Arme katten, vies mensje!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
Och jeetje bonje met de buren, arm mensje.
Niks arm mensje. Gewoon actie ondernemen, en geen 19 katten in een flatje gaan nemen.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
Och jeetje bonje met de buren, arm mensje.
Ik snap het ook wel eigenlijkquote:
Dan moet je ze niet in huis nemen. Als je het niet kan handelen. Alsof het met nog een persoon in daar in huis (d'r zoon) zoveel beter was. 19 blijft gewoon veel en veel te veel.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel eigenlijk
Je zet die beestjes toch niet op straat.
eensch, ze is smoesjeskampioenequote:Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
Sorry maar ik vind het nu al een vreselijk mens, het ligt aan iedereen behalve haarzelf. De Thuiszorg, d'r zoon die wegging, de instanties die willen dat ze katten weg doet (duh).
Waaaaaaarom?????????quote:
Jaaaaa in een flitsquote:Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Maaaaaaaesjeeeeee![]()
Ik verheug me nu al op het boek![]()
Had je nu de foto's nog gezien?
Maar die was zo leuk moeiquote:Op donderdag 4 november 2010 20:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Jaaaaa in een flitsZe wilden niet allemaal goed laden op mijn laptoppie. Die laatste was niet zo charmant
Ik heb een afspraak gemaakt voor het ontwerp van dequote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak gemaakt voor het ontwerp van de![]()
trouwjurk
![]()
Ik ga ze nog een keer bekijkenquote:
Ze lult ook mooi om de aantallen heenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:58 schreef Ml-etje het volgende:
Volgens mij moet alles weg behalve de katten
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef Maes het volgende:
[..]
trouwjurk
![]()
En ik gaquote:Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef Maes het volgende:
[..]
trouwjurk
![]()
Ja das psies wat ze verwachtquote:Op donderdag 4 november 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Lolwut, wat verwacht ze noudat de woningbouw haar huis van top tot teen komt reinigen, d'r oude meubels afvoert, de boel opknapt en haar er dan wél weer met die 19 katten laat wonen?
![]()
Dus ze wil wel een oplossing, maar ze wil ook alle katten houden....
Dat is zooooo leukquote:
Maar je zou dr toch geen 10 of 20 willen?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zou ook zo kunnen verslonzen volgens mijomdat ik ook geen beestjes gedag zou kunnen zeggen.
Dat is de reden dat ik er niet aan probeer te beginnenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je zou dr toch geen 10 of 20 willen?
Die bar met de snor die is zo super lekker, echt heerlijk. Straks ga ik dat gezichtspul uitproberen.quote:
Nee ik zou het ook een geweldig moeilijke keuze vinden. Maar dan moet je er gewoon geen 19 in huis nemen...quote:Op donderdag 4 november 2010 21:00 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zou ook zo kunnen verslonzen volgens mijomdat ik ook geen beestjes gedag zou kunnen zeggen.
Oh ja ik probeer ook al een jaar een hond weg te doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik er niet aan probeer te beginnen
Beesten weg doen is niet mijn sterkste kant.
Wilde ook altijd alle veulentjes houden
Ja ben het met je eens hoor maar kan er ook tranen van in mijn ogen krijgenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik zou het ook een geweldig moeilijke keuze vinden. Maar dan moet je er gewoon geen 19 in huis nemen...
En wat die ene buurman zegt, als ze nu niks doet wordt ze straks d'r huis uit gegooid en krijgen die beesten alsnog een spuitje. Zoek nu dan een leuke boerderij met stuk land en geef die beesten voor nop weg ofzo. Kunnen ze daar nog paar jaartjes rennen.
Logisch toch dat die woningbouw geen duizenden euro's kosten gaat maken als zij weer met die 19 beesten er gaat wonen.
En ze houdt zich ook zo dom'Ja de buren waren een beetje aanvullend, waarom komen ze niet gewoon even praten'
*post opslaatquote:Op donderdag 4 november 2010 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja ik probeer ook al een jaar een hond weg te doen.
Maar dr komt hier niks meer in tot ik dr nog maar 2 heb of zo![]()
Gelukkig zit ik alweer volgepland met logeetjes.
In december 3 weken 2, en die komen in maart nog een week
Oh dat mag.quote:
Ik denk als je echt zoekt dat je echt wel iemand met een stuk land vind die die beesten daar gewoon nog ff paar jaartjes wil houden.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind 19 katten in een vieze flat houden en blootstellen aan ziektes/weet ik het, erger dan er een paar op straat te laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |