boefje ben je......quote:
Heb je nog geen boom staan dan ?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef tdrone het volgende:
is het niet wat vroeg nu al kerst UI's?
Genoeg tuts op het internetquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef NBT het volgende:
[..]
boefje ben je......
Ik moet ff die andere laptop pakken...
maar dan kan ik ze niet meer laten bewegen, want dat snap ik niet
Wie was die verkapte emo nou gister, je stiefbroer?quote:
dat vraag ik me dus ook afquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie was die verkapte emo nou gister, je stiefbroer?
Ja, de zoon van mijn moeders vriend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wie was die verkapte emo nou gister, je stiefbroer?
kun je die überhaupt wel al kopen?? (en dan bedoel ik geen kunstmeuk bij de intratuin)quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Heb je nog geen boom staan dan ?
Andes hak je er toch één omver?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
kun je die überhaupt wel al kopen?? (en dan bedoel ik geen kunstmeuk bij de intratuin)
ja maar ik ben te lui om de bijl te slijpen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Andes hak je er toch één omver?
kunstbomen zijn altijd wel te koop. maar serieus, ik zag al bij de blokker , action , aldi enzo al kerstspulen liggen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
kun je die überhaupt wel al kopen?? (en dan bedoel ik geen kunstmeuk bij de intratuin)
Hier bij de Intratuin al sinds eind septemberquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kunstbomen zijn altijd wel te koop. maar serieus, ik zag al bij de blokker , action , aldi enzo al kerstspulen liggen.
hebben jullie kerstbomen groeien dan ? denk niet dat een andere echt zou staanquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Andes hak je er toch één omver?
Net een dag geleden ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:46 schreef Myraela het volgende:
Daar was ik nog blauw. Goede oude tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |