O+ *zucht* :P nou goed komen binnenkort nog wel wat tijdstippen dat ik 'm alleen heb. Nu alleen hopen dat het niet zo hard sneeuwt.. Heb nog nooit met sneeuw gereden :')
pi_89344057
wat een oeverloos gedrentel.

Als je hem echt leuk vind, verspil dan niet zo veel tijd joh. Al die tijd had je misschien met hem samen kunnen zijn.

Niet geschoten, altijd mis.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2010 @ 15:02:59 #136
230491 Zith
pls tip
pi_89344275
Gaat dit trouwens weer een boek worden? :)

*ok, deed me een beetje aan nadine26 denken -die een topic in RP verzon om er een boek over te schrijven, maar ik geloof wel in je authenticiteit hoor ;)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89357331
:D ik denk niet dat een boek over mijn liefdesleven zo mateloos interessant zal zijn haha. En ik wil hem pas vragen als we alleen zijn in mijn auto ;) hopelijk binnenkort! Weet zijn rooster niet bepaald uit mijn hoofd, al zag ik wel dat ik iig een paar keer alleen met 'm was in dec. Hopelijk zegt hij dan ja :P Wil het gewoon niet op werk vragen, want daar zijn we nooit écht alleen.. En ik ben dat gebemoei een beetje zat ;)
pi_89410394
:') die jongen die ik leuk vind was er niet, maar z'n beste vriend wel. Die wou niet met me meerijden want hij ging liever met de bus naar de stad. Terwijl ik notabene dwars door de stad reed :P gelukkig wil de jongen die ik leuk vind, tot nu toe wél altijd mee, al waren we tot nu toe niet alleen.. (wat hij raar vond, maar kon door omstandigheden niet anders) ;) vraag me alleen af of hij ook met mij meegaat als zijn beste vriend ook moet werken (die liever met de bus gaat, blijkbaar). Wordt wel tijd dat ik hem binnenkort vraag :D al word ik nu wel een beetje zenuwachtig haha.
pi_89456142
het wordt al een echte soap dit. wat een gedraai :')
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
pi_89819167
Hmm vandaag 'm weer even gesproken en vroeg ik of hij eigenlijk iemand van z'n werk zou daten. Hij zei van niet, omdat hij dat niet fijn zou vinden omdat hij werk en privé niet gescheiden kon houden. Z'n beste vriend kwam toevallig binnenvallen en zei dat dat 'in principe' wel zo was voor die jongen die ik leuk vind, tenzij een 'zeker iemand' hem zou vragen. Nou heb ik zelf zoiets van dat kan wel zo zijn, maar het kan niet verkeerd zijn alsnog de gok te wagen, als ik hem alleen heb van de week (in de auto).
Behalve dat ik hem vandaag een krabbeltje stuurde, waar hij makkelijk op kon flirten, maar ik alleen als antwoord "balen" terugkreeg. Om een of andere reden, zit me dat toch niet zo lekker.. Zeker omdat ik merk dat ik meer interesse in hem toonde (vandaag), dan hij eigenlijk in mij.
pi_89820539
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 23:25 schreef Jenizzle het volgende:
Hmm vandaag 'm weer even gesproken en vroeg ik of hij eigenlijk iemand van z'n werk zou daten. Hij zei van niet, omdat hij dat niet fijn zou vinden omdat hij werk en privé niet gescheiden kon houden. Z'n beste vriend kwam toevallig binnenvallen en zei dat dat 'in principe' wel zo was voor die jongen die ik leuk vind, tenzij een 'zeker iemand' hem zou vragen. Nou heb ik zelf zoiets van dat kan wel zo zijn, maar het kan niet verkeerd zijn alsnog de gok te wagen, als ik hem alleen heb van de week (in de auto).
Behalve dat ik hem vandaag een krabbeltje stuurde, waar hij makkelijk op kon flirten, maar ik alleen als antwoord "balen" terugkreeg. Om een of andere reden, zit me dat toch niet zo lekker.. Zeker omdat ik merk dat ik meer interesse in hem toonde (vandaag), dan hij eigenlijk in mij.
Ja, hij wil je niet palen. Jammer maar helaas. Balen.
pi_89820998
Je maakt het jezelf veel te moeilijk...
quote:
n vroeg ik of hij eigenlijk iemand van z'n werk zou daten. Hij zei van niet, omdat hij dat niet fijn zou vinden omdat hij werk en privé niet gescheiden kon houden.
Hij heeft al heel lang geleden besloten dat het rationeel niet handig is om met je te daten. Met zulke vragen versterk je alleen zijn gedachten dat het niet sociaal wenselijk is om met iemand van zijn werk te daten. Je doet de deur dus als het ware zelf dicht ;)

Wat je juist moet doen is emotioneel meer met hem verbonden te raken. Dat is namelijk belangrijk in een relatie. Allerlei rationele overwegingen (ja maar het leeftijdverschil, ja maar het werk ja maar ze "past niet" bij mij) worden een stuk minder sterk als je op elkaar verliefd bent...
pi_89825765
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 00:12 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ja, hij wil je niet palen. Jammer maar helaas. Balen.
:D als dat zo is dan snap ik het niet, want d'r zijn een heleboel jongens die zeggen dat ze me mooi vinden of een lekker ding vinden en dus zo voor m'n deur zouden staan als ik aan zou geven seks te willen. Nou doe ik dat niet ;) maar het lijkt me gewoon vreemd dat zoveel jongens het wel zouden willen en dan hij net niet..

quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 00:28 schreef jaha het volgende:
Je maakt het jezelf veel te moeilijk...

[..]

Hij heeft al heel lang geleden besloten dat het rationeel niet handig is om met je te daten. Met zulke vragen versterk je alleen zijn gedachten dat het niet sociaal wenselijk is om met iemand van zijn werk te daten. Je doet de deur dus als het ware zelf dicht ;)

Wat je juist moet doen is emotioneel meer met hem verbonden te raken. Dat is namelijk belangrijk in een relatie. Allerlei rationele overwegingen (ja maar het leeftijdverschil, ja maar het werk ja maar ze "past niet" bij mij) worden een stuk minder sterk als je op elkaar verliefd bent...
Hoe fix ik dat dan, ben niet echt een expert als het om dit soort zaken gaat haha :P meestal trek ik juist de mensen aan in wie ik geen interesse heb.. En daar steek ik eigenlijk geen moeite in of interesse of wat dan ook.. :?

[ Bericht 44% gewijzigd door Jenizzle op 12-12-2010 09:57:01 ]
pi_89825859
Het is allemaal geen rocket-science hoor ;) Jij bent gewoon meer verliefd op hem dan andersom :o
Welkom to the club, dat heb ik nou mijn hele leven lang gehad (niets frustrerender dan eenrichingsverkeerliefde), maar het goede nieuws is: er is wel wat aan te doen. Probeer uit te vinden wat zijn "turn on's" zijn in een date, en probeer je ernaar te gedragen. Hoe meer jij in zijn plaatje van de perfecte vriendin past, hoe moeilijker hij vol kan houden dat het werk jullie in de weg zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')