[Dit bericht is gewijzigd door NFA-DK op 29-05-2002 03:23]
quote:Bah Bah Bah Dat is zeer triest om te horen anderen en ik hebben al een aantal verhalen en tips gegeven aan iemand die aan zelfmoord denkt na het verlies van 4 vrienden misschien moet je het maar eens lezen
Op woensdag 29 mei 2002 03:16 schreef NFA-DK het volgende:
Krijg net belletje dat de vriendin van 1 van mn beste vrienden zelfmoord heeft gepleegd.. 1e keer was mislukt maar nu is het niet mislukt helaas...![]()
Veel sterkte in ieder geval!
quote:jeetje.... ben er stil van
Krijg net belletje dat de vriendin van 1 van mn beste vrienden zelfmoord heeft gepleegd.. 1e keer was mislukt maar nu is het niet mislukt helaas...![]()
Vrienden en familie is nu hetgeen je nodig hebt!
In zulke situaties vooral je vrienden!!
Sterkte ermee!!! Mijn hart leeft met je mee!
Wees er voor die beste vriend, hij zal het nodig hebben. Dit is iets wat niemand meemaken wil. Is er enige duidelijkheid waarom ze het deed?
Heel veel sterkte, ook voor je vriend.
Gecondoleerd met dit toch nog onverwachts en verschrikkelijke verlies.
Ik weet wat voor klap dit voor je is, op de al veel te veel klappen die je achter de rug hebt.
Heel veel sterkte, voor jou en ook voor je vriend die in korte tijd 2 dierbaren heeft verloren.
Ik ken je een beetje en weet dat je er alles aan zult doen om je vriend nu te steunen en bij te staan.
Vergeet niet om zelf ook de steun te zoeken die je nu zo hard nodig hebt.
Je weet die te vinden. I'll also be there for you!
Take care lieverd!
Zoek goede vrienden op en sla jullie samen door deze moeilijk tijd heen!
Gecondoleerd aan jou en de andere!!
waarom heeft ze 't gedaan? (of wil je 't daar (nu) liever niet over hebben?)
[Dit bericht is gewijzigd door Vision op 29-05-2002 21:27]
quote:Omdat ze ervoor een ongeluk had gehad en haar kindje had verloren.. en ze trok het nu niet meer... heb gisteren nog met haar gepraat en toen was ze weer beetje happy.. maar blijkbaar was dat een masker...
Op woensdag 29 mei 2002 21:22 schreef Vision het volgende:
heel veel sterkte toegewenst
waarom heeft ie 't gedaan? (of wil je 't daar (nu) liever niet over hebben?)
quote:zwaar klote
Op woensdag 29 mei 2002 21:23 schreef NFA-DK het volgende:Omdat ze ervoor een ongeluk had gehad en haar kindje had verloren.. en ze trok het nu niet meer... heb gisteren nog met haar gepraat en toen was ze weer beetje happy.. maar blijkbaar was dat een masker...
* Vision wenst je nogmaals veel sterkte toe
quote:Tnx...
Op woensdag 29 mei 2002 21:27 schreef Vision het volgende:[..]
zwaar klote
* Vision wenst je nogmaals veel sterkte toe
quote:Doe ik zeker ...
Op woensdag 29 mei 2002 21:28 schreef matthijn99 het volgende:
Sterkte man
Keep ur head up
Even when the world is hard never give up...
Ya gotta keep ya head up..
Ook 2Pac had goeje nummers...
quote:Matthias, heel veel sterkte. De komende periode zal zwaar zijn, zeker voor je vriend. Probeer er voor hem te zijn, maar denk ook aan jezelf.
ik weet niet wat ik moet zeggen...heel heel veel sterkte voor jou en je vriend..tsja
probeer hem te steunen maar vergeet jezelf niet!
*big hug*
NiNi
In ieder geval Veel sterkte, ook voor die vriend, gecondoleerd en tja, anderen voor mij hebben eigenlijk de rest al gezien, ik sluit me daar bij aan!!!
Zo moeilijk om te accepteren waarom iemand zoiets doet. Zeker als je haar gister nog gezien hebt, en er niets aan de hand leek! Heb zelf een aantal jaren geleden meegemaakt dat een vriend van me zelfmoord had gepleegd. Bleef me toen lange tijd afvragen of ik het niet had kunnen voorkomen...
op een gegeven moment kom je dan tot de conclusie dat schuldgevoel niet helpt. Maar toch gaat het niet weg.
NFA, voor je vriend en jou heel veel sterkte!
Ik denk aan je!
*Esther geeft NFA een hele dikke troostknuffel!
Maar probeer je goede vriend er zoveel mogelijk mee te steunen en vooral zo'n iemand ook op te vrolijken ondanks de moeilijke tijden.
* -Sum- wordt ook altijd een beetje depri als ze dit soort dingen leest/hoort...
je begrijpt vaak niet dat die mensen die om hulp hebben gevraagd en waarom ze het niet nog 1 keer geprobeerd hebben... tis zoow moeilijk te begrijpen waarom
heel veel sterkte
Het is begrijpelijk, maar daardoor niet minder moeilijk voor de omgeving. Nogmaals, ontzettend veel sterkte
prrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |