Jij bent op de hoogte!quote:
Dat heb je goed gezien!quote:Op woensdag 10 november 2010 20:04 schreef krapula het volgende:
Daar greep je zoontje net naast Merleau-Ponty, of vergis ik me met een andere kaft?
Dat had mijn neefje ook en die werd homo. Niets mis mee als Ivan dat wordt, maar op nu.nl las ik dat er dan ook een grote kans is dat ie PVV gaat stemmen.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:20 schreef Claudia_x het volgende:
Het is frappant om te zien hoe muzikaal gevoel aangeboren is. Ivan danste reeds toen hij 7-8 maanden oud was als hij iets hoorde wat op muziek leek (d.w.z., als er een ritme en/of melodie in zat). Dat was geen nabootsing maar net zo'n soort reflex als lachen.
Maar voor Ivan had ik misschien wel een uitzondering gemaakt.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:23 schreef DO2 het volgende:
DaD doet ( voorlopig ) niet meer in taarten.
Onvoorwaardelijke liefde! De Teletubbies waren de grootste horde.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:07 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Dat had mijn neefje ook en die werd homo. Niets mis mee als Ivan dat wordt, maar op nu.nl las ik dat er dan ook een grote kans is dat ie PVV gaat stemmen.
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:07 schreef ShadyLane het volgende:
Dat had mijn neefje ook en die werd homo.
Waarom? Slechte ervaringen?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:35 schreef zodiakk het volgende:
Ik was vroeger een openlijke muzieksnob, maar ik ben weer in de kast gegaan.
Ja hoor, ben ik bijna jarig, zijn de taarten opquote:Op woensdag 10 november 2010 20:23 schreef DO2 het volgende:
DaD doet ( voorlopig ) niet meer in taarten.
Deels. Muziek heeft inmiddels een andere plek in mijn leven dan vroeger. De beleving is anders. Er is bovendien voor mij geen muziek waar ik altijd naar kan luisteren. Muziek is voor mij een aaneenschakeling van tijdelijke verliefdheden geworden en dan ga je niet elk nieuw verliefdheidje met iedereen delen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |