VSC Debreceni mag ook. Of DVSC.quote:
De officiële reglementen van de UEFA staan commerciële bedrijven enkel toe in verband met de Europa of Champions league de zelfde clubnamen te gebruiken als gehanteerd op de website van de UEFAquote:Op donderdag 4 november 2010 20:16 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
VSC Debreceni mag ook. Of DVSC.
Net wat je wilt
Debreceni VSC of Debrecen.... en van de tweequote:Op donderdag 4 november 2010 20:19 schreef DuTank het volgende:
Maar goed, Debercen is het volgens mij sowieso niet
Er staat in de TT: Debercenquote:Op donderdag 4 november 2010 20:23 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Debreceni VSC of Debrecen.... en van de twee
Maar niet enkel Debreceni ......
Dat noemen we gewoon een typoquote:
Das heel mooi, maar daar heeft PSV niks mee te maken.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:07 schreef Paul het volgende:
VUURWERKSHOW BIJ FC UTRECHT BOOKAREST KIJK SNELVUURWERK OP VELD
Inddquote:Op donderdag 4 november 2010 21:12 schreef Drassss het volgende:
Moeilijk he Driessen.. Het is al 3x Lens in plaats van Reis.
Tja als jezelf dan ook niet gaat bewegen is het echt een ramp. Slappe hap momenteel nog bij PSV en die Hongaren kunnen er echt helemaal niks van.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Leuk, spelen tegen 10 verdedigers en een keeper
Werkelijk alles gaat ook over linksquote:Op donderdag 4 november 2010 21:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja als jezelf dan ook niet gaat bewegen is het echt een ramp. Slappe hap momenteel nog bij PSV en die Hongaren kunnen er echt helemaal niks van.
Kan straks de top wissel Amrabat er weer in voor Lensquote:Op donderdag 4 november 2010 21:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Werkelijk alles gaat ook over links
Ga daar maar wel van uit jaquote:Op donderdag 4 november 2010 21:26 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan straks de top wissel Amrabat er weer in voor Lens
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:27 schreef DuTank het volgende:
jalalalalala ibi afellay, afellay ibiii afellay!
Zo groot ben ik heul niet.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef Coco98 het volgende:
Ik krijg steeds zin in pindakaas als ik die shirts zie van de Hongaren.
Eredivisie Livequote:Op donderdag 4 november 2010 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik snap echt niet dat ze de wedstrijd Utrecht niet laten zien.
?? how come?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:31 schreef Coco98 het volgende:
Ik krijg steeds zin in pindakaas als ik die shirts zie van de Hongaren.
Oké.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:35 schreef horned_reaper het volgende:
Dit is niet het utrecht topic.... maar ik wil toch even kwijt dat Utrecht echt heel hard genaaid wordt nu
oke doe de groetjes aan utrechtquote:Op donderdag 4 november 2010 21:35 schreef horned_reaper het volgende:
Dit is niet het utrecht topic.... maar ik wil toch even kwijt dat Utrecht echt heel hard genaaid wordt nu
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:35 schreef horned_reaper het volgende:
Niet. Dat haalt de charme uit het spelquote:Op donderdag 4 november 2010 21:36 schreef horned_reaper het volgende:
Iets met..... wanneer gaat de UEFA leren videomateriaal te gebruiken! ... GRMBL
okequote:Op donderdag 4 november 2010 21:36 schreef horned_reaper het volgende:
Iets met..... wanneer gaat de UEFA leren videomateriaal te gebruiken! ... GRMBL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Fuck dit. Dit wordt eerder 1-1 dan 2-0 ofzo.
Wat zei Johan?quote:Op donderdag 4 november 2010 21:46 schreef Coco98 het volgende:
Kom op nog ff 2-0 voor rust en dan johan gelijk geven in de 2e helft.
quote:Op donderdag 4 november 2010 21:46 schreef Coco98 het volgende:
Kom op nog ff 2-0 voor rust en dan johan gelijk geven in de 2e helft.
Dacht ik ook al aan.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tegen Feyenoord was het ook 2-0 bij de rust. Wie weet wat nog mogelijk is
Als ze nu eens een hoger tempo gaan spelen zie ik dat nog zitten, anders echt niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 21:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Tegen Feyenoord was het ook 2-0 bij de rust. Wie weet wat nog mogelijk is
We krijgen straks Amrabat vast voor Lens, dan kan het toch niet beterquote:Op donderdag 4 november 2010 21:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ze nu eens een hoger tempo gaan spelen zie ik dat nog zitten, anders echt niet.
Vergeet Berg ook nietquote:Op donderdag 4 november 2010 21:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We krijgen straks Amrabat vast voor Lens, dan kan het toch niet beter
Wie is gewisseld? ik heb het gemist?quote:Op donderdag 4 november 2010 22:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De eerste wissel was onverwacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |