Zo'n vermoeden had ik al. Opgelostquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:40 schreef brother52 het volgende:
Dat hokje bij je achter huis is van binnen toch groter dan je op het eerste gezicht zou zeggen.
Nja, wel voor de winter, maar het is een set allseasons.quote:
Ik heb hem niet meer, en ik denk dat mijn ouders hem ook al naar de stort hebben gebracht. Zal morgen even voor je kijken, maar ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:39 schreef TeleluvR het volgende:
En d'r wordt gevraagd of ik wil vragen of je je stoel nog hebt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gas!
Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Ik hoef em eerlijk gezegd ook niet zo nodig...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, wel voor de winter, maar het is een set allseasons.
[..]
Ik heb hem niet meer, en ik denk dat mijn ouders hem ook al naar de stort hebben gebracht. Zal morgen even voor je kijken, maar ik vrees het ergste
Ja, ik sta er ook elke keer van te kijken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:40 schreef brother52 het volgende:
Dat hokje bij je achter huis is van binnen toch groter dan je op het eerste gezicht zou zeggen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:46 schreef TeleluvR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Gas!
[ afbeelding ]
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Dat is waar ook. Die is uit. Morgen maar even luisteren.quote:
GRISTENquote:
Puike boot heb je daar ook staan!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik sta er ook elke keer van te kijken.
Dit is waarschijnlijk het beste wat je ooit opgenomen hebt. Alleen is een solo meer dan de juiste tonen spelen. Hier zit totaal geen gevoel in, alsof het uit een midi-generator oid komt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:50 schreef Braddie het volgende:
Het is tegen de regels in maar ik heb zowaar een solo opgenomen zonder fouten(nja.. bends zijn niet altijd even zuiver.. maar geen toonfouten)
http://dl.dropbox.com/u/1(...)20Door%20solo%21.mp3
Hmmm, ik hoor anders nog genoeg fouten maar er zit in elk geval wel vooruitgang in je spel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:50 schreef Braddie het volgende:
Het is tegen de regels in maar ik heb zowaar een solo opgenomen zonder fouten(nja.. bends zijn niet altijd even zuiver.. maar geen toonfouten)
http://dl.dropbox.com/u/1(...)20Door%20solo%21.mp3
Ben ik mee eens. Soms duren de tonen te kort of te lang heb ik 't gevoel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit is waarschijnlijk het beste wat je ooit opgenomen hebt. Alleen is een solo meer dan de juiste tonen spelen. Hier zit totaal geen gevoel in, alsof het uit een midi-generator oid komt.
Dit ga je niet menenquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:29 schreef Braddie het volgende:
Verkoop!:
[TK] Brian May Signature gitaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |