je zou een cursusje Nederlands kunnen overwegen...quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:41 schreef abruzzese het volgende:
Zo kun je zien dat er zeer verschillende reactie,s zo,n toppic teweegbrengen .
Recreatief blijven in het leven vind ikzelf heel belangrijk ook al ben je multimiljonair .
Zo doe ik elke dag hardlopen ( 70 tot 80 KM in de week ) en dat zou ik ook blijven doen .
Genoeg geld hebben zodat je nooit in het root komt te staan is toch een fijn gevoel .
Het leven is al mooi als je gezond bent en als je dan ook nog eens miljoenen bezit is het leven ongelooflijk mooi .
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik zou het niemand vertellen & een groentezaak starten zonder winstoogmerk.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:14 schreef abruzzese het volgende:
Stel je eens voor dat je een groot geldbedrag wint met een kansspel , elke gezond mens denkt daar wel eens aan .
Met een flink geldbedrag bedoel ik toch wel een paar miljoen euro .
Ikzelf en mijn vrouw zou onmiddelijk stoppen met werken en een huis kopen met een gloednieuwe auto .
Het huis inrichten naar jouw eigen keus is toch fantastisch als geld geen rol speelt .
Ik zou eens vaker uit eten gaan / vakantie met een fijne auto naar zuid europa .
Leeftijd met deze fantasie speelt zeker een grote rol want hoe ouder je bent hoe meer anders je denkt aan geld uitgave .
Wat zijn jouw wensen .
Leuk idee, maar ik hoop maar niet dat je in zo'n villa gaat wonen met je huis 100 meter achter het hek, dat je kinderen niet ver hoeven te fietsen naar vriendjes, naar school.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:14 schreef abruzzese het volgende:
Stel je eens voor dat je een groot geldbedrag wint met een kansspel , elke gezond mens denkt daar wel eens aan .
Met een flink geldbedrag bedoel ik toch wel een paar miljoen euro .
Ikzelf en mijn vrouw zou onmiddelijk stoppen met werken en een huis kopen met een gloednieuwe auto .
Het huis inrichten naar jouw eigen keus is toch fantastisch als geld geen rol speelt .
Ik zou eens vaker uit eten gaan / vakantie met een fijne auto naar zuid europa .
Leeftijd met deze fantasie speelt zeker een grote rol want hoe ouder je bent hoe meer anders je denkt aan geld uitgave .
Wat zijn jouw wensen .
hahahahahaquote:Op zaterdag 6 november 2010 14:16 schreef mista het volgende:
[..]
je zou een cursusje Nederlands kunnen overwegen...
Dat is echt geen 21 inch maar meer 30 inch denk ik hahaha. Vergeleken met mijn 19 inch is dat zowat 2x zo groterquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef Roces18 het volgende:
oja vergeet mijn hummer niet met 21 inch velgen
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |