Inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef koekii het volgende:
[..]
Welkom WelkomIk kom bijna nooit een hindoestaan hier tegen
Daar ben ik het met je eens. Ze zitten allemaal verstopt op de forum van Chatney en kaise.nlquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:48 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik kom nooit een hindoe hier tegen ze zouden een account op FOK! moeten maken van Ch@tney, OHM
Narsingh zou een goeie Fok!ker zijn
Ik weet het, zometeen dia's aansteken, hoeveel dia's ga jij aansteken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:54 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
Ja inplaats dat ze op FOK! gaan! Misschien groeit dan de hindoeisme een beetje op FOK!
Ik bedoel FOK! is Echt vele malen groter dan die hindoe forums
We gaan er 5 Dia's aanstekenquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:02 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
Ik schat 7 Diya's
Maar we gaan denk ik wel heerlijk eten, Heerlijk vegetarisch zoals Dhaal Bhaat ( rijst met een hindoe gerecht ik neem aan dat je het kent) Natuurlijk ook Prasad en al die andere heerlijke goddelijke gerechten
Trouwens wat ga JIJ zo eten? Ook heerlijke vegetarische gerechten
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:05 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
Hmm Heerlijk,
Jij moet mij gelijk al die recepten leren! Haha.
Zullen we vrienden worden..? Dan kunnen we vaker wat kletsen!
Vrienden, tuurlijk lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:08 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
Trouwens je moet toch alle goden aanbidden?
Niks moet in het hindoeismequote:Op vrijdag 5 november 2010 17:08 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
Trouwens je moet toch alle goden aanbidden?
Een van de grootste misvattingen over het hindoeisme is het aantal goden. Het hindoeisme is in principe een monotheistische religie. Wat echter de schijn wekt is het feit dat hindoes het concept van God in alle mogelijke vormen aanbidden. Simpel gezegd: in het hindoeisme is er sprake van 1 God, maar deze heeft een oneindig aantal vormen. Zie ook dit topic voor een simpel doch verhelderend uitleg: Hindoeïsme: wat wel en wat nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:14 schreef Individual het volgende:
Weet je toevallig hoeveel goden er ongeveer zijn? Dat zijn er toch miljoenen of vergis ik me religie?
Maar een jongensgod kan toch niet veranderen in een meisjesgod (zoals Hanuman naar Lakshmi Matha)quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:18 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
Een van de grootste misvattingen over het hindoeisme is het aantal goden. Het hindoeisme is in principe een monotheistische religie. Wat echter de schijn wekt is het feit dat hindoes het concept van God in alle mogelijke vormen aanbidden. Simpel gezegd: in het hindoeisme is er sprake van 1 God, maar deze heeft een oneindig aantal vormen. Zie ook dit topic voor een simpel doch verhelderend uitleg: Hindoeïsme: wat wel en wat niet
Dat beweer ik ook niet. Maar bv een 'jongens god' en een 'meisjes god' zijn beide onderdeel van die ene vorm: noem het God, energie, the force, absolute waarheid etc...quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:21 schreef VegetarischeBiefstuk het volgende:
[..]
Maar een jongensgod kan toch niet veranderen in een meisjesgod (zoals Hanuman naar Lakshmi Matha)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |