Jesus!quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:31 schreef Landysh het volgende:
http://www.chinasmack.com(...)hotos-24-560x420.jpg
wtf
Harde tepels, benen wijd en kreunend van genot. Heerlijk,quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:31 schreef Landysh het volgende:
http://www.chinasmack.com(...)hotos-24-560x420.jpg
wtf
Die mensen zijn immuun voor bepaalde bacteriën geworden. Als iemand van ons zich wast of water binnen krijgt van de Ganges wordt je wel ziek, laatst nog op Discovery geweest met iemand die na het baden in het ziekenhuis lag.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:19 schreef LXIV het volgende:
Wat opmerkelijk is dat al deze mensen zich wassen, hun tanden poetsen en zelfs drinken van het water dat vol rottende lijken ligt. Klaarblijkelijk dragen die lijken dan toch geen ziektes of zo over.
In de ogen van een Hindoeïst is het leven en de dood wel heel anders natuurlijk. Het lichaam is slechts een omhulsel voor de ziel (net zoals bij ons), maar de dood stelt niets voor, het is enkel een overgang naar een nieuw leven in een andere vorm. Dat lichaam is niet meer nodig dus kan als vuilnis weggegooid worden.
Je bent walgelijk, zarGon.quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Harde tepels, benen wijd en kreunend van genot. Heerlijk,.
De eerste vraag die in mij opkwam toen ik die lijken zag was: "Zou iemand deze lijken nog geneukt hebben?". Want een 'ja' zou grappig zijn.quote:
Het is eigenlijk lang geleden, maar dit is de eerste fotoserie in tijden waar ik niet bepaald seksueel opgewonden door geraakte. Maar nu je het zegt... Ja!quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
De eerste vraag die in mij opkwam toen ik die lijken zag was: "Zou iemand deze lijken nog geneukt hebben?". Want een 'ja' zou grappig zijn.
Het begon allemaal hiermee:quote:Op vrijdag 5 november 2010 01:09 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is eigenlijk lang geleden, maar dit is de eerste fotoserie in tijden waar ik niet bepaald seksueel opgewonden door geraakte. Maar nu je het zegt... Ja!
Ja, knul. Wees maar blij dat je ouders naar Nederland gekomen zijn om jou een fijn leven te gevenquote:Op vrijdag 5 november 2010 01:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Indrukwekkend, ranzig, bizar en blij dat ik er niet geboren ben![]()
.
Hey, jullie waren als eerst bij ons voordat we bij jullie kwamen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 01:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, knul. Wees maar blij dat je ouders naar Nederland gekomen zijn om jou een fijn leven te geven.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 5 november 2010 02:23 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Op Rotten.com staan ergere foto's...
Bedanktquote:
Geen andere keus? Je moet toch wel een rare mentaliteit hebben om dit te accepteren. Begin als eerste de boel een beetje aan te vegen, zal een hoop schelen en kost niksquote:Op vrijdag 5 november 2010 01:00 schreef FoolWithMokey het volgende:
Jullie moeten niet doen alsof ze het leuk vinden om zo te leven. Ze hebben geen ander keus. denk je nou echt dat ze voor de lol hun tanden poetsen in water vol met lijken? NEE ze hebben geen andere keus, Zij willen ook gewoon net als ons westers leven, maar die mogelijkheid hebben ze niet.
Het is dat ik al aardig afgestompt ben door Rotten en alle andere viezigheid die op internet te vinden is, anders had ik me toch een partij in m'n broek geschetenquote:Op vrijdag 5 november 2010 09:22 schreef tdrone het volgende:
Arme mensen daar zullen wel geen keuze hebben dan zich in de Ganges te wassen
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |