Nee. Die heeft zich niet leuk aangekleed om uit te gaan.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
Even mijn maskertje laten intrekken hoor.
Heb geen masker.
Kerstbal huidquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:44 schreef krakkemieke het volgende:
Steer, ik heb wel een receptje voor een maskertje hoor. Vette of droge huid?
quote:
Feestelijk dus. Nou, daar zou ik niks aan doen.quote:
Voor een spectaculair effect kan je natuurlijk de pompoen uithollen en als terrine gebruiken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:51 schreef Tezz het volgende:
Rijst, ik heb een kleine biologische pompoen. Nigella gooit er zoete aardappel bij. Maar dan wordt het denk ik een beetje te zoet allemaal...
Ja dat is inderdaad een leuk idee!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor een spectaculair effect kan je natuurlijk de pompoen uithollen en als terrine gebruiken.
Ik weet niet hoe zoet zoete aardappel is. Maar ik vind pompoen net zo zoet als wortel.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:51 schreef Tezz het volgende:
Rijst, ik heb een kleine biologische pompoen. Nigella gooit er zoete aardappel bij. Maar dan wordt het denk ik een beetje te zoet allemaal...
Ik begin me echt oud te voelen.... Wat een tam nummer van Slayer!quote:
Joh, dit is van Seasons in the Abyss uit 1990quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik begin me echt oud te voelen.... Wat een tam nummer van Slayer!
* krakkemieke snel Angel of death opzet![]()
Voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Joh, dit is van Seasons in the Abyss uit 1990
1 van de 3 outfits die nu klaarliggen, keuze hangt af van het weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |