Waar zit je in DH?quote:
Eet alsjeblieft de rest van die gevulde koek ook op...je gaat echt weer de verkeerde kant op met je eetritme, lieve XM!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje:
O: 250 ml biogarde met muesli
T: 1/4 gevulde koek
L: 3 boterhammen, 2x appelstroop, 1x pindakaas
T: appel
D: maaltijdsalade
T: biertje of wijntje bij top gear.
Bij m'n ouders in Kraaijensteinquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar zit je in DH?.
Ik ga nu eens een begin maken met het nakijken van de toetsen van V4, dan hoef ik vanavond thuis minder te doen.
Huh? Ik vond 'm eigenlijk wel ok, op de koek en het bier naquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Eet alsjeblieft de rest van die gevulde koek ook op...je gaat echt weer de verkeerde kant op met je eetritme, lieve XM!
Dat vond ik eigenlijk ook wel XM..quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Huh? Ik vond 'm eigenlijk wel ok, op de koek en het bier na. Ontbijt, mét muesli, 3 boterhammen, kcalrijke maaltijdsalade...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh jeequote:Op vrijdag 5 november 2010 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Wat een kutdag.
Gelukkig kan het alleen maar beter worden nu.
Prima!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en ik heb die schoentjes dan maar niet meegenomen, komt nog wel een keer
Iddquote:
En goed bier (quote:
Welnee! Gewoon zondag niks etenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dan moet ik NU stoppen met eten
kom je ook?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
Oh getver Sigme, hoofd onder de koude kraan dus?
Ik ga morgen erwtensoep maken
Gaan jullie meeten?
Hihi mijn Mr doet me wat ik heb hem al een half jaar aan het hoofd gezeurd voor een leuk shopuitje en dat is morgen.quote:
Van azijn gaat het glanzen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben vast niet de enige die zich afvraagt waarom je natriumbicarbonaat en azijn op je hoofd doet.
Wat doet die natriumenz. dan voor je haar?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:39 schreef sigme het volgende:
Omdat ik dus geen shampoo gebruik. Duh.
Bevalt een stuk beter, mag ik wel zeggen. Doe het nu ruim een jaar.
Dat maakt schoon. Een van de vele andere namen ervoor is zuiveringszout.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat doet die natriumenz. dan voor je haar?
Ah! Ik ben niet zo natuurkundig aangelegd, daarvoor moet je bij mijn wederhelft zijn. Maar.. eh.. ja.. apartquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat maakt schoon. Een van de vele andere namen ervoor is zuiveringszout.
Yush.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
He gets Maria. Dan is het wel naar als je ver zit ja...
die liggen thuis! Maar als leeds een 'Past Times' heeft da liggen ze daarquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en goed dat de uitreiking leuk was, Mo!![]()
Kettinkje en oorbellen zien?Ik hou van keltisch zilver!
Oh nee, even doorbijten danquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:27 schreef Swietje het volgende:
SOG op vrijdagavond kan niet als je dinsdag een tentamen hebt en je hebt nog helemaal niets voor dit vak geleerd... En morgen ben ik de hele dag weg.
Azijn met een luchtjequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:47 schreef Ml-etje het volgende:
Azijn ken ik wel en mijn Mr klaagde dan over azijnstank dus ben er maar mee gestopt.
awh...quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai!
Pfoei, vriendje belde tijdens werk dat zijn oma heel erg slecht gaatErger nog dan eerst - nu eet ze niet meer en is ze niet meer bij. Dus ik blijf denk ik thuis vandaag - als hij dan thuis komt ben ik dan iig online!
Mweh afstand
En er is nu overal vuurwerk, ivm 5th of november.
Remember remember the fifth of November,
The gundpowder, treason and plot
I know of no reason
Why the gunpowder treason
Should ever be forgot
Huh? Vandaag? Had ie ook een rokje aan dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
tot morgen!
oh, en ik heb geen 'charmante kleren' bij me ofzoMr. Mo en ik waren ook bijna matching
![]()
!
Helaas heb ik het fikken van the Guy nu al gemist! Hoor wel vuurwerk geknal.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en Guy Fawkes night is dan wel weer tof..
Gunpowder plot!
awh..quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Helaas heb ik het fikken van the Guy nu al gemist! Hoor wel vuurwerk geknal.
Jammer welVriendje beloofd dat ik online zou zijn. Maar hij is er nog niet.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
MrMo en ik zijn allebei zó charmant
vond je het amusing?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Vooral als jullie dansjes doen op het perron
*boks doet!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't allebei prima
enneh,Maria!
Maar daarom zijn we ook getrouwd
Zitten nu bij m'n ouders ook allebei op de bank met 'n laptop op schoot![]()
nerds
Eensch!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*boks doet!
DaDtje: helleuww dunnertLeuk jurkje ook!
Enneh, ze kunnen denk ik allebei, maar ik denk dat ik zou gaan voor de platte laarzen ivm comfy en de kleur staat er imo iets beter bij?
Jawel! Waar zijn je heupen? En je tettenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind mezelf helemaal niet zo dun hoor..
Wat denk je van de vorm van het jurkje?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jawel! Waar zijn je heupen? En je tetten?
Is wel aardig slimfit toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat denk je van de vorm van het jurkje?
Oh nee hoor, hij zit gewoon los!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Is wel aardig slimfit toch?
Dan is dat het!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh nee hoor, hij zit gewoon los!
Ja, slank en curvyquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zie nog wel heupentet hoor!Maar DaDtje is idd flink afgevallen sinds z hier meeloopt
Al weet ik niet of het veel scheelt met Mo dr brulleft: toen was ze ook al mooi slank met dat zwarte jurkje
Met 30 graden heb ik het ook koudquote:
Wij ook bijna niet meer..quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oi, ik heb niks van die opsomming in huis.
Heb je dat altijd gehad of heb je hem al langer?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb hoofdpijn! En zere tetten! En de munchies! Toch leuk, dat je met de mirena wel de PMS houdt.
Hij moet er al bijna weer uitquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je dat altijd gehad of heb je hem al langer?
Ja na 3-5 jaar kan dat weer. Balen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hij moet er al bijna weer uit. En soms heb ik er maanden geen last van, maar de laatste maanden weer wel. 't Wisselt een beetje. De ene keer krijg ik pukkels en nu dit
. En dat is niet fijn, want ik slaap op mn buik
.
Maria!
Ja ach, als dat het enige is. Ik verheug me niet op weer ongesteld worden vanaf april volgend jaarquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja na 3-5 jaar kan dat weer. Balen!
Je laat geen nieuwe zetten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja ach, als dat het enige is. Ik verheug me niet op weer ongesteld worden vanaf april volgend jaar.
Ik ben volgend jaar in april 31...quote:
Oooohquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben volgend jaar in april 31...En binnen dan en 5 jaar... nouja
Ah okquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou.. nee.. maar daar heb ik zo m'n redenen voor. Die niks met gerammel of baby's te maken hebben overigens.
Ik heb een werklaptop dus de helft van de tijd doen ze het niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
ad's?
Ik heb een abo, dus geen reclame.
Huh wat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
oh, dat was weer een extra klik!
Dat, en je bent altijd welkom natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
IHFC, fijn dat je er zo over voelt... vechten voor iets, moeite doen... dat geeft vaak meer voldoening...
Hoop dat het beter blijft!
Nee. Dacht zelf dus al weken griepje, geen tijd voor. En toen ging ik onderuit. Letterlijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai madamsnelleautos! Griep gehad ofzoiets?Mooi dat het beter gaat, ook op werkgebied enzo!
![]()
Thanks Uniek en XM.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
IHFC, fijn dat je er zo over voelt... vechten voor iets, moeite doen... dat geeft vaak meer voldoening...
Hoop dat het beter blijft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Und jetzt slapies doen!
[ Bericht 41% gewijzigd door MariaEtcetera op 06-11-2010 01:01:43 ]"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Dat dus, veel plezier allemaal!quote:Op zaterdag 6 november 2010 00:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ola!
Kom jullie alleen even een hele leuke dag wensen voor morgen. Have fun en zo
bruiloft, feestje, verjaardag, opening, borrelquote:Op zaterdag 6 november 2010 01:56 schreef Chicolate het volgende:
Vriendje heeft zich al gemeld Maria? (wel bijgelezen, maar ondertussen tv kijken). En lief hoofd!
C&A had weer zo'n lief jurkje ... http://www.wehkamp.nl/dam(...)&F=19,2,3,17,22&SM=5 Deze maar dan zonder dat gekke riempje. Echt zo, staat me geweldig. Maarja, wanneer zou ik dat nou weer dragen? Dus laten hangen. In het echt is ie meer deze kleur:
[ afbeelding ]
En nu slapen, morgenvroeg weer op. Maar nu ben ik voor mn lol lang wakker en vroeg op!
Ik heb dr ondertussen ook nog een etentje bij. Zo heb je niets te doen, zo heb ik een week vol. Maar dus niets van de dingen die jij noemt, niets waarbij ik het aankanquote:Op zaterdag 6 november 2010 08:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
bruiloft, feestje, verjaardag, opening, borrel
Dat ja!quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:26 schreef Ml-etje het volgende:
Fijne vakantie Co! En veel plezier op de meet allen!
Etentje kan ook prima..quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb dr ondertussen ook nog een etentje bij. Zo heb je niets te doen, zo heb ik een week vol. Maar dus niets van de dingen die jij noemt, niets waarbij ik het aankan. En dit is wel erg vroeg, gaaaap.
Oeiquote:Op zaterdag 6 november 2010 08:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Fijne vakantie Co!
Dit was de eerste nacht in mn nieuwe huisje. En wat voor een! Tijdens het opzetten van het bed ben ik gestruikeld en daar heb ik nu uh... behoorlijk karakteristieke voortandjes aan overgehouden. Hoop dat ik maandagmiddag naar de tandarts kan...
Linkervoorkant mist het onderrandje, rechtervoortand aan zijn linkerkant een hoekquote:Op zaterdag 6 november 2010 08:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei. Er mist een stukje af? Doet het pijn?
Kom je nu wel naar de meet?.
En ja, daar heeft het nachtnet vanuit Den Haag ook last vanquote:Rotterdam Centraal-Utrecht Centraal
in de nachten van vrijdag 5 op zaterdag 6 en zaterdag 6 op zondag 7 november van 01.00 uur tot 06.15 uur
Oorzaak
diverse werkzaamheden aan het spoor
Reisadvies
Maak gebruik van de bus:
reis tussen Rotterdam Centraal-Gouda-Utrecht Centraal met de NS-Snelbus in plaats van de Nachtnettrein
Extra reistijd
een kwartier tot een half uur
Het doet geen pijn, daarom hoef ik niet nu naar de tandarts.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oef, Puff, dat klinkt niet prettig!Ik zou echt direct naar de tandarts gegaan zijn geloof ik
.
Terug van fietsen, ik kan een biertje extra nemen vanaaf.
Het thema is idd "chique" en ik weet totaal niet wat ik aanmoet. Maar het zijn allemaal van die dingen waar ik zelf nooit een jurkje aan zou trekken, weet niet waaromquote:Op zaterdag 6 november 2010 08:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Etentje kan ook prima..
Dit ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 08:26 schreef Ml-etje het volgende:
Fijne vakantie Co! En veel plezier op de meet allen!
Afbakbroodjes?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ook weer fris ende fruitig. Zo ff wat ontbijtvoer halen voor uniek.
primaquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik neem de intercity van :34 uit Gouda, dus kom iets voor drieën aan. Waar spreken we af op CS? Voor de Bruna?
Euhquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Welk restaurant zitten we ook alweer Mo?
Tomaten?quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme, V1Zor zitten in de trein met tomaten. Voor de Bruna is goed. Later
We parkeren Duuf en Mr.Mo wel naast elkaarquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
jamaargoed, dan kunnen we beter met elkaar praten
Eh dat weet ik eigenlijk nog niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
En dan weet ie waar ie zo'n beetje moet parkeren.
Tof!quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:58 schreef Laureline het volgende:
Oui! Wel wat later, zo rond vijven/zessen.
Volgend jaar als ik mijn verjaardag vier is de dresscode cocktailjurkje. Dusssquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Het thema is idd "chique" en ik weet totaal niet wat ik aanmoet. Maar het zijn allemaal van die dingen waar ik zelf nooit een jurkje aan zou trekken, weet niet waarom.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Volgend jaar als ik mijn verjaardag vier is de dresscode cocktailjurkje. Dusss
Waarom zou hij jou niet staan? Jij hebt er volgens mij een prima figuur voor. Ik krijg hem trouwens niet dicht in de paskamerquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik wou dat zo een model mij stond Chico!
misschien dat ik deze neem maar ben er nog niet wild van..
[ afbeelding ]
Herkenbaar probleem.quote:Op zaterdag 6 november 2010 14:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom zou hij jou niet staan? Jij hebt er volgens mij een prima figuur voor. Ik krijg hem trouwens niet dicht in de paskameromdat de rits op mn rug zat en ik misschien iets teveel voorgevel heb om hem dicht te krijgen. Maar bij een maatje groter valt mn taille weer weg ... lastig.
Pics! Een Slank-begrip in actie!quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
Lau schenkt nu een Karmeliet in!
Met stokken op zo'n groot dinges! En ik was zo geconcentreerd dat ik schijnbaar in mn stokken kneep oidsquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Was het drummen met stokken, of met je handen?
Als ik weer in Nederland ben ga ik zó een nieuw drumstel kopen.
Van stokken krijg je ook eelt ja. Ga je het nog vaker doen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Met stokken op zo'n groot dinges! En ik was zo geconcentreerd dat ik schijnbaar in mn stokken kneep oidsEn na afloop heb ik mezelf met een drum in mn gezicht gemept, waarbij de schroef een wondje naast mn wang maakte
gelukkig geen roestige schroef
Wel weer typisch gevalletje klunsMaria
Als ik kan wel! Het is een gezellige groepquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Van stokken krijg je ook eelt ja. Ga je het nog vaker doen?
Whehe, zoiets had mij ook kunnen overkomen.Geen pijn hoop ik?
Heb jij nou al een topicquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:20 schreef Merel het volgende:
Jaaaa is het leuk daar?
Ik heb de inrichting voor m'n nieuwe huis klaar! In m'n hoofd that is. Maar dat vind ik al heel wat
Neequote:Op zaterdag 6 november 2010 20:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb jij nou al een topic*zoeken gaat.
Een stevig houtsoort die niet teveel opneemt iig en zonder zonder glad laklaagje, spaan plaat kan volgens mij wel weer.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:39 schreef Merel het volgende:
[..]
Nee
Ja iets over m'n elektriciteitmeter, maar dat telt niet! Nu moet ik gaan bedenken hoe ik behang op een houten plaat ga krijgen. Soort hout en soort lijm. Weet jij dat niet, als kluskoningin?
Top!quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een stevig houtsoort die niet teveel opneemt iig en zonder zonder glad laklaagje, spaan plaat kan volgens mij wel weer.
En dan met spuitlijm (spuitbus).
Volgende keer mag je het alleen vanuit je topic vragenquote:
Neeeeej.. Vind het leuk om te lezen dat jullie zo'n lol hebben, maar ben eigenlijk wel blij dat ik een avondje niks kan doen op de bank, was ik echt aan toe! Ik zit dus plattegronden te tekenen en de Ikea-site uit te spitten en dat is even intensief genoegquote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:06 schreef Merel het volgende:
Oh en ik heb vandaag de overburen ontmoet en bij de naaste buren kaartjes in de bus gedaan met "jammer dat jullie niet thuis zijn want ik wilde me even voorstellen, maar kom vooral eens langs voor een kop koffie!"
quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:23 schreef Swietje het volgende:
Haaaaaaai schatjes
Ik ben gesloopt maar wat is dit een fijne avond
nee! meer!quote:Op zondag 7 november 2010 01:06 schreef Viking84 het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaai.
HEt was leuk.
Maar ik geloof dat ik volgende keer iets minder moet drinke.
Trusten:W
ik ook! het klinkt iig wel alsof het gezellig is geweestquote:Op zondag 7 november 2010 08:10 schreef Merel het volgende:
Ik wil weten hoe iedereen eruitzag en hoe iedereen was, er waren zo veel mensen die ik nog nooit gezien heb!
Ja lekker in de regenquote:Op zondag 7 november 2010 09:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gaan jullie mee naar de dierentuin? Het is gratis vandaag.
Ach joh ik moet eigenlijk toch verhuizenquote:
Whehequote:Op zondag 7 november 2010 01:42 schreef Wolve000 het volgende:
Jullie posten veel te snel alweer!
Was gezellig!
En rip aan de nabestaanden voor mister XM die nuchter in een karaokebar zat.![]()
Bij Eigen Huis & Tuin is Thomas net een mdf plaat aan het behangenquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
Een stevig houtsoort die niet teveel opneemt iig en zonder zonder glad laklaagje, spaan plaat kan volgens mij wel weer.
En dan met spuitlijm (spuitbus).
Ja, jij was niet zo content met het aanbod hè?quote:Op zondag 7 november 2010 09:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had samen graag iets van hun oeuvre met je gegalmd Vik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |