Neen.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:58 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Kan ik hier lekker uit de hoogte doen?
Ik heb ook behoefte aan saamhorigheid, behoeft aan vriendschap, liefde en postief-sociale relaties.quote:
Neuh maar ik heb toch niks beters te doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is de Chinees bij jullie zo snel?
Of er een chinese mevrouw aan komt met parmantige jesters een witte plastic tas gevuld met bakjes bami , tjaptjoy,etc ?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:08 schreef KingOfMars het volgende:
Hier is de bezorgchinees op de hoogte van onze wensen ondertussen. Ik kijk nu vol spanning met de Axis Network Cam naar de voordeur! (Geen garpje btw).
Waarom ga je dan overwerken, knurft?quote:Op donderdag 4 november 2010 17:11 schreef KingOfMars het volgende:
Neuh maar ik heb toch niks beters te doen.
Zijn meer dingen die onder werktijd niet echt kunnen enzo.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarom ga je dan overwerken, knurft?
Zeker weer met je zelf te spelen, viespeukje!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:14 schreef Tally het volgende:
Ik ga aan de boerenkool! Maar lig voorlopig nog lekker in bad
De mailbox staat open, hoor!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:14 schreef Tally het volgende:
Ik ga aan de boerenkool! Maar lig voorlopig nog lekker in bad
F5quote:Op donderdag 4 november 2010 17:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De mailbox staat open, hoor!
Mijn vingers zijn heerlijk nat!quote:Op donderdag 4 november 2010 17:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zeker weer met je zelf te spelen, viespeukje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |