Arme katten, vies mensje!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
Och jeetje bonje met de buren, arm mensje.
Niks arm mensje. Gewoon actie ondernemen, en geen 19 katten in een flatje gaan nemen.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
Och jeetje bonje met de buren, arm mensje.
Ik snap het ook wel eigenlijkquote:
Dan moet je ze niet in huis nemen. Als je het niet kan handelen. Alsof het met nog een persoon in daar in huis (d'r zoon) zoveel beter was. 19 blijft gewoon veel en veel te veel.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel eigenlijk
Je zet die beestjes toch niet op straat.
eensch, ze is smoesjeskampioenequote:Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
Sorry maar ik vind het nu al een vreselijk mens, het ligt aan iedereen behalve haarzelf. De Thuiszorg, d'r zoon die wegging, de instanties die willen dat ze katten weg doet (duh).
Waaaaaaarom?????????quote:
Jaaaaa in een flitsquote:Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Maaaaaaaesjeeeeee![]()
Ik verheug me nu al op het boek![]()
Had je nu de foto's nog gezien?
Maar die was zo leuk moeiquote:Op donderdag 4 november 2010 20:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Jaaaaa in een flitsZe wilden niet allemaal goed laden op mijn laptoppie. Die laatste was niet zo charmant
Ik heb een afspraak gemaakt voor het ontwerp van dequote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak gemaakt voor het ontwerp van de![]()
trouwjurk
![]()
Ik ga ze nog een keer bekijkenquote:
Ze lult ook mooi om de aantallen heenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
Volgens mij moet alles weg behalve de katten
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef Maes het volgende:
[..]
trouwjurk
![]()
En ik gaquote:Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef Maes het volgende:
[..]
trouwjurk
![]()
Ja das psies wat ze verwachtquote:Op donderdag 4 november 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Lolwut, wat verwacht ze noudat de woningbouw haar huis van top tot teen komt reinigen, d'r oude meubels afvoert, de boel opknapt en haar er dan wél weer met die 19 katten laat wonen?
![]()
Dus ze wil wel een oplossing, maar ze wil ook alle katten houden....
Dat is zooooo leukquote:
Maar je zou dr toch geen 10 of 20 willen?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zou ook zo kunnen verslonzen volgens mijomdat ik ook geen beestjes gedag zou kunnen zeggen.
Dat is de reden dat ik er niet aan probeer te beginnenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je zou dr toch geen 10 of 20 willen?
Die bar met de snor die is zo super lekker, echt heerlijk. Straks ga ik dat gezichtspul uitproberen.quote:
Nee ik zou het ook een geweldig moeilijke keuze vinden. Maar dan moet je er gewoon geen 19 in huis nemen...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zou ook zo kunnen verslonzen volgens mijomdat ik ook geen beestjes gedag zou kunnen zeggen.
Oh ja ik probeer ook al een jaar een hond weg te doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik er niet aan probeer te beginnen
Beesten weg doen is niet mijn sterkste kant.
Wilde ook altijd alle veulentjes houden
Ja ben het met je eens hoor maar kan er ook tranen van in mijn ogen krijgenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik zou het ook een geweldig moeilijke keuze vinden. Maar dan moet je er gewoon geen 19 in huis nemen...
En wat die ene buurman zegt, als ze nu niks doet wordt ze straks d'r huis uit gegooid en krijgen die beesten alsnog een spuitje. Zoek nu dan een leuke boerderij met stuk land en geef die beesten voor nop weg ofzo. Kunnen ze daar nog paar jaartjes rennen.
Logisch toch dat die woningbouw geen duizenden euro's kosten gaat maken als zij weer met die 19 beesten er gaat wonen.
En ze houdt zich ook zo dom'Ja de buren waren een beetje aanvullend, waarom komen ze niet gewoon even praten'
*post opslaatquote:Op donderdag 4 november 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja ik probeer ook al een jaar een hond weg te doen.
Maar dr komt hier niks meer in tot ik dr nog maar 2 heb of zo![]()
Gelukkig zit ik alweer volgepland met logeetjes.
In december 3 weken 2, en die komen in maart nog een week
Oh dat mag.quote:
Ik denk als je echt zoekt dat je echt wel iemand met een stuk land vind die die beesten daar gewoon nog ff paar jaartjes wil houden.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind 19 katten in een vieze flat houden en blootstellen aan ziektes/weet ik het, erger dan er een paar op straat te laten.
Heb je mijn Meissa update wel gelezen?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Maes gaat trouwjurk passen![]()
En ik negeer het 19 katten verhaal
Typisch een verzamelaar. Niks los kunnen laten. Huisraad niet en katten zeker niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Het behang ligt gewoon ook van de muren en ze spaart gewoon echt alles volgens mij... lege melkflessen, oude tijdschriften...
Yoepie heeft nog steeds niemandquote:Op donderdag 4 november 2010 21:09 schreef tombolafan het volgende:
Gaat het over ondoordacht katten in huis nemen hier?
Ik heb nog wel een filmpje van ondoordacht een kuiken geven aan Sjefke net
Hij past er nu echt niet bij, sorryquote:
Ja das wel een bietje typisch idd....quote:Op donderdag 4 november 2010 21:11 schreef senesta het volgende:
Zoooo als iemand mijn kat zonder mijn medeweten in zou laten slapen dan zou die echt echt zo enorm een pak slaag krijgen
Ze heeft er anders nog 18 over, en ik vind het niet meer dan normaal dat zij helemaal niks meer over die beesten heeft te zeggen.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:11 schreef senesta het volgende:
Zoooo als iemand mijn kat zonder mijn medeweten in zou laten slapen dan zou die echt echt zo enorm een pak slaag krijgen
Ja als dat echt zo gegaan isquote:Op donderdag 4 november 2010 21:11 schreef senesta het volgende:
Nou ja, ze is het natuurlijk wel zelf schuld dat die dieren er zo slecht aan toe zijn....quote:Op donderdag 4 november 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja als dat echt zo gegaan isen dan de manier waarop hij het zei.
Vind ik ook, wat mij betreft hebben dat soort mensen gewoon geen 'voogdij' meer (of hoe je het noemen wil) over die beesten.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, ze is het natuurlijk wel zelf schuld dat die dieren er zo slecht aan toe zijn....
En niet de instanties, of de da, of wat dan ook...
quote:
Nou idd, als die kat al een tijd ziek was en er niks meer aan gedaan kon worden is het alleen maar beter natuurlijk... Maar wel rot evengoedquote:Op donderdag 4 november 2010 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, ze is het natuurlijk wel zelf schuld dat die dieren er zo slecht aan toe zijn....
En niet de instanties, of de da, of wat dan ook...
Ik heb gelushed voor jequote:
Wel rot, maar wel HAAR verantwoordelijkheid, niemand anders heeft dr voor gezorgd he...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd, als die kat al een tijd ziek was en er niks meer aan gedaan kon worden is het alleen maar beter natuurlijk... Maar wel rot evengoed
Ja ik ook, maar goed das zoals mevrouw verwacht hé, de woningbouw en de 'instanties' hadden ook alles voor haar op moeten lossen, en ik geloof dat ze het liefste nog alle 19 (of 18 nuquote:Op donderdag 4 november 2010 21:17 schreef oh-oh het volgende:
aaaaaaaaaaaaargh, alles loopt weer over elkaar en zo, wat is dat toch met die layout![]()
Oh god, als ze gratis nieuwe spullen voor dr gaan uitzoeken.
Dat vind ik wel echt ver gaan
Ik kan tussendoor ook wel naar een dierenwinkelquote:Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Kauwstaven, oke?
Of heeft iemand anders nog bergen tijd over morgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja inderdaad, eigen schuldquote:Op donderdag 4 november 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel rot, maar wel HAAR verantwoordelijkheid, niemand anders heeft dr voor gezorgd he...
quote:
DTH meet 6 november 2010!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:24 schreef ElisaB het volgende:
MaesTrouwjurk
Coool
Hypert ff mee
Vraagje: is er een lijstje voor zaterdag? Wie, wat, wanneer en waar?
Er wordt toch niet gedineerd na afloop.quote:Jullie zijn van harte welkom.Bezoek zoals bekend tussen 2 en 4 uur.
Wat we goed kunnen gebruiken:
allesreinigers, vuilniszakken groot en normaal, eenpersoonshoeslakens,
fleecedekens, dettol, kauwstafen van buffelhuid groot en klein, keukenrollen.
Misschien zie ik jullie dan.
groetjes Fuzzy
Ik ren morgen wel ff die dierenwinkel in, komt wel goed.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het juist wel leuk om zaterdag ook met wat lekkers voor de beestjes aan te komen.
Denk niet dat de hondjes en poesjes staan te jubelen van een paar flessen wasmiddel en hoeslakens
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef oh-oh het volgende:
Nou, fijn voor die beessies, mooi weg daar!
Psies, ze is nogal egocentrisch ingesteld hoor, ik had wel traaaaaaaaanen met tuiten verwacht.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Alleen wat is ze redelijk emotieloos overal onder, toen de beesten weggingen geen traan, d'r nieuwe meubels en het verscheuren van de rechtszaak lijkt ook niet echt te boeien.
Die site met die andere beestjes ligt al plat ondertussen
Ik love youquote:Op donderdag 4 november 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
DTH meet 6 november 2010!
We verzamelen om half 1 in de welbekende McDonalds!
Wie gaan er mee? En wie neemt wat mee?
Ingetje79 - 16 flessen wasmiddel (rijdt, eventueel met zusje)
Greys - 16 flessen wasmiddel (rijdt)
Cat22 - tas van Nieslief, 5 dekens en 16 flessen allesreiniger (rijdt)
Tombolafan - 35 fleecedekens en 30 hoeslakens
ElisaB - handdoeken, keukenrollen (rijdt)
Ferrari_Rood - 4 flessen Dettol (rijdt
Loveless85 (rijdt met Greys mee)
Barbaaf (treint)
Maes (rijdt met Greys mee)
Wat hebben ze nodig:
Er wordt toch niet gedineerd na afloop.
link
Ze huilde wel bij het weggaan bij die boederij.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Alleen wat is ze redelijk emotieloos overal onder, toen de beesten weggingen geen traan, d'r nieuwe meubels en het verscheuren van de rechtszaak lijkt ook niet echt te boeien.
Die site met die andere beestjes ligt al plat ondertussen
Allemaal in polonaise met de pootjes de lucht in. Heel erg veel plezier allemaal. Ik gaat het nie redden om te komen, maar ik zie de foto's achteraf wel.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het juist wel leuk om zaterdag ook met wat lekkers voor de beestjes aan te komen.
Denk niet dat de hondjes en poesjes staan te jubelen van een paar flessen wasmiddel en hoeslakens
ja, dat ja. Ik kijk niet, maar van wat ik hier lees, denk ik dat je daar een punt hebt.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze huilde wel bij het weggaan bij die boederij.
Dat mens heeft ws klappen genoeg gehad om strak te blijven kijken.
En die site idd
Is ook waar jaquote:Op donderdag 4 november 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ren morgen wel ff die dierenwinkel in, komt wel goed.
Je hebt idd wel gelijk, wel zo leuk als die beestjes ook wat lekkers hebben.
Ga het wel even in mijn telefoon zetten, anders vergeet ik het misschien
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:38 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb de tv even op pauze gezet maar lees/kijk mee via jullie.
Waarom de tv op pauze? Omdat er telefoon was voor Saiph! Die krijgt zondag bezoek!
Voor de meer tere zieltjes is het handig die in spoiler te doen. Ik ben wel benieuwd!quote:Op donderdag 4 november 2010 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat schiet ineens op!
Even advies gevraagd; ik heb foto's/filmpje van katten met kuikensKunnen die zomaar in het Nelis en Sjefke-topic? Of moeten ze in spoiler?
Oh, daar had ik ze ook met spoiler (gekopieerd) maar daar zit wel wat in jaquote:Op donderdag 4 november 2010 21:48 schreef oh-oh het volgende:
Anders zet je ze zonder spoiler in het KVV / Barf topic , daar zijn geen tere zieltjes
Ik was ook al te laat.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Ja kut, waarom roept dr nu ff niemand dat Oh Oh Cherso begonnen is
oh oh cherso is begonnen !quote:Op donderdag 4 november 2010 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Ja kut, waarom roept dr nu ff niemand dat Oh Oh Cherso begonnen is
Kutjequote:
Om de aflevering vol te krijgenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Waarom de neuk gaan ze allemaal apart naar huis?
Zit jij ook al traantjes weg te pinken op de bank?quote:
Dit is toch veeeeel emosjoneler dan die stinkkatten van daarnetquote:Op donderdag 4 november 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zit jij ook al traantjes weg te pinken op de bank?
Voor sommige simpele zielen wel.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dit is toch veeeeel emosjoneler dan die stinkkatten van daarnet
Nee, ik kijk niet, want ik kan er niet tegenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
Zit jij ook al traantjes weg te pinken op de bank?
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, ik kijk niet, want ik kan er niet tegen
Volk met klasse.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Wij hoeven niet de hele avond vol op in de neuk, maar we vinden het wel leuk hier boven op de orgiezolder ...
Zou dat in België zijn?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Holy shit, ze ging dr gewoon tussen in dat bad
Hij ook!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:08 schreef oh-oh het volgende:
Arie Boomsma, de meest sexy man van Nederland.
Ik mis iets.....
Ik wil 'm nog brengen ook!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Arie echt niks, ze mag m hebben
Jij ging mij John Williams toch brengen voor een keertje?quote:
Ik moest meteen denken aan Geer en Goor in de parenclub die langs dat bad met al die mensen liepen en zeiden 'Geer, gooi jij er effe een krop sla in, in dat nijlpaarden bassin'quote:Op donderdag 4 november 2010 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Holy shit, ze ging dr gewoon tussen in dat bad
Ja ik ook, wat waren ze goed he, die tweequote:Op donderdag 4 november 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Geer en Goor in de parenclub die langs dat bad met al die mensen liepen en zeiden 'Geer, gooi jij er effe een krop sla in, in dat nijlpaarden bassin'
Ik vind Arie altijd een beetje engquote:Op donderdag 4 november 2010 22:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind Arie wel leuk-ish
En die gigolo die zo komt, gatverdamme. Al gaf ie zelf geld toe![]()
Als ik een van beide heren tegenkom, druk ik 'm in de Mito en breng ik 'm gelijk naar het zuiden!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:12 schreef oh-oh het volgende:
Jij ging mij John Williams toch brengen voor een keertje?
![]()
Johnny de Mol mag ook
Zegquote:Op donderdag 4 november 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
Van die slappe piemels in netbroekjes, daar zou ik niet warm voor lopen ieg
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeghou 'ns op; ik heb net gegeten
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als je niet zit te kijken, dan heb je mooi wat gemist.
We gaan zo nueken op de parkeerplaats in de bosjes
Oh met cameraploeg er bij wel hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik durf best veel maar dit zou ik echt niet durven allemaal, zelfs niet met cameraploeg
![]()
Bridget heeft wel ballen
Ah, noemen jullie dat zo?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:23 schreef ElisaB het volgende:
Omg... twee zomer geleden hebben de beeb en ik uitgebreid koffie gedronken op de homo-parkeerplaats
Zullen wij dat de volgende keer doen in de plantenbak van het buurthuisquote:
Jullie noemen dat ook zoquote:
Tussen die rokende bejaarden die boos kijken omdat we de bingo verstoren?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen wij dat de volgende keer doen in de plantenbak van het buurthuis
Whelp! Wat moet ik doen als ze zaterdag koffie bestelt bij de Mac!?quote:
Stel je niet aanquote:Op donderdag 4 november 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Tussen die rokende bejaarden die boos kijken omdat we de bingo verstoren?
Ik woon hier mop![]()
En zelfs ik heb grenzen
Bukkenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Whelp! Wat moet ik doen als ze zaterdag koffie bestelt bij de Mac!?
Wat een tipsquote:
Da's van een heel andere orde dan vuilniszakken vol handdoeken in de groenvoorziening smijten he?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tussen die rokende bejaarden die boos kijken omdat we de bingo verstoren?
Ik woon hier mop![]()
En zelfs ik heb grenzen
Oh jaquote:Op donderdag 4 november 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Geer en Goor in de parenclub die langs dat bad met al die mensen liepen en zeiden 'Geer, gooi jij er effe een krop sla in, in dat nijlpaarden bassin'
Ja bedankt hequote:Op donderdag 4 november 2010 22:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stel je niet aan
Ik doe wel een zak over je hoofd
Wat een mánnen, die ze heeft geinterviewd!quote:
Als in... duck?quote:
Mwah, scheelt niet veelquote:Op donderdag 4 november 2010 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's van een heel andere orde dan vuilniszakken vol handdoeken in de groenvoorziening smijten he?
Niet doehoen!quote:
Trusten!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar eens verstandig vroeg naar bed![]()
Hejje een gigolo besteld of neem je je twee mannen mee?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga maar eens verstandig vroeg naar bed![]()
Mn gigolo kon vandaag nietquote:Op donderdag 4 november 2010 22:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hejje een gigolo besteld of neem je je twee mannen mee?![]()
Trust!
Ik ook nietquote:Op donderdag 4 november 2010 22:29 schreef Greys het volgende:
Ow jakkie, ik zou het hier echt niet mee kunnen
Uhuh. Rustig.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn gigolo kon vandaag niet
En mn mannen blijven in de woonkamer en ik in bed, lekker rustig
Nu echt weg
Wrom dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik ook niet![]()
Ik ben wel es afgeknapt op een hele leuke jongen op t moment dat ie zn boxershorts omlaag deed trouwens![]()
Omdat het echt een tragische toestand was die maar niet veel beter werdquote:
Een heel klein piem0ltje dat maar niet groter wilde wordenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Omdat het echt een tragische toestand was die maar niet veel beter werd
Omdat dr een piem0ltje aan bleek te hangen?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een heel klein piem0ltje dat maar niet groter wilde worden
Ik ben wel eens heel hard weggerend
Hij had formaatje onderarm en ik moest even nadenken of ik het risico van een terminale uitscheuring wel wilde nemenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Omdat dr een piem0ltje aan bleek te hangen?
![]()
![]()
Die was dus voor de rest van zijn leven impotentquote:Ik kreeg toen de slappelach en heb m uiteindelijk mn bed weer uitgewerkt onder het mom van dit gaat echt niet werken
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij had formaatje onderarm en ik moest even nadenken of ik het risico van een terminale uitscheuring wel wilde nemen
[..]
Die was dus voor de rest van zijn leven impotent
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:35 schreef ElisaB het volgende:
het risico van een terminale uitscheuring
Woeoeoeoeoeoe!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hij had formaatje onderarm en ik moest even nadenken of ik het risico van een terminale uitscheuring wel wilde nemen
Of je stond te ver open; nooit meer iets van gemerktquote:Op donderdag 4 november 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
OMG!
Naja het punt was, hij werd wel hard maar je zag amper verschil![]()
Ik stond er niet voor open zeg maar
Ow dear, als dat maar goed gaatquote:Op donderdag 4 november 2010 22:37 schreef Greys het volgende:
![]()
Volgende keer gaat Bridget met een vrouw zoenen Elies!
Was blijkbaar ook niet veel ruimte nodig, medunkt.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG!
Naja het punt was, hij werd wel hard maar je zag amper verschil![]()
Ik stond er niet voor open zeg maar
Nee hij mocht niet eens proberen van mequote:Op donderdag 4 november 2010 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of je stond te ver open; nooit meer iets van gemerkt
Wat ben jij van planquote:Op donderdag 4 november 2010 22:37 schreef Cat22 het volgende:
Woeoeoeoeoeoe!![]()
Ik heb vandaag de vrouwencondooms, spiraaltjes, dildo's en andere educatiematerialen door mijn handen laten gaan.
Moest ie huilen?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Nee hij mocht niet eens proberen van me![]()
Vrouwencondooms, echt, wie die dingen toch bedacht heeft???
Geen idee, ik durfde m niet meer aan te kijkenquote:
Echte liefdequote:Op donderdag 4 november 2010 22:40 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, ik durfde m niet meer aan te kijken
quote:
Ben jij ook geïnterviewd door die mevrouw die dat boek geschreven had?quote:
Scheren en schreeuwenquote:Op donderdag 4 november 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
Ben jij ook geïnterviewd door die mevrouw die dat boek geschreven had?
Die zei dat mannen willen dat vrouwen stiller zijn in bed tijdens de sex en de boel moeten laten woekeren? Kan je dit even bevestigen of ontkrachten?
Ik krijg ervoor betaald.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
Ja zie, ik weet niet welke mannen ze precies geïnterviewd heeft, maar ik denk dat de mannen die vanavond per ongeluk (uhuh) keken op dat moment naar het beeldscherm zaten te brullen dat ze haar mond moest houden over 'wat mannen willen'.
Je gaat met een bezemsteel voor een klas staanquote:
Oh getver wat wil die man dan ehh bij wie wil hij dat doen dan?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben weer even terug
Ik lag (lig) braaf in bed maar de "ik steek je huis in de fik"- meneer is terug![]()
(of het is een ander, maar het lijkt me sterk, 2 van die debielen in 1 dorp
)
Ik heb letterlijk verstaan dat de politie al gebeld is maar ik kan niet slapen met die herrie
Ja hequote:
Bovenbuurvrouwquote:Op donderdag 4 november 2010 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh getver wat wil die man dan ehh bij wie wil hij dat doen dan?
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb net een plakker op dat webcam-oogje in mijn laptop geplakt.
Werd er echt para van dat daar doorheen gegluurd zou kunnen worden, hebben jullie dat nooit?
quote:Op donderdag 4 november 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
Werd er echt para van dat daar doorheen gegluurd zou kunnen worden, hebben jullie dat nooit?
Soms...als mensen me op dat idee wijzen bijvoorbeeld...quote:Op donderdag 4 november 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
Bwhehehehe nee nooit!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
Bijna goed.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je gaat met een bezemsteel voor een klas staan?
Nee, dat heb ik nu nooit. Echt niet!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
He bah.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
BovenbuurvrouwLaatst ook al midden in de nacht schreeuwend dat ie het huis in de fik zou steken (toen had ik al helemaal bedacht wat ik zou doen als ie mijn raam in zou gooien ofzo), en kennelijk is het nog niet uitgepraat
En door al dat gedoe zijn de katten ook weer wakker, dus Cat heeft gelijk
Proestquote:Op donderdag 4 november 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
Oh m dat je het laat hoor, heb daar nog net geen trauma aan over gehouden.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bijna goed.![]()
[..]
Nee, dat heb ik nu nooit. Echt niet!![]()
Heb de dekens nu tot onder mijn kinquote:Op donderdag 4 november 2010 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Proest
Nee, dat had ik nooit, maar nu wel
Zo van: "Waarom in hemelsnaam een condoom op de bezem als ik nuecken wilquote:Op donderdag 4 november 2010 22:53 schreef Ml-etje het volgende:
Oh m dat je het laat hoor, heb daar nog net geen trauma aan over gehouden.
Wil jij dan verantwoordelijk zijn voor kleine bezempjes?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo van: "Waarom in hemelsnaam een condoom op de bezem als ik nuecken wil"
Nee zo'n stuntelende leraar die dat dan uit gaat leggen met bezemsteel echt je wil die dingen meteen nooit meer proberen.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo van: "Waarom in hemelsnaam een condoom op de bezem als ik nuecken wil"
Geen idee en ik bemoei me er ook niet mee, het is een raar mensquote:
Nee, wel ooit één keer in paniek de laptop dichtgeklapt omdat iemand in een msngesprek vroeg wat ik aanhad, en ik lag nog in bed en had niks aan dus dat zei ik, en toen startte hij een videogesprekquote:Op donderdag 4 november 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
Ja, er wordt ook al gepraat nu buiten, misschien al politie of vrienden... Vorige keer vond ik heftiger, daar schrok ik echt wakker van, nu sliep ik nog nietquote:Op donderdag 4 november 2010 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
He bah.Hopelijk komen de omes en tantes agentes snel.
En kunnen jij en je mannen weer gaan slapen.
Zo maken ze stoffer en blikjesquote:Op donderdag 4 november 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
Wil jij dan verantwoordelijk zijn voor kleine bezempjes?
"Dus dat zei ik".quote:Op donderdag 4 november 2010 22:57 schreef tombolafan het volgende:
Nee, wel ooit één keer in paniek de laptop dichtgeklapt omdat iemand in een msngesprek vroeg wat ik aanhad, en ik lag nog in bed en had niks aan dus dat zei ik, en toen startte hij een videogesprek
Wat lekker lomp!quote:Op donderdag 4 november 2010 22:57 schreef tombolafan het volgende:
Nee, wel ooit één keer in paniek de laptop dichtgeklapt omdat iemand in een msngesprek vroeg wat ik aanhad, en ik lag nog in bed en had niks aan dus dat zei ik, en toen startte hij een videogesprek
Ja, het was geen geheim ofzo!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
"Dus dat zei ik".
Ja, dan kan je dat soort dingen verwachten
Ja dan heb je op een linkje geklikt, dat deed ik dus toen ook.quote:Op donderdag 4 november 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het was geen geheim ofzo!En hij mocht het zeker weten
![]()
Wist ik veel dat je dan meteen iemand kan uitnodigen daarvoor (geen idee of ik ergens op geklikt had, zou best kunnen)
Nah, zolang er niks brand maak ik me geen zorgenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan heb je op een linkje geklikt, dat deed ik dus toen ook.
En meteen ging dat lampje naast dat enge oogje branden. Dus plakker
Heb je msn? Kunnen we webcammenquote:Op donderdag 4 november 2010 23:06 schreef Cat22 het volgende:
Plakker.![]()
(al blijf ik nu ook naar dat oogje loeren)
Even awwww momentje: Meissa hing net heerlijk aan de mammatet te lurken.Die had ik al een hele week niet bezet gezien.
Nee!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je msn? Kunnen we webcammen
Zullen we ff snel naar elkaar zwaaien?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je msn? Kunnen we webcammen
Zeg, je denkt toch niet dat ik met zo'n debiel buiten naakt lig nu?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee!![]()
En doe jij eens heel snel wat kleren aan!
Je verwacht een antwoord van mij?quote:Op donderdag 4 november 2010 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg, je denkt toch niet dat ik met zo'n debiel buiten naakt lig nu?
quote:Volgens mij gaan ze weg
Ik vind ze ook mooiquote:
Ah, vandaar dat ik dat gemist heb. Was in mijn fakaansie.quote:
Ga je ze inlijsten?quote:
Van Tom en Luna hangt hier nog nergens een "officiele" foto, dus die 2 komen zeker weten in een lijstjequote:
Leuk!quote:Op donderdag 4 november 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van Tom en Luna hangt hier nog nergens een "officiele" foto, dus die 2 komen zeker weten in een lijstje
BlisseBips FTWquote:
Hebben?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:22 schreef MissBliss het volgende:
Droopyik had toch wel een zwak voor haar!
Tnx, maar de foto's zijn gemaakt door MissBlissquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebben?![]()
Tis ook een schatje, maar ik verdenk haar van schizofrenie.![]()
Tegenwoordig kan ze soms zo ineens ook bang zijn voor Baileys.
Ik word er soms niet goed van
jawel. ik ga zoquote:
Het werd tijdquote:Op vrijdag 5 november 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ik ga morgen naar de Jeugdgevangenis en ik ben echt heel erg benieuwd.
Ik wandel dr al jaren zo vaak langs
Met je broertje ging je toch?quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ik ga morgen naar de Jeugdgevangenis en ik ben echt heel erg benieuwd.
Ik wandel dr al jaren zo vaak langs
Ja hoezo?quote:
Ruilen voor Nelis?quote:Op vrijdag 5 november 2010 00:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hebben?![]()
Tis ook een schatje, maar ik verdenk haar van schizofrenie.![]()
Tegenwoordig kan ze soms zo ineens ook bang zijn voor Baileys.
Ik word er soms niet goed van
Ik dacht dat je eerder eens gezegd had maar wist het niet meer zekerquote:
Eten?quote:Op vrijdag 5 november 2010 09:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ruilen voor Nelis?
Die heeft vannacht om 1 uur, 3 uur, 5 uur en half 7 lopen schreeuwen![]()
En waarom?
Zelfs mn baby-neefje slaapt beter door
"Goede"morgen allen
Weet je dat ik me datzelfde serieus net een half uurtje terug zat af te vragen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Waarom komt Zooplus altijd met goede aanbiedingen als ik net een hele bulk besteld heb???????
Nee, dat had ie keurig allemaal op, en er stond water genoeg... (en sowieso is Sjefke de vreetzak, en die was stil), ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op vrijdag 5 november 2010 10:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eerder eens gezegd had maar wist het niet meer zeker
Eten?
Smeerlappen zijn het.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Weet je dat ik me datzelfde serieus net een half uurtje terug zat af te vragen.
Hoe kun je het zeggenquote:Op vrijdag 5 november 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Smeerlappen zijn het.
Nog maar een bestelling gedaan dus, want dat Lukullus spul dat lijkt me wel wat
quote:From: bestelbevestiging@zooplus.nl
Date: Fri, 5 Nov 2010 08:27:03 +0000
Geachte *****,
Hartelijk dank voor uw bestelling bij zooplus en uw vertrouwen in onze shop.
Uw bestelling wordt nu verwerkt. Het is daarom niet meer mogelijk iets te veranderen.
Kijk vooral even naar de datums en tijdenquote:Date: Fri, 5 Nov 2010 10:08:24 +0100
From: aanbiedingen@service.zooplus.nl
Subject: GRATIS: 2 x 200 g Lukullus Natuurkost - aantrekkelijke Lukullus aanbiedingen tegen voordeelsprijzen!
Beste ****,
Kent u de volwaardige voeding voor honden van Lukullus al? Dit voer baseert zich op een bijzonder uitgebreide receptuur. De combinatie van dierlijke proteïnen, plantaardige ingrediënten en waardevolle oliën, zorgen ervoor dat uw hond met alle noodzakelijke voedingsstoffen verzorgd wordt - volledig zonder chemische toevoegingen.
Lukullus vertrouwt op de kracht van de natuur!
Slechts voor korte tijd krijgt u bij alle bestellingen vanaf ¤ 19,-
2 x 200 g Lukullus gevogelte & lam hondenvoer (t.w.v. ¤ 1,99) GRATIS!*
Vul in de winkelwagen de code LUK-2 in het tegoedbon-veld in en klik op "inlossen".
Veel plezier bij het proberen van dit voer
Ga je aan de botox?quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ing! Wat een gave foto's![]()
Mogguh iedereen, straks gaan ze in me prikken
Nou...ik weet het niet maar proberen is altijd wel wat en anders vind Elco het wel lekker als tussendoortje.quote:Op vrijdag 5 november 2010 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Das nog erger, ik had gisteren besteld. of eergisteren.
Maar tis wel echt elke keer raak, als ik daar bestel, dan komen ze gelijk dr achteraan met een aanbieding die ik wil hebben.
Wil jij die Lukullus voor Elco dan?
Ik heb beide proefpaketten met de brokken genomen, en een lading blikken.
Als Chico het niet lust lust de rest het wel.
Ik had alleen ook al voor 60 dagen ander voer voor Chico gekocht net
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |