Het is jeugdsentiment.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:30 schreef mane het volgende:
Ik vond Sissy leuk in de tijd dat ik ook boekjes las als Pitty gaat naar kostschool.
Jeremy Irons.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:50 schreef Ringo het volgende:
Ik vind Sissi-kijken in de categorie Maar-dan-jij-ook-de-Diehard-trilogie.
We hebben het er nog wel over.
Nee, ze haakt. En we delen een passie voor kaasfondue.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:41 schreef Ringo het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
Als een jongen tijdens een eerste date tegen me zou zeggen dat hij dat een goede film vond, dan kwam er geen tweede date.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:42 schreef Lienekien het volgende:
Da's volgens mij een film die vooral indruk maakt op pubers.
Tja, ik ben intolerant.quote:
Tja, in dat geval zou IK blij zijn dat je al zo snel zo eerlijk durfde zijn. Een duidelijk geval van incompatibilité d'humeur. Ooit zou het hoe dan ook faliekant zijn misgegaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als een jongen tijdens een eerste date tegen me zou zeggen dat hij dat een goede film vond, dan kwam er geen tweede date.
Dit vindt 'ie ook leuk:quote:Op woensdag 10 november 2010 14:52 schreef Ringo het volgende:
Dat mogen we van Ivan toch wel een jeugdzonde noemen? Echte kerels gaan uiteindelijk natuurlijk voor het oeuvre van Bert en Ernie.
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:54 schreef mane het volgende:
Ja, in je verliefdheid kun je nog wel eens de fout maken heel tolerant te zijn, maar dat wreekt zich later toch altijd. En dit lijken dan details, maar er gaat een wereld achter schuil he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |