Nee hoor. Het stoort me alleen dat iedereen hier afgeeft op die meisjes, terwijl niemand wil inzien dat die Mildred gewoon de grootste bitch is daar.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zit niet te trollen. Maar jij reageert op een sarcastische opmerking/retorische vraag die in het filmpje al gewoon beantwoord is. Tja..dat is een beetje jammer.
Wat staat hier eigenlijk...?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:12 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Jij vindt het feit dat er 4 asociale wijven daar aan tafel zitten goeie aanleiding voor racisme omdat het allochtonen zijn? Jij zou het ook prima vinden als er 4 blanke hoeren aan tafel zaten en een aantal moslims dat zouden gebruiken als aanleiding voor opmerkingen over hoe alle westerse vrouwen hoeren zijn? Vast wel, want zo consequent ben jij wel toch?
Wat is dit nou weer SwJ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee hoor. Het stoort me alleen dat iedereen hier afgeeft op die meisjes, terwijl niemand wil inzien dat die Mildred gewoon de grootste bitch is daar.
Ze laat iemand kattenvoor eten , trekt haren bij iemand uit de kop, slaat met de gesp van de riem en lachen er vrolijk omquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Inderdaad die lieve meisjes doen niets verkeerds!
Kijk nog eens goed naar dat fragment. Het is toch duidelijk dat die Mildred het gesprek en de v ragen probeert te ontwijken en geen strobreed toegeeft?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer SwJ?
Hoe weet jij dat nou? Alle mensen die daar aan tafel zitten zijn fucking dom, dat wel, maar hoe weet jij nou weer wie de waarheid spreekt?
Ik denk dat Mildred de dingen beter aan had kunnen pakken maar "de grootste bitch" aan tafel?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee hoor. Het stoort me alleen dat iedereen hier afgeeft op die meisjes, terwijl niemand wil inzien dat die Mildred gewoon de grootste bitch is daar.
Eens.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar dat fragment. Het is toch duidelijk dat die Mildred het gesprek en de v ragen probeert te ontwijken en geen strobreed toegeeft?
Als ik het zo lees dan beweer je dat het wel goed komt met de "dames" omdat ze vrouw zijn?quote:
Als je tevens meeneemt dat Mildred een volwassene is en die meiden nog maar kinderen zijn: ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat Mildred de dingen beter aan had kunnen pakken maar "de grootste bitch" aan tafel?
Eenschquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:14 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dan had ze moeten zeggen: "Ik vind zó weinig positiefs aan jullie dat het dus ook geen plek heeft gekregen in de documentaire."quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar dat fragment. Het is toch duidelijk dat die Mildred het gesprek en de v ragen probeert te ontwijken en geen strobreed toegeeft?
Ja maar sommige mensen zijn gewoon zo, die doen dat altijd. Betekent niet dat ze de waarheid niet verteld ofzo.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En die Mildred heeft daar blijkbaar misbruik van gemaakt, en ze in de betreffende documentaire alleen maar zwart gemaakt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:22 schreef Michhas het volgende:
die bitches zijn gewoon vergeten de kleine lettertjes en 'algemene voorwaarden' te lezen, en nu zijn ze de lul.
"Niets is wat het lijkt"quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:20 schreef Shispeed het volgende:
die gangstameisjes lijken eigenlijk wel slimmer als dat ik ze had ingeschat moet ik zeggen![]()
Ja, dat brengt ons bij een heel ander punt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En die Mildred heeft daar blijkbaar misbruik van gemaakt, en ze in de betreffende documentaire alleen maar zwart gemaakt.
SWJ, dat hangt er toch vanaf wat de insteek is geweest? Als die meisjes gevolgd zijn omdat ze gangstermeisjes zijn is het wat anders als dat ze gevolgd worden om een indruk van allevier hun leven te geven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:23 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En die Mildred heeft daar blijkbaar misbruik van gemaakt, en ze in de betreffende documentaire alleen maar zwart gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |