Wanneer kom je weer langs?quote:Op vrijdag 5 november 2010 04:08 schreef Seven. het volgende:
Ik zou van de gelegenheid gebruik maken om eens flink te swaffelen.
Het doet me helemaal niets. Op zich wel een geil idee, maar qua gevoel is het 0,0.quote:Op vrijdag 5 november 2010 04:05 schreef remlof het volgende:
Het is geil, maar het voelt toch raar. Vind ik dan.
Ik voel me enorm kwetsbaar, ook al weet ik dat ik haar kan vertrouwen.
Hoe ervaren jullie dat?
Het doet mij wel iets, denk dat ik er van klaar kan komen, maar dan moet ik me wel helemaal kunnen geven en juist dat lukt nog niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 04:23 schreef Zehra het volgende:
[..]
Het doet me helemaal niets. Op zich wel een geil idee, maar qua gevoel is het 0,0.
Liever gewoon lekker pijpen en zuigen.
Beginnerquote:Op vrijdag 5 november 2010 04:32 schreef haShem het volgende:
Ik heb toch liever mijn eikel in haar mond
Ballen zijn voor de zaadjes tocxh
Dan moet je daar eerst zelf eens mee experimenteren. Als het je eenmaal zelf lukt, dan lukt het een ander ook veel makkelijker.quote:Op vrijdag 5 november 2010 04:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Het doet mij wel iets, denk dat ik er van klaar kan komen, maar dan moet ik me wel helemaal kunnen geven en juist dat lukt nog niet.
Ik haat swaffelen. Maar als ik een pik zou hebben, dan zou ik wel een paar mensen weten die ik dood zou willen swaffelen.quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 05:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik haat swaffelen. Maar als ik een pik zou hebben, dan zou ik wel een paar mensen weten die ik dood zou willen swaffelen.
Hey, een enkele ex betaald zetten kan geen kwaad! Ik open er een topic over.quote:
Doe dat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 05:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hey, een enkele ex betaald zetten kan geen kwaad! Ik open er een topic over.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:25 schreef Loodje het volgende:
Ligt denk ik aan de persoon of je het lekker vindt, maar ik vind het heerlijk om de ballen heel zachtjes in mijn mond te bewegenzachtjes zuigen
Ik vind het juist wel lekker als ze er een beetje harder mee omgaatquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:27 schreef Lon3 het volgende:
Zachtjes is geen probleem. Maar als ze hard er aan zuigt alsof ze me kloten binnenste buiten wilt krijgen is het onprettig. Veel vrouwen onderschatten de gevoeligheid van de zak
riskanter dan als ze je penis in haar mond heeft?quote:Op vrijdag 5 november 2010 07:21 schreef Adolecens het volgende:
Ik veer ineens altijd op en ben weer heel alert. Ook al kan ik haar vertrouwen, het blijft een riskant zaakje daar
De zak is toch wel wat gevoeliger is omdat de ballen heel snel pijn kunnen doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
riskanter dan als ze je penis in haar mond heeft?
is toch hetzelfde?
kwaliteitspostquote:Op vrijdag 5 november 2010 04:05 schreef remlof het volgende:
Het is geil, maar het voelt toch raar. Vind ik dan.
Ik voel me enorm kwetsbaar, ook al weet ik dat ik haar kan vertrouwen.
Hoe ervaren jullie dat?
Hangt heel erg van het persoon af, de een gaat al overstuur als je er alleen maar naar wijst, een volgende vraagt je steviger te doen terwijl je al dacht dat je echt heel stevig deedquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:27 schreef Lon3 het volgende:
Zachtjes is geen probleem. Maar als ze hard er aan zuigt alsof ze me kloten binnenste buiten wilt krijgen is het onprettig. Veel vrouwen onderschatten de gevoeligheid van de zak
True... Ik spreek dan ook vanuit mijn eigen standpunt. Als ik filmpjes zie waarbij de zak wordt gebruikt als boks bal krijg ik al maagkramp. Dus ik heb gewoon tedere ballenquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Hangt heel erg van het persoon af, de een gaat al overstuur als je er alleen maar naar wijst, een volgende vraagt je steviger te doen terwijl je al dacht dat je echt heel stevig deed
je bedoelt "tere"quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:19 schreef Lon3 het volgende:
[..]
True... Ik spreek dan ook vanuit mijn eigen standpunt. Als ik filmpjes zie waarbij de zak wordt gebruikt als boks bal krijg ik al maagkramp. Dus ik heb gewoon tedere ballen
Nee hoor? tedere als in ballen die zacht behandeld dienen te worden en erg gevoelig zijn?quote:
Het lijkt mij makkelijker om een balzak af te scheuren met mn tanden dan om door die zwellichamen heen te bijten. Dat zijn taaie rakkers volgens mij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:43 schreef Mirjam het volgende:
riskanter dan als ze je penis in haar mond heeft?
is toch hetzelfde?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef RVP67 het volgende:
@Quickie_Butt
Een gigantische knal op je bek vind jij dan zeker ook lekker toch ?
Mietjequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:02 schreef RVP67 het volgende:
@Quickie_Butt
Een gigantische knal op je bek vind jij dan zeker ook lekker toch ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |