Waarschijnlijk omdat het een makkelijk iemand was om te manipuleren als HJ.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:38 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat ik nu niet helemaal snap: Als Olivier daadwerkelijk zoveel waarde hecht aan het feit dat mensen "op stand" moeten zijn, met andere woorden: wat te betekenen hebben, waarom wil hij dan zo graag dat Bram in Ithaka komt? Z'n vader is nota bene slager en dat wist Olivier..
Omdat Bram de enige was die voor Olivier op kwam tijdens de ontgroening en niet de braafste was; gewoon een toffe gozer. Bovendien wou hij absoluut niet dat Freek Bolhuis in Ithaka kwam en moest Olivier dus een goede tegenkandidaat vinden, koste wat het kost. Daarnaast zei Bram eerst dat z'n pa advocaat was, moeilijk voor Olivier om nadat bekend werd dat dat niet zo was een andere kandidaat te vinden om Freek te verslaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:38 schreef HalvinCarris het volgende:
Wat ik nu niet helemaal snap: Als Olivier daadwerkelijk zoveel waarde hecht aan het feit dat mensen "op stand" moeten zijn, met andere woorden: wat te betekenen hebben, waarom wil hij dan zo graag dat Bram in Ithaka komt? Z'n vader is nota bene slager en dat wist Olivier..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zijn dat de hoofdzaken wel, enorm veel voor 25 minuten...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:55 schreef Slickk het volgende:
Hopelijk wordt het niet een aflevering waarin alle dingen die nog openstaan vlot achter elkaar worden ingevuld.
Ik bedoel, dit zijn veel van de dingen die nog een einde nodig hebben;Vergeet Heineken & Karin niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zijn dat de hoofdzaken wel, enorm veel voor 25 minuten...PWBF
Tsja, had ik er maar niet bijgezet omdat ik het niet zo belangrijk vond als de zaken die daar staan. Bovendien vond ik de scene dat hijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb net 4 t/m 7 gekieken...quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:53 schreef s0k het volgende:
Vergeet ook niet in de incest in de familie De Ruyter.
Hij probeerde haar meerdere keren te zoenen.quote:
De Ruyter wist al vanaf het begin dat Wagmans vader slager was. Zie voorstukje ep7quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:41 schreef Slickk het volgende:
[..]
Omdat Bram de enige was die voor Olivier op kwam tijdens de ontgroening en niet de braafste was; gewoon een toffe gozer. Bovendien wou hij absoluut niet dat Freek Bolhuis in Ithaka kwam en moest Olivier dus een goede tegenkandidaat vinden, koste wat het kost. Daarnaast zei Bram eerst dat z'n pa advocaat was, moeilijk voor Olivier om nadat bekend werd dat dat niet zo was een andere kandidaat te vinden om Freek te verslaan.
Hopelijk wordt het niet een aflevering waarin alle dingen die nog openstaan vlot achter elkaar worden ingevuld.
Ik bedoel, dit zijn veel van de dingen die nog een einde nodig hebben;Inderdaad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij zijn dat de hoofdzaken wel, enorm veel voor 25 minuten...
Weet je wie ik vandaag zag!
FREEK BOLHUIS.
Ik zo kijken, ja hoor. Hij was het echt zei een vriendinnetje van mij, ze haddden het aan hem gevraagd. Hij zit op dezelfde school xDI wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik bedoel, dit zijn veel van de dingen die nog een einde nodig hebben;Die gaat er niet komen denk ik. Gepasseerd stadium.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond aflevering 7 wel aardig, goed psychologisch in elkaar gezet. Maar mistte de vaart en de ontwikkelingen uit eerdere afleveringen. Dat stukje dat MC die vader rondleidde had er niet in hoeven te zitten.
Oja: BNN heeft een nieuwe challenge:
Let op: Aflevering acht (slot) komt niet eerder online. Dusseh: gezellig met z'n allen voor de tv feuten!.
Leuk voor de kijkcijfers, maar wellicht kan iemand een scriptje draaien en mirroren.Friettent dikke Willie, met Willie
Klopt.quote:Op woensdag 8 december 2010 07:24 schreef Slickk het volgende:
Maarre, bedoel je nu dat we 2 weken moeten wachten? Komende maandag aflevering 7 en week daarna pas aflevering 8?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |