Ja: Neem geen 2.1 geluidssetje.quote:Op maandag 8 november 2010 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand suggestie voor een 2.1 geluidssetje voor op mijn kamer? Simpel en goedkoop is het belangrijkst
Gewoon voor films/muziek enzo. Ik hoef geen high tec spul, gewoon net even beter dan mijn laptopspeakers.quote:Op maandag 8 november 2010 15:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja: Neem geen 2.1 geluidssetje.
Nee nog niet. Maar als je goed geluid wilt zou ik voor stereo gaan. Desnoods 2e hand met versterkertje enzo.quote:Op maandag 8 november 2010 15:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon voor films/muziek enzo. Ik hoef geen high tec spul, gewoon net even beter dan mijn laptopspeakers.
Je had al de set voor bij de tv gezien toch?
beter dan een pedofiel!quote:Op maandag 8 november 2010 15:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar als je goed geluid wilt zou ik voor stereo gaan. Desnoods 2e hand met versterkertje enzo.
Als je alleen maar veel lawaai wilt voor weinig geld, ja dan is 2.1 ideaal
Tering ik ben net zo'n adiofiel
Komt er uit een 2.1 dan geen stereo?quote:Op maandag 8 november 2010 15:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar als je goed geluid wilt zou ik voor stereo gaan. Desnoods 2e hand met versterkertje enzo.
Als je alleen maar veel lawaai wilt voor weinig geld, ja dan is 2.1 ideaal
Tering ik ben net zo'n adiofiel
De hoge tonen wel, maar de ellende is dat niet alleen de lage tonen maar ook een gedeelte van het middengebied uit de subwoofer komt.quote:Op maandag 8 november 2010 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Komt er uit een 2.1 dan geen stereo?
simpel en goedkoop en dan kom jij met zon setje aanquote:Op maandag 8 november 2010 15:40 schreef VASND het volgende:
http://www.teufel.de/pc-lautsprecher/concept-c100.html
quote:Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site zullen niet of niet goed werken indien er delen van de code geblokkeerd worden.
Op naar de computerwinkel dus!quote:Op maandag 8 november 2010 15:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De hoge tonen wel, maar de ellende is dat niet alleen de lage tonen maar ook een gedeelte van het middengebied uit de subwoofer komt.
Maargoed je hebt wel voor 20 euro een speakerset waarmee je de buren wakker kunt houden.
Ik ben dus wel fan van 2.0, maar de ellende is dat daar ook haast niets fatsoenlijks in te krijgen valt. Behalve als je >100 euro uit gaat geven.
en dat moet dan docent zijn...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |