mensen horen altijd graag wat ze willen horen,niet om wat er echt gezegd is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 04:00 schreef Mainport het volgende:
Toen ik een kerel, die niet wilde dansen, uitschold voor kutboer, dachten een paar meisjes die in de buurt stonden dat ik ze uitschold voor kuthoer.
ik denk niet dat gerard het daar mee eens zou zijn. hij bad (en niet zonder succes) voor de dood van de pindakaasslavist.quote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef mane het volgende:
Ik voel met je mee, Gellius.
En als toevoeging aan de discussie over de Grote Drie. Bij Gerard Reve hoort ook nog een broer, en die hoort dus, als we Gerard als de grootste zien (zoals ik doe), ook zijdelings bij de groten, en dat zou wel heel terecht zijn.
Ik vind het een aardige parodie op de documentaire.quote:Op zondag 7 november 2010 18:09 schreef Z het volgende:
Ik vind dat je vooral goed een documentaire kan namaken JAM. Montage-technisch dan.
een welkome afwisseling.quote:Op zondag 7 november 2010 22:59 schreef zodiakk het volgende:
Kijkt iemand hier Boardwalk Empire? Latest thing na Mad Men en Dexter.
Zal het eens opzoeken, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 7 november 2010 22:59 schreef zodiakk het volgende:
Kijkt iemand hier Boardwalk Empire? Latest thing na Mad Men en Dexter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |