Helaas, na 12 TPB's (TPB = gebundelde verzameling comics) gelezen te hebben is hier nog steeds geen antwoord opquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:05 schreef Garisson72 het volgende:
Ik heb het idee dat de hele vraag wáárom en hóe het zover is gekomen langzaamaan gedurende deze 6 afleveringen wordt beantwoord, dus qua verhaal zou het dan nog best lang interessant kunnen blijven.
Echter heeft Darabont gezegd ook zijn eigen ideeën te gaan gebruiken, dus het kan nog alle kanten op.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:10 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Helaas, na 12 TPB's (TPB = gebundelde verzameling comics) gelezen te hebben is hier nog steeds geen antwoord op
In de meeste gevallen is die angst ongegrond, is mijn ervaring. Ik heb alle Dexter-boeken gelezen, maar blijf de serie overall boeiend en goed vinden.quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:07 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik durf de comics niet zo goed te lezen, omdat ik dan bang ben dat er weinig spanning meer overblijft voor de tv-serie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
Was dat niet gewoon meer een moment om de zombies een menselijk lijden mee te geven? Ik vind het overigens wel een leuk idee, dat hij haar zou kennen.quote:Op zondag 7 november 2010 10:28 schreef dabadbass het volgende:
Trouwens wie was die dame in het park? Ik had het gevoel dat ze elkaar kenden?
Dat leek mij ook ja..gewoon om te laten zien dat zombies meer zijn dan monsters..het zijn gewoon mensen geweest die simpelweg bad luck haddenquote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef Orbis het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon meer een moment om de zombies een menselijk lijden mee te geven? Ik vind het overigens wel een leuk idee, dat hij haar zou kennen.
Ja, dus die zal voor ons wel vanacht / in de ochtend te downloaden zijn.quote:
quote:
Hij gaat natuurlijk rijden met de tankquote:Op zondag 7 november 2010 22:18 schreef AureliusM het volgende:
Ben benieuwd hoe hij (levend) uit die tank komt.
gister gekeken en al helemaal gegrepen door het verhaal.quote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef Orbis het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon meer een moment om de zombies een menselijk lijden mee te geven? Ik vind het overigens wel een leuk idee, dat hij haar zou kennen.
De schrijver van die comics is ook niet van plan om daar een antwoord op te geven.quote:Op zaterdag 6 november 2010 13:10 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Helaas, na 12 TPB's (TPB = gebundelde verzameling comics) gelezen te hebben is hier nog steeds geen antwoord op
Dat wist ik niet!quote:Op maandag 8 november 2010 09:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De schrijver van die comics is ook niet van plan om daar een antwoord op te geven.
Alleen de pilot denk ik. Deze is 44 minuten.quote:Op maandag 8 november 2010 10:18 schreef LastClick het volgende:
duurt deze aflevering ook een uur, of was dat alleen de pilot?
quote:Op maandag 8 november 2010 10:23 schreef Garisson72 het volgende:
Is de 2e aflevering al in HD van usenet te harken? *handenwring voor vanavond*.
quote:Op maandag 8 november 2010 11:40 schreef Dulk het volgende:
Er bestaat een spoilerknop...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een goede 2e aflevering
de aflevering is toch uitgezonden, dan hoef ik toch niet meer met spoilers te werken?quote:
Er zijn genoeg mensen die wel dit topic lezen, maar de aflevering nog niet gezien hebben. Wel zo netjes om het toch even te doen lijkt mij.quote:Op maandag 8 november 2010 12:14 schreef Dulk het volgende:
[..]
de aflevering is toch uitgezonden, dan hoef ik toch niet meer met spoilers te werken?
Er zijn ook nog mensen die school/studie/werk hebben en dus niet in staat zijn om maandagochtend deze aflevering te zien. Een aantal dagen na de maandag een spoilertag gebruiken is wel zo netjes.quote:Op maandag 8 november 2010 12:14 schreef Dulk het volgende:
[..]
de aflevering is toch uitgezonden, dan hoef ik toch niet meer met spoilers te werken?
Dat is niet uit te voeren. Wie bepaalt dan bijv. hoeveel dagen we de afl. niet mogen bespreken? En wie gaat zich daar aan houden?quote:Op maandag 8 november 2010 12:45 schreef Skwish het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die school/studie/werk hebben en dus niet in staat zijn om maandagochtend deze aflevering te zien. Een aantal dagen na de maandag een spoilertag gebruiken is wel zo netjes.
quote:Op maandag 8 november 2010 12:45 schreef Skwish het volgende:
[..]
Er zijn ook nog mensen die school/studie/werk hebben en dus niet in staat zijn om maandagochtend deze aflevering te zien. Een aantal dagen na de maandag een spoilertag gebruiken is wel zo netjes.
Inderdaad, gewoon alle shit uit die winkel voor de deuren, moeten de walkers toch weer overheen klauteren, kan toch net dat beetje extra tijd opleveren.quote:Op maandag 8 november 2010 14:27 schreef Nebo het volgende:
Ze waren wel heel erg overtuigd dat dat stukje glas het uit zou houden he? In plaats van nou die deuren even goed barricaderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |