Ohh moet ik even veranderenquote:Op woensdag 10 november 2010 14:07 schreef TimKuik het volgende:
/warp = niet naar de spawn.
/spawn = naar de spawn.
Donequote:Op woensdag 10 november 2010 14:32 schreef Vred het volgende:
Pat , wil je me ook eens toevoegen aan de op.
ingame naam ; xDevinx .
Zou je misschien mij ook toe kunnen voegen. Ingame name = Torpie.quote:Op woensdag 10 november 2010 13:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij hebt een moeilijk ingame name, zet hem hier ff bij dan voeg ik je toe aan de wiki
Donequote:Op woensdag 10 november 2010 16:05 schreef Nico_Galijk het volgende:
[..]
Zou je misschien mij ook toe kunnen voegen. Ingame name = Torpie.
Bedankt!
Als je niet meer in de op wil staan, moet je een mail sturen naar minecraftabboopzeggen@fok.nl en 100 euro kostenvergoeding opsturen naar girorekening 666quote:Op woensdag 10 november 2010 17:10 schreef shadowflash het volgende:
En waarom sta ik nogsteeds in de OP
One love ...quote:Op woensdag 10 november 2010 17:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als je niet meer in de op wil staan, moet je een mail sturen naar minecraftabboopzeggen@fok.nl en 100 euro kostenvergoeding opsturen naar girorekening 666
Vast een gefrustreerd tweakers/geenstijl usertje.quote:Op woensdag 10 november 2010 17:54 schreef Evil_Koekje het volgende:
Iemand heeft de regelmuur vernieuwd.![]()
[ afbeelding ]
ohgodquote:Op woensdag 10 november 2010 18:30 schreef Drebbelman het volgende:
Ctje met zijn tweelingbeer in de metro
[ link | afbeelding ]
Nee hoor, je kan gewoon spelen. Ik wacht alleen op een update voor hMod.quote:
same, minecarts werken aardig goed. Boosters werken ook.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:22 schreef Jump het volgende:
Ik kon er daarjuist op, na enkele pogingen gedaan te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |