The Field met 'Sequenced'. [langzame fadeout]quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:31 schreef mane het volgende:
Ja, dit levert wel een filmisch beeld op. Wat is de soundtrack?
Ik bedoel:quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:41 schreef mane het volgende:
Hmm, ik geloof dat ik niet weet wat je bedoelt?
quote:Op zondag 7 november 2010 21:10 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Godsammechristus, dat gezeur over de layout. D'r zitten allemaal hartstikke leuke Ajax-dingen in, dus niet zeuren.
ajax pleegde zelfmoord bij gebrek aan erkenning. dat karakter past wel bij de fok-mentaliteit denk ik. dus ja, leuke ajax-dingen!quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:35 schreef Gellius het volgende:
Wat vinden jullie overigens van al die hartstikke leuke Ajax-dingen?
Iets zegt me dat de werkelijkheid minder heroïsch is, maar meer met afzien en zweten te maken heeft.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:29 schreef zodiakk het volgende:
Het gaat natuurlijk om de overwinning op mezelf. Je moet maar bedenken dat ik door avondlijk Rotterdam een sprintje trek langs de Maas, met op de achtergrond de lichtpuntjes van wolkenkrabbers die ongemerkt overgaan in de sterren en de kosmos.
Da's volgens mij een film die vooral indruk maakt op pubers.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:41 schreef Ringo het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
Nee.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's volgens mij een film die vooral indruk maakt op pubers.
Ringo is dan ook de Peter Pan van de pubers.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:42 schreef Lienekien het volgende:
Het bijzondere aan ESOTSM vind ik juist de combinatie van Charlie Kaufmans bizarre, stekelige script en de fantastische, surrealistische beeldtaal van regisseur Michel Gondry. De film is een droom.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:57 schreef Frollo het volgende:
Van Eternal Sunshine kan ik me in elk geval prima voorstellen wat mensen er te gek aan vinden. Zelf was ik na Being John Malkovich en Adaptation niet meer zo onder de indruk.
Ze heeft me al voorgesteld om met kerst Sissy te gaan zien. Of The Sound of Music.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het overigens ook hartstikke leuk om favoriete films met vriendje te bekijken. Dan kijk je zelf ook weer een keer met frisse ogen.
Breakfast at Tiffany's, bijvoorbeeld.
Sissy!quote:Op woensdag 10 november 2010 10:19 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ze heeft me al voorgesteld om met kerst Sissy te gaan zien. Of The Sound of Music.
Liefde is geven en nemen, hm.
Borduurt ze ook?quote:Op woensdag 10 november 2010 10:19 schreef Ringo het volgende:
Ze heeft me al voorgesteld om met kerst Sissy te gaan zien. Of The Sound of Music.
Het is jeugdsentiment.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:30 schreef mane het volgende:
Ik vond Sissy leuk in de tijd dat ik ook boekjes las als Pitty gaat naar kostschool.
Jeremy Irons.quote:Op woensdag 10 november 2010 10:50 schreef Ringo het volgende:
Ik vind Sissi-kijken in de categorie Maar-dan-jij-ook-de-Diehard-trilogie.
We hebben het er nog wel over.
Nee, ze haakt. En we delen een passie voor kaasfondue.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 09:41 schreef Ringo het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind.
Als een jongen tijdens een eerste date tegen me zou zeggen dat hij dat een goede film vond, dan kwam er geen tweede date.quote:Op woensdag 10 november 2010 09:42 schreef Lienekien het volgende:
Tja, ik ben intolerant.quote:
Tja, in dat geval zou IK blij zijn dat je al zo snel zo eerlijk durfde zijn. Een duidelijk geval van incompatibilité d'humeur. Ooit zou het hoe dan ook faliekant zijn misgegaan.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als een jongen tijdens een eerste date tegen me zou zeggen dat hij dat een goede film vond, dan kwam er geen tweede date.
Dit vindt 'ie ook leuk:quote:Op woensdag 10 november 2010 14:52 schreef Ringo het volgende:
Dat mogen we van Ivan toch wel een jeugdzonde noemen? Echte kerels gaan uiteindelijk natuurlijk voor het oeuvre van Bert en Ernie.
quote:Op woensdag 10 november 2010 14:54 schreef mane het volgende:
Ja, in je verliefdheid kun je nog wel eens de fout maken heel tolerant te zijn, maar dat wreekt zich later toch altijd. En dit lijken dan details, maar er gaat een wereld achter schuil he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |