boefje ben je......quote:
Heb je nog geen boom staan dan ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef tdrone het volgende:
is het niet wat vroeg nu al kerst UI's?
Genoeg tuts op het internetquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef NBT het volgende:
[..]
boefje ben je......
Ik moet ff die andere laptop pakken...
maar dan kan ik ze niet meer laten bewegen, want dat snap ik niet
Wie was die verkapte emo nou gister, je stiefbroer?quote:
dat vraag ik me dus ook afquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie was die verkapte emo nou gister, je stiefbroer?
Ja, de zoon van mijn moeders vriend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie was die verkapte emo nou gister, je stiefbroer?
kun je die überhaupt wel al kopen?? (en dan bedoel ik geen kunstmeuk bij de intratuin)quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Heb je nog geen boom staan dan ?
Andes hak je er toch één omver?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
kun je die überhaupt wel al kopen?? (en dan bedoel ik geen kunstmeuk bij de intratuin)
ja maar ik ben te lui om de bijl te slijpen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Andes hak je er toch één omver?
kunstbomen zijn altijd wel te koop. maar serieus, ik zag al bij de blokker , action , aldi enzo al kerstspulen liggen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
kun je die überhaupt wel al kopen?? (en dan bedoel ik geen kunstmeuk bij de intratuin)
Hier bij de Intratuin al sinds eind septemberquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kunstbomen zijn altijd wel te koop. maar serieus, ik zag al bij de blokker , action , aldi enzo al kerstspulen liggen.
hebben jullie kerstbomen groeien dan ? denk niet dat een andere echt zou staanquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Andes hak je er toch één omver?
Net een dag geleden ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:46 schreef Myraela het volgende:
Daar was ik nog blauw. Goede oude tijd.
issie er wel al?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:47 schreef NBT het volgende:
Pffffffffff.... die vaatwasserman schiet niet opp!!!!
Zoals in Dordrecht (de grootste van Nederland) En dat vindt plaats op 17, 18 en 19 decemberquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:48 schreef tdrone het volgende:
ja V&D en blokker hebben hun kerstmeuk weer opgesteld staan en ook de kerstmarkten zullen over een paar weken wel weer beginnen
Ik maak je straks wel blauwquote:
Wtfquote:Like You like this.Unlike · Admin Page · ErrorYou like thisBe the first of your friends to like this.Unlike · Admin Page · Error
WTF! Heb je wel een facebookbalkje?quote:
neee inderdaad, gaat ik ook zeker niet doen!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:03 schreef Myraela het volgende:
Facebook-balk.Beetje overdreven. Ik zit vooral in slowchats en bagger topics, misschien als je een NWS-poster of iets bent dat je het gebruikt, maar ik ga toch geen slowchats linken naar me facebook.
*sandwich neerzet*quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb honger, heb nog neits gegeten.
ik ook nog altijd niet, mag ik je mee uit lunchen nemen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb honger, heb nog neits gegeten.
Androidquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:13 schreef tdrone het volgende:
ben toch serieus aan het twijfelen of ik bij mijn volgende mobiel toch geen smartphone koop
want ik bel niet zoveel...
Ja dan betaal je wel de hoofdprijs inderdaasquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:14 schreef tdrone het volgende:
wel duur als je niet veel bent (geen abo)..
lijkt me gezellig, wanneer ben je hier ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:12 schreef NBT het volgende:
[..]
ik ook nog altijd niet, mag ik je mee uit lunchen nemen?
12 uur?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me gezellig, wanneer ben je hier ?
wel vandaag heh, voordat ik zo eindigquote:
lol, waar moet ik heen ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wel vandaag heh, voordat ik zo eindig
[ afbeelding ]
dat gaat ik niet redden, sorry...quote:
Precies!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:30 schreef tdrone het volgende:
zeker niet als je nog op je vaatwasserman moet wachten...
Hij ging van 35 naar 10 euro.quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:10 schreef tdrone het volgende:
op het begin vind ik nieuwe kleren altijd mooi maar na een jaar denk ik vaker hoe heb ik dat kunnen kopen...
Wil je de TT even wijzigen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij ging van 35 naar 10 euro.Daar kan ik nooit spijt van krijgen.
Ah aparte eigenschapquote:Op vrijdag 5 november 2010 12:27 schreef honkeytonk het volgende:
Hee! Ik ben er ook weer bijZolang het duurt. Mijn router heeft de eigenschap zomaar uit te gaan, en te zeggen dat hij nog aanstaat...
Best wel irritant.. Ik had gisteravond weer eens geen internetquote:
Integendeel.quote:
Snelste manier om een RAID50 weer draaiende te krijgen dan plzquote:
heb maar een turkse pizza gehaaldquote:
ooehwww lust ik ook wel...quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb maar een turkse pizza gehaald
wat heb jij nou weer?quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:53 schreef Michhas het volgende:
Haha, wat zijn jullie allemaal toch grappenmakers
Progeria.quote:
weeekend!!!quote:Op vrijdag 5 november 2010 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jullie maken me gewoon aan het lachendat mag toch?
Heb lekker ook al weekend
Het spijt me schatje, jij mag ook bijna naar huis!quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:04 schreef Ezechielk het volgende:
Jajajajajam, , wrijf het er nog maar een keer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |