Wat dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef Sok. het volgende:
Goh, zonder TS te kennen snap ik nu al waarom TS niet mee wordt gevraagd
Ik ga niet liever pokeren, maar k heb geen zin om onuitgenodigd in je eentje in een café binnen te stappen, dan krijg je meteen 20 gezichten naar je toe van wtf...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:48 schreef Sok. het volgende:
Je wordt door zoiets al onzeker, als er ìets irritant is is dat het wel. Je gaat nu liever pokeren. Je hemelt een site helemaal op omdat er een paar leuke plaatjes vanaf komen
Dat je denkt dat mensen je raar aankijken omdat je 'onuitgenodigd' in je eentje het café binnen komt zegt al genoeg over je onzekerheid, heeft niks met anoniem zijn te maken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:51 schreef DeTrein het volgende:
[..]
Ik ga niet liever pokeren, maar k heb geen zin om onuitgenodigd in je eentje in een café binnen te stappen, dan krijg je meteen 20 gezichten naar je toe van wtf...
En jij haalt een site meteen onderuit zonder te weten hoe het allemaal precies werkt.
En die onzekerheid die laat ik alleen zien op het internet omdat k toch anon ben.
jij kent dit forum niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef DeTrein het volgende:
Toch komen er meer grappige dingen uit dan uit dit forum.
rot toch op met die gasten. hier is het toch veel leuker? en anders ga je maar naar pkr.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef DeTrein het volgende:
Het café waar ze zijn is 30 min fietsend. Als ik daar binnenloop van 'Oh, ja ik kwam gewoon ff langs om te kijken' dan is het van O.o
KOM DAN KANKERKUTAAP IK MAAK JE DOOD JONGE ALS JE NOG 1X ZOIETS ZEGT HAAL IK DE CYBERPOLICE EN IK BACKTRACE JE LOKATIE DUS HOU JE BEK.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:56 schreef Whutzur het volgende:
[..]
jij kent dit forum niet.
ga nu huilen en op 4chan fappen.
niemand heeft je gevraagd hier te gaan huilen over je vriendjes.
later.
Oh, dat is inderdaad wel wat anders jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef DeTrein het volgende:
Het café waar ze zijn is 30 min fietsend. Als ik daar binnenloop van 'Oh, ja ik kwam gewoon ff langs om te kijken' dan is het van O.o
is goed. ik schiet je.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef DeTrein het volgende:
[..]
KOM DAN KANKERKUTAAP IK MAAK JE DOOD JONGE ALS JE NOG 1X ZOIETS ZEGT HAAL IK DE CYBERPOLICE EN IK BACKTRACE JE LOKATIE DUS HOU JE BEK.
[ afbeelding ]
je klinkt nog redelijk weerbaar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef DeTrein het volgende:
[..]
KOM DAN KANKERKUTAAP IK MAAK JE DOOD JONGE ALS JE NOG 1X ZOIETS ZEGT HAAL IK DE CYBERPOLICE EN IK BACKTRACE JE LOKATIE DUS HOU JE BEK.
[ afbeelding ]
dus wat ga je nu doen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:02 schreef DeTrein het volgende:
Ik kan alleen zeggen.
Tot Ziens FOK!
[ afbeelding ]
Obvious troll is obvious.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:06 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Wat een faal pic, het moet 'a hero' zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |