Lijkt me ook alleszins redelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:18 schreef Vasilevski het volgende:
Maar goed, in één ding hebben ze gelijk: de docu mag wel wat meer laten zien dat ze ook gewoon naar school gaan. Het is namelijk heel bijzonder als je als 'ghettomeisje' () af en toe aan je leerplicht voldoet. Ja, daar verdienen ze wel een pluim voor. Ook had er eigenlijk aan het eind nog een oproep bij gemoeten aan de gemeente om meer subsidie te geven aan rap- en dansworkshops, want dat geeft de zielige ghettomeisjes het zelfvertrouwen dat ze nodig hebben om in de maatschappij te functioneren.
Dat meisje dat iemand mishandeld heeft zal wel helemaal een zware jeugd hebben gehad. Ik stel voor dat we haar een maand gesubsidieerd vakantie op Curaçao geven, dan komt het wel weer goed.
Ah nu begint het me te dagen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Sta mij toe de 7 pagina van dit kansloze draadje even samen te vatten: NEGERS! NEGERS! NEGERS! NEGERS! NEGERS! NEGERS! HOEREN! NEGERS! NEGERS!
Vind je het gek me zulke aso's tegenover je?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:32 schreef Nevermind.. het volgende:
Mildred breekt precies op 4 minuten en 41 seconden de stoom blaast nog net niet uit de oren.
Oh ja, natuurlijk. Als je een moordenaar of verkrachter vermoordt is het helemaal prima.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:19 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nee dat weten wij niet, maar daar ging de discussie over.
Ach wat is negatief.... mensen vermoorden is niet meteen slecht.
Misschien is dat wel een nog grotere moordenaar/verkrachter enz..
Moorden is niet gelijk zwart wit goed en slecht.
Waarom haten op deze ruwe diamantjesquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:51 schreef pocketplayer09 het volgende:
Ik vind het echt, maar dan ook echt heel erg dat zulke sletten met zulke stoeren verhalen het raar vinden dat ze in een negatief beeld worden gezet. Waarschijnlijk als ze de kans kregen of die hebben ze gehad om naar school te gaan, zouden ze die niet pakken.
Terechte klacht TS
Ze zitten allemaal op school. Het beeld dat u hier van ze heeft is o.a. de reden dat die meisjes zo boos zijn. Hun goede kanten komen totaal niet aan bod (in die documantaire die overigens nog niet uitgezonden is) en ze worden gepresenteerd als agressieve straatsletjes uit Amsterdam-West.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:51 schreef pocketplayer09 het volgende:
Ik vind het echt, maar dan ook echt heel erg dat zulke sletten met zulke stoeren verhalen het raar vinden dat ze in een negatief beeld worden gezet. Waarschijnlijk als ze de kans kregen of die hebben ze gehad om naar school te gaan, zouden ze die niet pakken.
met zestig condooms over elkaar hoop ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Overigens zien ze er niet verkeerd uit. Ik zou ze allemaal doen.
Behalve die dikke.
Zijn dit moslims danquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:30 schreef G-Sterretje het volgende:
TS, ik ben je duizend keer dankbaar voor het plaatsen van deze link en dit topic. dit moeten we aan wilders geven
Die neger is baas der bazenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:44 schreef superdrufus het volgende:
Zouden die meisjes iets slimmer zijn, hadden ze een advocaat aangenomen.
off-topic:
Dit doet me hieraan denken:
Ja oke, maar het is gewon grappig om te zien. Je ziet haar boilingpoint gedurende het gesprek stijgen en stijgen... en op 4.41 is haar boilingpoint bereikt en flipt zequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Vind je het gek me zulke aso's tegenover je?
Ja we zouden iets leuks maken, over mishandelende tienermoeders in spè zeker.
Een partijtje rappen tussen door maakt voor mij niet goed dat je stoer loopt te doen over het mishandelen van mensen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:22 schreef joepie91 het volgende:
Wel even interessant om te lezen; http://weblogs.nrc.nl/med(...)van-mildred-roethof/
Was ze niet al veroordeeldquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Een partijtje rappen tussen door maakt voor mij niet goed dat je stoer loopt te doen over het mishandelen van mensen.
Hoop dat justitie dit soort dingen oppakt.
Kan zijn, maar dat één persoon met een bepaald ding fout zat, wil niet zeggen dat de andere persoon per definitie alleen maar goed doet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:56 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Een partijtje rappen tussen door maakt voor mij niet goed dat je stoer loopt te doen over het mishandelen van mensen.
Hoop dat justitie dit soort dingen oppakt.
Ah...kom op, wees reëel... Je doet ze allemaal niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
Overigens zien ze er niet verkeerd uit. Ik zou ze allemaal doen.
Behalve die dikke.
Televisiegeschiedenis???? Deze neger was pas televisiegeschiedenis.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:51 schreef Nevermind.. het volgende:
Wat een leedvermaak. Ik zat gisteren met een big smile op de bank. Televisie geschiedenis!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |