Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:08 schreef DonRaja het volgende:
Lam en duif, aparte combi!
Vandaag wordt mijn pa 60, dus dat wordt partyfood
Eigenlijk was het wel sashimi.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:32 schreef Aarti het volgende:
wat was er soortig aan de sashimi dan?
ik had lams en duif in masala![]()
Congrats!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:08 schreef DonRaja het volgende:
Lam en duif, aparte combi!
Vandaag wordt mijn pa 60, dus dat wordt partyfood
Khair mubarar!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:23 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Eid Mubarak voor alle moesliem broeders en zusters
Pasteitjes zijn altijd lekker...quote:Op donderdag 1 september 2011 11:08 schreef DonRaja het volgende:
Toevallig, gisteren zijn ze hier ook bezig geweest met pasteitjes voor een feest a.s. zaterdag.
Maar dan voor 150 mensen
Dank jequote:Op donderdag 1 september 2011 10:57 schreef Aarti het volgende:
ja, tegen schoonmoeders kun je lastig nee zeggen he
Sterkte@!!!
Dat heb ik ook iddquote:Op donderdag 1 september 2011 11:22 schreef Axia het volgende:
Dank je![]()
Ik vind het moeilijker nee te zeggen tegen mijn schoonmoeder dan mijn man tegen zijn eigen moeder.Soms heeft hij echt iets van: je hoeft niet altijd te helpen, laat anderen maar deze keer werken.
![]()
lekker lekkahquote:Op donderdag 1 september 2011 11:48 schreef Axia het volgende:
Heb net 2 witte bolletjes met bhata ke tjokha op. Had deze week ff geslijmd bij mama om het te maken.![]()
Heb toevallig net telo gegeten, overheerlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 11:51 schreef Aarti het volgende:
[..]
lekker lekkah![]()
ik heb trek in telo met trie.
jaloersquote:Op donderdag 1 september 2011 21:58 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Heb toevallig net telo gegeten, overheerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |