Het is iets voor etiquettesnobs.quote:Op donderdag 11 november 2010 23:26 schreef DO2 het volgende:
Wat is er mis met 'n 'smakelijk eten', Thisbe? Je hoort liever 'n 'eet smakelijk', of zo?
Je moet gewoon je bek houden en eten wat de pot schaft.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:33 schreef broer het volgende:
Wat moet je dan zeggen, volgens de 'etiquettesnobs'?
Waarom zou je iets moeten zeggen ten teken dat er aangevallen kan worden? Dat blijkt wel uit de situatie.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:33 schreef broer het volgende:
Wat moet je dan zeggen, volgens de 'etiquettesnobs'?
Geen idee. Zodat de blinde disgenoten ook weten dat het zover is?quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:47 schreef k_man het volgende:
Waarom zou je iets moeten zeggen ten teken dat er aangevallen kan worden?
Vision One van dat album is echt een geweldig nummer.quote:
Beatrijs komt hoogstwaarschijnlijk uit een lagere sociale klasse.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:34 schreef broer het volgende:
Dat Beatrijs Thisbe 'nuffig' noemt, vind ik trouwens niet zo netjes.
Maar dan begrijp je de achtergrond van de wellevendheid niet. Het is niet om plezier voor jezelf te scheppen, maar om het andere mensen makkelijker te maken. Zo gaat een heer niet achter een dame de trap op om vergenoegd vast te stellen dat hij een regeltje naleeft, maar om te voorkomen dat de dame zich druk hoeft te maken over de vraag of 'ie nu naar haar kont op ooghoogte zit te staren.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:59 schreef DO2 het volgende:
Ik vind 't overigens wel 'n interessant gegeven...
Dat er mensen zijn die ergens meer plezier uit halen wanneer ze allerlei toegevoegde regeltjes ( moeten ) naleven.
Ik kom zelf van een heel andere planeet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |