;Squote:Op donderdag 4 november 2010 21:43 schreef justinbieber98 het volgende:
@luckass jij bent egt sexistisch ofzo
welkom op fok! xDquote:Op donderdag 4 november 2010 21:43 schreef justinbieber98 het volgende:
@luckass jij bent egt sexistisch ofzo
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:43 schreef justinbieber98 het volgende:
@wuuht jaa tuurlijk iedereen bijna is fan
anderen beschuldigen van klonen, daar ga je de mist inquote:Op donderdag 4 november 2010 21:44 schreef justinbieber98 het volgende:
@drietweenuleenvijfacht je bent zelf een kutkloon
Schommelstoel is ook 12quote:Op donderdag 4 november 2010 21:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die leeftijd heb jij zeker overgeslagen ?
Why not? Je hyves dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:44 schreef justinbieber98 het volgende:
ik ga me msn niet geven of zo hoor
Klopt, in het wereldje van jou wel.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:45 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Schommelstoel is ook 12
ik dacht dat je mensen die ook van justin bieber houden wilde leren kennen?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:46 schreef justinbieber98 het volgende:
@drietweenuleenvijfacht nooit gehoort van privee of zo???
Canada, kijk maar;quote:Op donderdag 4 november 2010 21:47 schreef Trollface. het volgende:
:s heey uit welk land komd justin biebr eik ;S
zo kan je me leren kennen. liedjes van justin bieber delen enzoquote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef justinbieber98 het volgende:
@drietweenuleenvijfacht maar ik ken je geeneens
Wanneer komt hij eens naar Duitsland? Ik heb gehoord dat zijn zangkwaliteiten alleen overtroffen worden door zijn topografiekennis.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef justinbieber98 het volgende:
@trollface justin bieber is canadees maar hij woond nu in amerika omdat ze ouders zijn gescheiden
Hoezo? Dacht je dat JB een jongen was ofzoquote:Op donderdag 4 november 2010 21:50 schreef justinbieber98 het volgende:
@koeketrommel doe ff normaal ok
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:51 schreef justinbieber98 het volgende:
@drietweenuleenvijfacht wat is je liefelingsliedje dan? de mijne is on less loenly girl
haha, dat is toevallig. ik ben eigenlijk al links, maar ik wist niet dat justin bieber dat ook was. Dat komt mooi uit.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef justinbieber98 het volgende:
@drietweenuleenvijfacht hihi ik ook allemaal. weetje hij is links he dus ben ik nu ook aan het oefenen met me linkerhand met schrijven! jij ook?
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:57 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
haha, dat is toevallig. ik ben eigenlijk al links, maar ik wist niet dat justin bieber dat ook was. Dat komt mooi uit.
luckass is transseksueel, en wil dat denk ik niet aan zijn kinderen vertellen. Waarom hij dat hier meldt weet ik nietquote:
Ja daar houden we het maar opquote:Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
luckass is transseksueel, en wil dat denk ik niet aan zijn kinderen vertellen. Waarom hij dat hier meldt weet ik niet
haha zeker ja. Heb je eigenlijk een cd van hem? Ik heb My World 2.0 van hem gekochtquote:Op donderdag 4 november 2010 21:58 schreef justinbieber98 het volgende:
@drietwenuleenvijfacht ja idd dan hoef je niet meer te oefenen enzo. is wel moeilijk eigelijk maar wel geinig tog!
Lezen kreng.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:00 schreef justinbieber98 het volgende:
@luckass maar als je ts dus transeksueel bent kan je tog geen kinderen krijgen of wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |