En duur. Denk dattie niet zo mooi is in mijn kamer alleen dus ik houd hem wel in mijn achterhoofd voor als ik een keer een eigen huis heb.quote:
Jaaaaaquote:Op zondag 7 november 2010 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En duur. Denk dattie niet zo mooi is in mijn kamer alleen dus ik houd hem wel in mijn achterhoofd voor als ik een keer een eigen huis heb.
Ik weet niet of ik daarvoor uit m'n rood-blauwe stoel wil komen hoor...quote:Op zondag 7 november 2010 21:27 schreef TripleP het volgende:
Wie gaat mee naar het centraal museum utrecht voor die gerrit rietveld tentoonstelling?
Wat houdt het precies in?quote:Op zondag 7 november 2010 21:27 schreef TripleP het volgende:
Wie gaat mee naar het centraal museum utrecht voor die gerrit rietveld tentoonstelling?
I want!quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef TripleP het volgende:
http://www.centraalmuseum(...)e=&version=&MenuID=0
Ik ben in het Rietveld Schroderhuis geweestquote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef TripleP het volgende:
http://www.centraalmuseum(...)e=&version=&MenuID=0
Ik ook!quote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ben in het Rietveld Schroderhuis geweest
Je spiegel hangt en je deur is verhiptquote:Op zondag 7 november 2010 21:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Show hier uw woonvertrek! Deel 7
Check!
En een andere eettafel, andere bureaulamp, gewone lamp hangt anders, cd'rekjes hangen onder kapstok, ophogingdingen op bureau en poster en kalender zijn nieuw.quote:Op zondag 7 november 2010 21:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je spiegel hangt en je deur is verhipt![]()
Jaaaa, dat ook, maar dit viel me gelijk op!quote:Op zondag 7 november 2010 21:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En een andere eettafel, andere bureaulamp, gewone lamp hangt anders, cd'rekjes hangen onder kapstok, ophogingdingen op bureau en poster en kalender zijn nieuw.
Bij ons hang er een tafellampje aan de muur op 2 meter hoogte.quote:Op zondag 7 november 2010 22:06 schreef Bravebart het volgende:
Oja, je lamp hangt nu zo, dat je er niet tegenaan loopt!
HEHE, VET GAST!quote:
En dus?quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef TripleP het volgende:
[..]
Bij ons hang er een tafellampje aan de muur op 2 meter hoogte.
Oké.quote:Op zondag 7 november 2010 22:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa, dat ook, maar dit viel me gelijk op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |