quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, achteraf...
Maar het gaat erom dat je je kennis paraat hebt tijdens de overhoring...
Eigenlijk is dat precies hetzelfdequote:Op vrijdag 5 november 2010 18:31 schreef kwiwi het volgende:
Heel kut, ik heb het ook vaak.
Is een beetje hetzelfde als dat je niet op een naam komt, en dat ie je later ineens weer te binnen schiet wanneer je er totaal niet mee bezig bent.
Ik meestal ook niet, maar zo af en toe overkomt het me en dan is het zeer frustrerend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:50 schreef fonsoy het volgende:
Ik heb hier echt never nooit last van TS. Ik vind 't heel vreemd eigenlijk.
Mensen die naar school gaan omdat het van de wet moet, en vervolgens alles wat met school en studeren te maken heeft verafschuwen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:41 schreef Kuhly het volgende:
Mensen die nog aan hun tentamen denken na het tentamen
Net als van die pietjes die even alle antwoorden gaan bespreken
Gelukkig heb je nu je Tentamen gefaald door minimale inzet te tonen en de feiten net niet genoeg op een rij te hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:25 schreef Koenholio het volgende:
Hoe kut is dát! Vandaag tentamen gehad van een vak waarvoor je 96739865739478938573957 x 106 begrippen, processen en mechanismen moest kennen (moleculaire biologie en biochemie, mocht je het willen weten). Op zich niet erg natuurlijk, maar hierdoor is het wel makkelijk om dingen door elkaar te halen of te vergeten. Zo ook vandaag: op één vraag wist ik simpelweg het antwoord niet. Nou ja, toch maar wat opgeschreven in de hoop nog wat puntjes te scoren.
Lig ik net in bed om wat slaap in te halen, wordt ik in één klap wakker en denk "dát was het antwoord!". No use crying over spilt milk, maar toch frustrerend dat m'n brein blijkbaar pas op het goede antwoord kon komen toen het al te laat wasHeb er wel vaker last van. Op de fiets naar huis, in de trein, slapend... maar niet tijdens het tentamen bedenk je je de beste antwoorden op tentamenvragen.
Zol snel mogelijk naar huis je nest in en games weetjequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:16 schreef twaalf het volgende:
Daarom nooit voor tijd weggaan. Gewoon blijven zitten denken.
helpt niet. Ik was een keer 45 minuten voor tijd klaar. Heb toen een halfuur gewoon zitten denken, erop proberen te komen. Toen dacht ik 'fuck it, ik lever t maar in. Toen ik het lokaal uitstapte wist ik het opeens weer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:16 schreef twaalf het volgende:
Daarom nooit voor tijd weggaan. Gewoon blijven zitten denken.
En toen had je maar een 9,1 in plaats van een 9,2quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
helpt niet. Ik was een keer 45 minuten voor tijd klaar. Heb toen een halfuur gewoon zitten denken, erop proberen te komen. Toen dacht ik 'fuck it, ik lever t maar in. Toen ik het lokaal uitstapte wist ik het opeens weer.
Dat is echt een FML moment
Tip of the tongue syndroom, heeft te maken met de communicatie tussen hersengebieden die niet altijd voorspoedig verlopen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:29 schreef Jonathan1989 het volgende:
Terechte klacht, ik heb het vaak met namen
Een 5quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:26 schreef Micson het volgende:
[..]
En toen had je maar een 9,1 in plaats van een 9,2
Dan loop je toch weer terug zonder wat te zeggen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:52 schreef dustinoo het volgende:
iemand bij ons in de klas leverde het briefje in.
tijdens het lopen naar de lerares wist ze een antwoord in een keer.
maar toen mocht ze hem niet verbeteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |