Wie heeft het over 'zomaar iets doen' dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Om vervolgens je complete vermogen te verliezen omdat je niet zomaar een "tof bedrijf" opzet dat blijft draaien
#4 kwam in de buurt.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Het verbaast me trouwens dat er nog niemand geroepen heeft dat 'ie Fok opkoopt en iedereen bant. Want dat is de standaardreactie in de andere 10000000 topics over dit onderwerp.
Ik waardeer je eerlijkheidquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:30 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik zou het niemand vertellen en niemand helpen, en alles aan mezelf uitgeven
En jij gaat dus hun huis opkopen en de alimentatie voor 'm betalen begrijp ik?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:51 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Alimentatie, huis is een reden dat ie bij haar blijft denk ik duss...
En hoe zie je dat voor je met die stichting?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog meer geld?
Dan toch maar weer in de vorm van een stichting!
Die belastingdieven klauwen al genoeg!
Nee huur een paar negers in om...quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En jij gaat dus hun huis opkopen en de alimentatie voor 'm betalen begrijp ik?
Daar heb je toch geen paar miljoen voor nodig?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:31 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nee huur een paar negers in om...
Daar gaat de helft van de buit ineens!quote:
Met een paar miljoen, dream onquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:45 schreef Roces18 het volgende:
Sowieso alle plekken waar ik heen wil in de hele wereld afgaan, misschien wel een ticketje space kopen.
ze hebben het over dat je over tien jaar ofzo naar space kan. Dus gewoon even 2 miljoen opzij zetten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Met een paar miljoen, dream on
Die bak is echt zo ontzettend smakeloos dat het gewoon weer grappig wordt inderdaad.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef Roces18 het volgende:
oja vergeet mijn hummer niet met 21 inch velgen
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |