Supers, bedanktquote:Op woensdag 10 november 2010 09:44 schreef blueline het volgende:
Geld is ontvangen, gaat als alles goed gaat vanmiddag op de post![]()
Neuh, eentje is genoegquote:Argosy is nog steeds te koop, doe een leuk bod en dan is ie van jou
Genoteerdquote:Op donderdag 11 november 2010 09:33 schreef marcosta het volgende:
45 ex geboden voor de argosy.
omdat ik de tvix een stuk hoger schat (heb zelf een 6500) maar wil een playertje voor de slaapkamer
Op te halen in Hoogeveen, maar is natuurlijk ook op te sturen. (kan ook op bepaalde locaties gebracht worden, mits niet te ver.)quote:
poeh hoogeveen is me zeker te ver weg!quote:Op vrijdag 12 november 2010 08:45 schreef blueline het volgende:
[..]
Op te halen in Hoogeveen, maar is natuurlijk ook op te sturen. (kan ook op bepaalde locaties gebracht worden, mits niet te ver.)
Nope nog nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 08:52 schreef marcosta het volgende:
[..]
poeh hoogeveen is me zeker te ver weg!
Dat zou dan een verzenddingetje worden.
maar goed we zijn het nog niet eens over de prijs
Weet je al wat anders gaat ie weg naar makkie88quote:Op donderdag 18 november 2010 11:10 schreef Draught het volgende:
Onder voorbehoud 60,- excl geboden, weet vanavond meer.
Donders dat is snel, maar inderdaad.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:23 schreef makkie88 het volgende:
doe maar verkocht aan makkie88, want al betaald
Je hebt PM 2xquote:Op woensdag 24 november 2010 21:21 schreef makkie88 het volgende:
top, dan zal ik m zaterdag wel zien verschijnen (Y)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |