ik moet ook wat opschrijvenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een pen als je een toetsenbord hebt.
Met wat ik af en toe hoor is een pen sneller dan zijn computer daar.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een pen als je een toetsenbord hebt.
Notepad op de pc?quote:Op woensdag 10 november 2010 12:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik moet ook wat opschrijven
dat doen ze hie niet. ze zijn krepserigquote:
preciesquote:Op woensdag 10 november 2010 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met wat ik af en toe hoor is een pen sneller dan zijn computer daar.
quote:
jeuj...quote:
beter... maf gezicht bianca zonder bril...quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 15:31 schreef ErwinDikkie het volgende:
nog wat geplanned voor het weekend?
Vrijdag trainen, zaterdag een verjaardagquote:Op woensdag 10 november 2010 15:56 schreef lynda het volgende:
[..]
vriend van ons komt langs..
Verder helemaaaaaaaaaal niets![]()
Jij?
beetje een schappelijke tijd... ik denk tot 3 uur ofzo...quote:Op woensdag 10 november 2010 16:06 schreef lynda het volgende:
Tot hoe laat wil je door gaan is de vraag?
rollen rulesquote:Op woensdag 10 november 2010 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Dus je kan rollen vanaf Odin?
En hendig, ik dacht dat ik nog vrij veel moest doen voor morgen, is het alleen een hoofdstuk en een los tekstje lezen. Oooooh.
waarom 19e?quote:Op donderdag 11 november 2010 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Vanmiddag vrij? Hoezo dat?
Nog één college en dan heb ik weekend.
En het moet snel de 19e zijn.
Krijg ik m'n lenzen!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
waarom 19e?
het 2e gesprek is verplaatst naar vanmiddag
Volgens mij (ik hoop) is het een formaliteit. anders bellen ze niet om kwart over 9 's avonds...quote:Op donderdag 11 november 2010 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Krijg ik m'n lenzen!Succes!
Je komt er vanzelf achter.quote:Op donderdag 11 november 2010 09:32 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Volgens mij (ik hoop) is het een formaliteit. anders bellen ze niet om kwart over 9 's avonds...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |