Dan moet je wat verder kijken dan de Kalverstraat. Ga eens naar de 9 straatjes of naar de Utrechtsestraat.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach welnee, Amsterdam is geen barst aan. Daar zijn alleen véél winkels, maar 't is nie mooi.
Word jij nou warm van die Kalverstraat?
Eindhovenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:38 schreef rjlu het volgende:
eindhoven vind ik ook wel een leuke winkelstad.
The Horror, The Horror,quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
De Centro Mall in Oberhausen is ook wel leuk, 200+ winkels. Echt Amerikaans.
Ben een paar keer geweest en kan me er wat bij voorstellen, mooie gezellige stad.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:50 schreef Stante het volgende:
Volgens de Consumentengids is het Maastricht. Hier is ooit daadwerkelijk een onderzoek naar gedaan
Even een paar weken wachten op de kerstmarkt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je trouwens echt wilt shoppen moet je in Düsseldorf zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:58 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
..
Den Bosch en Breda vindt ik het best.
Gluhwein drinken, Bummeln, gebrande suiker amandelen eten, Gluhwein mit Schuss drinken, bratwurst eten bij Die Bratwurst, Alt drinken bij Ürige (als je van bitter bier houdt) en bij Schlussel, hééérlijk.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:47 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Even een paar weken wachten op de kerstmarkt.
ben vaak in Alkmaar, maar mn vriendin vind Breda toch echt beterquote:
Eindhoven for real?!quote:Op zaterdag 6 november 2010 03:59 schreef Drakire het volgende:
Amsterdam, maar ik hoor ook altijd erg veel verhalen over Eindhoven.
Ik ben nog nooit in Breda geweest dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:28 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ben vaak in Alkmaar, maar mn vriendin vind Breda toch echt beter
Nee, maar de Negen straatjes, rondom het Waterlooplein en Oud Zuid wel.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ach welnee, Amsterdam is geen barst aan. Daar zijn alleen véél winkels, maar 't is nie mooi.
Word jij nou warm van die Kalverstraat?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja echt met al die amerikaanse winkels..quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is ook een van de redenen dat het zo'n bijzondere stad is.. een stukje buitenland in NL.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:17 schreef misteriks het volgende:
[..]
volgens de geschiedenis en Wiki behoorde ze natuurlijk aan Belgie, die lieve stad :
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:13 schreef Danielle83 het volgende:
Wat is volgens jullie de leukste stad in Nederland om te shoppen?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je trouwens echt wilt shoppen moet je in Düsseldorf zijn.
Weert?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:48 schreef NicoleM het volgende:
Den Bosch, Weert, Arnhem, Maastricht.
De koopgoot is toch wel 1 van de meest treurige plekken om te shoppenquote:
Zeg me aub waarom iedereen Mierlo zegt zag ook al Geldrop staan comeonquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |