boefje ben je......quote:
Heb je nog geen boom staan dan ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef tdrone het volgende:
is het niet wat vroeg nu al kerst UI's?
Genoeg tuts op het internetquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef NBT het volgende:
[..]
boefje ben je......
Ik moet ff die andere laptop pakken...
maar dan kan ik ze niet meer laten bewegen, want dat snap ik niet
Wie was die verkapte emo nou gister, je stiefbroer?quote:
dat vraag ik me dus ook afquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie was die verkapte emo nou gister, je stiefbroer?
Ja, de zoon van mijn moeders vriend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie was die verkapte emo nou gister, je stiefbroer?
kun je die überhaupt wel al kopen?? (en dan bedoel ik geen kunstmeuk bij de intratuin)quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Heb je nog geen boom staan dan ?
Andes hak je er toch één omver?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
kun je die überhaupt wel al kopen?? (en dan bedoel ik geen kunstmeuk bij de intratuin)
ja maar ik ben te lui om de bijl te slijpen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Andes hak je er toch één omver?
kunstbomen zijn altijd wel te koop. maar serieus, ik zag al bij de blokker , action , aldi enzo al kerstspulen liggen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
kun je die überhaupt wel al kopen?? (en dan bedoel ik geen kunstmeuk bij de intratuin)
Hier bij de Intratuin al sinds eind septemberquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kunstbomen zijn altijd wel te koop. maar serieus, ik zag al bij de blokker , action , aldi enzo al kerstspulen liggen.
hebben jullie kerstbomen groeien dan ? denk niet dat een andere echt zou staanquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Andes hak je er toch één omver?
Net een dag geleden ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:46 schreef Myraela het volgende:
Daar was ik nog blauw. Goede oude tijd.
issie er wel al?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:47 schreef NBT het volgende:
Pffffffffff.... die vaatwasserman schiet niet opp!!!!
Zoals in Dordrecht (de grootste van Nederland) En dat vindt plaats op 17, 18 en 19 decemberquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:48 schreef tdrone het volgende:
ja V&D en blokker hebben hun kerstmeuk weer opgesteld staan en ook de kerstmarkten zullen over een paar weken wel weer beginnen
Ik maak je straks wel blauwquote:
Wtfquote:Like You like this.Unlike · Admin Page · ErrorYou like thisBe the first of your friends to like this.Unlike · Admin Page · Error
WTF! Heb je wel een facebookbalkje?quote:
neee inderdaad, gaat ik ook zeker niet doen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:03 schreef Myraela het volgende:
Facebook-balk.Beetje overdreven. Ik zit vooral in slowchats en bagger topics, misschien als je een NWS-poster of iets bent dat je het gebruikt, maar ik ga toch geen slowchats linken naar me facebook.
*sandwich neerzet*quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb honger, heb nog neits gegeten.
ik ook nog altijd niet, mag ik je mee uit lunchen nemen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb honger, heb nog neits gegeten.
Androidquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:13 schreef tdrone het volgende:
ben toch serieus aan het twijfelen of ik bij mijn volgende mobiel toch geen smartphone koop
want ik bel niet zoveel...
Ja dan betaal je wel de hoofdprijs inderdaasquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:14 schreef tdrone het volgende:
wel duur als je niet veel bent (geen abo)..
lijkt me gezellig, wanneer ben je hier ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:12 schreef NBT het volgende:
[..]
ik ook nog altijd niet, mag ik je mee uit lunchen nemen?
12 uur?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me gezellig, wanneer ben je hier ?
wel vandaag heh, voordat ik zo eindigquote:
lol, waar moet ik heen ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel vandaag heh, voordat ik zo eindig
[ afbeelding ]
dat gaat ik niet redden, sorry...quote:
Precies!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:30 schreef tdrone het volgende:
zeker niet als je nog op je vaatwasserman moet wachten...
Hij ging van 35 naar 10 euro.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:10 schreef tdrone het volgende:
op het begin vind ik nieuwe kleren altijd mooi maar na een jaar denk ik vaker hoe heb ik dat kunnen kopen...
Wil je de TT even wijzigen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij ging van 35 naar 10 euro.Daar kan ik nooit spijt van krijgen.
Ah aparte eigenschapquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:27 schreef honkeytonk het volgende:
Hee! Ik ben er ook weer bijZolang het duurt. Mijn router heeft de eigenschap zomaar uit te gaan, en te zeggen dat hij nog aanstaat...
Best wel irritant.. Ik had gisteravond weer eens geen internetquote:
Integendeel.quote:
Snelste manier om een RAID50 weer draaiende te krijgen dan plzquote:
heb maar een turkse pizza gehaaldquote:
ooehwww lust ik ook wel...quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb maar een turkse pizza gehaald
wat heb jij nou weer?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:53 schreef Michhas het volgende:
Haha, wat zijn jullie allemaal toch grappenmakers
Progeria.quote:
weeekend!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jullie maken me gewoon aan het lachendat mag toch?
Heb lekker ook al weekend
Het spijt me schatje, jij mag ook bijna naar huis!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:04 schreef Ezechielk het volgende:
Jajajajajam, , wrijf het er nog maar een keer in.
Maar wij zijn al thuisquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Het spijt me schatje, jij mag ook bijna naar huis!
Zeker wel, kom je lekker bij me op de bank zitten?quote:
Zittenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Zeker wel, kom je lekker bij me op de bank zitten?
Bijnaquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:05 schreef NBT het volgende:
[..]
Het spijt me schatje, jij mag ook bijna naar huis!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oké, als jij er voor zorgt dat je vriend weg is kom ik eraan
quote:
Jep. Zonet nog wezen shoppen.quote:
Wat heb je voor me gekocht dan?quote:
Niks.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wat heb je voor me gekocht dan?
Ik wil weer eens hardcore voor mezelf shoppenquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:30 schreef NBT het volgende:
ik wil ook shoppen, en eten, maar het regent, en daar gaat ik echt niet doorheen!
Hm?quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks.Bijna alleen dingen voor een meisje uit mn klas die vanavond haar verjaardag viert.
[..]
Ik wil weer eens hardcore voor mezelf shoppen
Even dik gaan sparen, dan ga ik in London shoppen.
Ja ik.quote:
Hee!quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee!
Heb je het al gehoord? Ik heb deze week uitgeroepen tot wortelweek!![]()
![]()
Ter gelegenheid heb ik 7 wortel-UI's gevonden, en heb elke dag een andere![]()
Wat leuk!! Ik ben nu al fan. Ga ik speciaal voor jou iedere dag even op de laptop om je UI te kijken. Waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee!
Heb je het al gehoord? Ik heb deze week uitgeroepen tot wortelweek!![]()
![]()
Ter gelegenheid heb ik 7 wortel-UI's gevonden, en heb elke dag een andere![]()
Laat maar, neem dat wortelgedoe niet serieus... Ik was zo dom om naar de brievenbus te lopen terwijl 2 vrienden achter mijn pc zatenquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik spot niethoe kom je daar nou weer bij
[..]
Heyheyheyheyheyheyhey HEY!
Michhas.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik spot niethoe kom je daar nou weer bij
[..]
Heyheyheyheyheyheyhey HEY!
FOK!ken terwijl je vrienden er zijn.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Laat maar, neem dat wortelgedoe niet serieus... Ik was zo dom om naar de brievenbus te lopen terwijl 2 vrienden achter mijn pc zaten
Niet FOK!ken, de site staat bij meest bezochtquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
FOK!ken terwijl je vrienden er zijn.
Tot straks lekkertje.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet FOK!ken, de site staat bij meest bezochtDus die vrienden zagen het staan, en ik log mij nooit uit
![]()
Tot straks dan maar weer
Dikke pret! Twaalf kilometer?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:16 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben er weer! Vrienden zijn wegHahaha
Die mogen lekker in de regen naar huis
Enthousiast.quote:
quote:
Micha? Je hebt het toch niet over mij he, IK HEET GEEN MICHAquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, mijn vrienden wonen daar niet, alleen Micha
Okay schatje.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zeg het. Ik wil dat gewoon even normaal gedaan wordt, ja? Stoppen nou.
Ik vind het regenachtig, en jij? Vind je het zonnig?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay schatje.
Wat vinden jullie van het weer?
Het is prachtig weer!!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vind het regenachtig, en jij? Vind je het zonnig?
Van regen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik hou van regen en winter. En ik heb vandaag mijn hand verbrand aan een poffertjespan.
Ik ook!! Alleen dan met regen, of het liefst sneeuw. En dan schaatsen kijken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:39 schreef Michhas het volgende:
[..]
Van regen?
Ik hou van winter, dat het ijskoud is, zonder neerslag en keidroge lucht
God, wat verlang ik daar naar, *zuuucht*..
Regenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook!! Alleen dan met regen, of het liefst sneeuw. En dan schaatsen kijken.
Yes sir yes!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lutte! Stoppen nou met je gebagger! We vinden het niet meer leuk
Hahahahhahahaahhahahahahahahharoflmao!!!1!1!!1!!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oke, hier om het goed te maken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha, ik kom niet vanavond, sorry!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
heb ik mn cam gevonden is er niemand
Ik kom er net achter dat ik me voor de Voorlichtingsdag morgen aan moet melden.quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh jammer![]()
volgende keer beter
voorlichting voor wat>?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik me voor de Voorlichtingsdag morgen aan moet melden.
Hopelijk ben ik nog op tijd.
Michhas, relaxquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Micha? Je hebt het toch niet over mij he, IK HEET GEEN MICHA
Bacheloropleidingen op de RU. Maar ik zou daar eigenlijk niet naar toegaan, maar omdat ik vorige week ziek was moest ik gauw een extra dag inlassen.quote:
ow okee, succes danquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bacheloropleidingen op de RU. Maar ik zou daar eigenlijk niet naar toegaan, maar omdat ik vorige week ziek was moest ik gauw een extra dag inlassen.
Dagdag!! We zien je wel weer!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:09 schreef honkeytonk het volgende:
ByeBye![]()
Ik houd mij een tijdje afzijdig van dit topic
![]()
Misschien tot over een week of 2
Huh? Waarom?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:09 schreef honkeytonk het volgende:
ByeBye![]()
Ik houd mij een tijdje afzijdig van dit topic
![]()
Misschien tot over een week of 2
Tuurlijk kan dat!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef Lutte het volgende:
Je kan hier op momenten als deze toch blijven posten HT? Als het rustig is enzo?
Ik kom terug, zodat je me nog een keer kan missen! Ik post hier soms, als het rustig is, en me niet bemoei met anderenquote:
je doet het erom?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik kom terug, zodat je me nog een keer kan missen! Ik post hier soms, als het rustig is, en me niet bemoei met anderen
Okay, dankjeee! Ik ben blond hè.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wel een paar! Vergeet niet om op " Beantwoord allen. " te klikken
Volgens mij is er een onverwachts einde aan gekomenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef Lutte het volgende:
Heb de popcorn ingewisseld voor Chipitos, voor het deel na de pauze.
Ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef honkeytonk het volgende:
Hatseflats... Nu heb ik er weer een note bij?
Zou het voor SC'en in FB zijn? Zou het?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef honkeytonk het volgende:
Hatseflats... Nu heb ik er weer een note bij?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zou het voor SC'en in FB zijn? Zou het?
Wat een grapjasquote:
wat zei je dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Wat een grapjas![]()
![]()
Er stond niks note-waardigs
ja het is niet handig om dat in FB te zettenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Iets van: "Jemig, Dirkh, jij bent echt verzuurd he? Wat is er met je gebeurt?"
Nee, maar is het iets om zo'n punt van te maken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja het is niet handig om dat in FB te zetten
dan doe ik er wel aanquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik heb mn cam gevonden![]()
Je weet hoe mijn pc eruit ziet. En ik heb geen cam... Behalve met de laptop, maar die heeft mijn zusquote:
Ik trek het niet meer!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
HT kan je er niet meer tegen??
Neen ik kom niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je hoeft toch geen cam aan te doen?
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga weer slapen, ik zie jullie wel weer![]()
![]()
Trusten meid!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga weer slapen, ik zie jullie wel weer![]()
![]()
Dankudanku!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dankuu, jij ook alvast truste voor straks
Nee hoor, jij bent een kwaliteitsuser, jij baggert nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij komt als geroepen.
Ik. Moet. Nu. Baggeren.
Dankje!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent een kwaliteitsuser, jij baggert niet
Wie is de kloon en van wie?quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:24 schreef Lutte het volgende:
Ik ben echt gefrustreerd!! Ik ben een week geleden helemaal opgekomen voor iemand, zelfs nog mee gePMd, en nu blijkt het een kloon van een gebande.
Ik ga naar Nijmegen, bacheloropleidingen kijken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zag de ban staan ja
Wat gaat men vandaag doen?
HAN? Dan kom ik bij jou op schoolquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga naar Nijmegen, bacheloropleidingen kijken.
Radboud. Maar studeer jij in Nijmegen? En wat ga jij doen?quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAN? Dan kom ik bij jou op school
Nee nog niet, in februari of september volgend jaar begin ik met Opleidingskundequote:Op zaterdag 6 november 2010 10:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Radboud. Maar studeer jij in Nijmegen? En wat ga jij doen?
Okay, gaaav. Wat is opleidingskunde eigenlijk? En ik wil medicijnen gaan doen, jeuj. En als dat niet gaat taal en cultuurwetenschappen in Utrecht.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee nog niet, in februari of september volgend jaar begin ik met Opleidingskundeen jij?
Ja moeilijk om uit te leggen...quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, gaaav. Wat is opleidingskunde eigenlijk? En ik wil medicijnen gaan doen, jeuj. En als dat niet gaat taal en cultuurwetenschappen in Utrecht.
Maar als jij dalijk bijna iedere dag in Nijmegen zit schreeuwt dat natuurlijk wel om een meet.
Jup, dan is Nijmegen toch het meest logische?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja moeilijk om uit te leggen...
Nee, jij schreeuwt dan om een meet, ik nietMaar dat is zeker mogelijk
Waarom ga je naar Nijmegen dan? Je woont toch ergens in brabant?
Hoezo? Er zitten toch wel scholen dichterbij?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, dan is Nijmegen toch het meest logische?
En: SCREEUW! MEET!
Geen universiteiten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo? Er zitten toch wel scholen dichterbij?
Hmm oke... Ik ga ff een royaal ontbijt voor mezelf makenquote:
Aaah, lekker! Je bent echt een keukenprins hè? Mijn ontbijt was een appelkoek.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm oke... Ik ga ff een royaal ontbijt voor mezelf maken
Denk aan: Een verse boterham met eiersalade (van de AH natuurlijk), een boterham met kaas, een gebakken eitje, een glas smoothie (
)
Heb ook nog aardbeien, maar die bewaar ik tot vanmiddag
Een keukenprins? Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aaah, lekker! Je bent echt een keukenprins hè? Mijn ontbijt was een appelkoek.
En nu zit ik trouwens op een mavo/havo/atheneum/gymnasium school.
Gewoon, dat je goed bent in de keuken.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Een keukenprins? Hoe bedoel je dat?
Ja, dat wist ik
Valt mee, gewoon normaal. Ik hou ook niet heel erg van koken ofzo, maar ik kan heel erg genieten van lekker eten als ik het zelf heb gemaakt, als ik er moeite voor heb gedaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon, dat je goed bent in de keuken.
Das al heel mooi.quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon normaal. Ik hou ook niet heel erg van koken ofzo, maar ik kan heel erg genieten van lekker eten als ik het zelf heb gemaakt, als ik er moeite voor heb gedaan
quote:Op zaterdag 6 november 2010 11:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das al heel mooi.Ik ga even boterhammies smeren!!
Nijmegenquote:Op zaterdag 6 november 2010 11:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, dan is Nijmegen toch het meest logische?
En: SCHREEUW! MEET!
Op Nijmegen.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:13 schreef Myraela het volgende:
HALLO HALLO. IK BEN WEER THUIS. ZIJN JULLIE ER!?
quote:
Hooi! Alles goed? Ik scoorde vandaag het mooiste doelpuntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |