Toevallig, ik ook! Dat tweede dan weer niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee hoor. Vanavond ga ik uit eten met een stel collega's, en morgen met een stel FOK!sters!
Dat is niet zo. Want op de zelfde manier geschreven gaat het natuurlijk om een schoontante en -oom.quote:
Nederlanders.quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Utrecht is centraal voor Nederlanders.
Zoek je ruzie?quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nederlanders.
Friezen en Limbo's uitgesloten dus
Met jou welquote:
Oke, waar en hoe laat?quote:
Wat een toeval! En dat terwijl wij niet eens collega's zijn!quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook! Dat tweede dan weer niet.
Denk ik een keer geen gezeik te krijgen met de buitengebieden, zeg je dit.quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nederlanders.
Friezen en Limbo's uitgesloten dus
Dat weet ik niet zeker. Jij wel dus?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat een toeval! En dat terwijl wij niet eens collega's zijn!
Ja, ik durf dat wel te beweren. Voor de zekerheid heb ik onze interne telefoongids geraadpleegd, en er werken geen vrouwen die Anne heten bij mijn bedrijf.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat weet ik niet zeker. Jij wel dus?
Bring it on ieniemini!quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke, waar en hoe laat?
Edit: Ah, je woont in Eindhoven. Da's mooi, daar ben ik nu en vanavond ook!
Anders is Utrecht juist weer niet centraalquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Denk ik een keer geen gezeik te krijgen met de buitengebieden, zeg je dit.
Wie zegt dat ik in het echt Anne heet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, ik durf dat wel te beweren. Voor de zekerheid heb ik onze interne telefoongids geraadpleegd, en er werken geen vrouwen die Anne heten bij mijn bedrijf.
Langer dan jijquote:
Die heb ik uitgezet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:53 schreef Anne het volgende:
Jeetje, hebben jullie ook zo'n Like-FaceBook-button onderaan het topic?!
Neequote:Op vrijdag 5 november 2010 10:53 schreef Anne het volgende:
Jeetje, hebben jullie ook zo'n Like-FaceBook-button onderaan het topic?!
Eten bij Sizzlingquote:Op vrijdag 5 november 2010 11:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee
Maareh wat ga je vanavond in Eindhoven doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |