Stuur een PM naar TimKuik.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:06 schreef Minisuisse het volgende:
Hoi!
Ik heb net de alpha versie van minecraft gekocht. Kan ik deelnemen in de fok server?
Zal ik doen! Zie nu net pas dat het ook in de OP staat, mijn excuusquote:
Waarom ben jij nog niet aan de Minecraft?quote:
Ben ik wel, ik heb nog niks op de server gebouwd.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:17 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog niet aan de Minecraft?
Ik denk niet dat in je eigen huis de muren 1 meter dik zijnquote:Op zaterdag 6 november 2010 22:54 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Wat ook grappig is is je eigen huis nabouwen in MC, en dan zo gedetailleerd mogenlijk :p
Nee natuurlijk niet xD maar je kunt de vorm wel namaken, en eventuele boekenkasten plaatsen etc etcquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:41 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Ik denk niet dat in je eigen huis de muren 1 meter dik zijn
Zal wel een foutje zijn geweest hoop ik. (Griefers gewoon negeren nu.quote:Op zondag 7 november 2010 12:23 schreef bzk het volgende:
wie heeft er een gat in mijn troonzaal gemaakt. liep allemaal lava naar binnen
Haha, in wiens ravijn mag die neerstorten.quote:Op zondag 7 november 2010 16:11 schreef Sok. het volgende:
Hm, in die clip gaat ie in de fik he.
Vragen om griefen.
ik kreeg ze na 2 dagenquote:Op zondag 7 november 2010 16:12 schreef Rivalo het volgende:
Damn nog steeds niet die 2 minuscule bedragen van paypal gekregen.
Hmm, ik vind bijna nooit diamant. Gisteren twee stuks gevonden, maar niet genoeg voor een pikhouweelquote:Op zondag 7 november 2010 15:41 schreef Vred het volgende:
Zo, na een aantal dagen is mijn eerste bijdrage aan de server ook af.![]()
Kenners herkennen t vast wel, het is de floating windmill uit de el manana / feel good inc. clip van gorillaz.
ik vind 'm zelf zeer geslaagd geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 15:41 schreef Vred het volgende:
Zo, na een aantal dagen is mijn eerste bijdrage aan de server ook af.![]()
Kenners herkennen t vast wel, het is de floating windmill uit de el manana / feel good inc. clip van gorillaz.
ik vind 'm zelf zeer geslaagd geworden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |