Arme katten, vies mensje!quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
Och jeetje bonje met de buren, arm mensje.
Niks arm mensje. Gewoon actie ondernemen, en geen 19 katten in een flatje gaan nemen.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
Och jeetje bonje met de buren, arm mensje.
Ik snap het ook wel eigenlijkquote:
Dan moet je ze niet in huis nemen. Als je het niet kan handelen. Alsof het met nog een persoon in daar in huis (d'r zoon) zoveel beter was. 19 blijft gewoon veel en veel te veel.quote:Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel eigenlijk
Je zet die beestjes toch niet op straat.
eensch, ze is smoesjeskampioenequote:Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
Sorry maar ik vind het nu al een vreselijk mens, het ligt aan iedereen behalve haarzelf. De Thuiszorg, d'r zoon die wegging, de instanties die willen dat ze katten weg doet (duh).
Waaaaaaarom?????????quote:
Jaaaaa in een flitsquote:Op donderdag 4 november 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
Maaaaaaaesjeeeeee![]()
Ik verheug me nu al op het boek![]()
Had je nu de foto's nog gezien?
Maar die was zo leuk moeiquote:Op donderdag 4 november 2010 20:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Jaaaaa in een flitsZe wilden niet allemaal goed laden op mijn laptoppie. Die laatste was niet zo charmant
Ik heb een afspraak gemaakt voor het ontwerp van dequote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 20:57 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak gemaakt voor het ontwerp van de![]()
trouwjurk
![]()
Ik ga ze nog een keer bekijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |