Heb je er alleen zin in of ga je het ook echt eten?quote:Op donderdag 4 november 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen Sarabi! nog 1,5 uur en dan weekend
heb zin in kip(lees: KFC
)
propjequote:Op donderdag 4 november 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen Sarabi! nog 1,5 uur en dan weekend
heb zin in kip(lees: KFC
)
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
propje
Zit de hele dag al pepernoten van de bakker te snoepen
ik twijfel. Er staat vaak file op de terugweg en dan is mn kip koudquote:Op donderdag 4 november 2010 15:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je er alleen zin in of ga je het ook echt eten?
Ik zit al naar de menukaart voor vanavond te kijken
voor jou altijd. Ben rond 17.00 klaar dus vanaf 17.30 af te halen bij mij thuis. champagne ontbijt is natuurlijk ook mogelijkquote:Op donderdag 4 november 2010 15:34 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hai
Krijg ik nog een lekker ontbijtje erbij?
http://www.de-wereld.nl/quote:Op donderdag 4 november 2010 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik twijfel. Er staat vaak file op de terugweg en dan is mn kip koudwaar ga je eten? Ga ik ook kaart checken
zeg je wat over mij. Heb dit jaar nog geen pepernoot gegetenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
propje
Zit de hele dag al pepernoten van de bakker te snoepen
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:34 schreef Sarabi het volgende:
Hai
Krijg ik nog een lekker ontbijtje erbij?
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
voor jou altijd. Ben rond 17.00 klaar dus vanaf 17.30 af te halen bij mij thuis. champagne ontbijt is natuurlijk ook mogelijk
hier ook! Ga t eens met collega overleggen..quote:Op donderdag 4 november 2010 15:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga rond 16 uur maar naar huis, echt niks te doen hiero
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
champagne ontbijt, moet kunnen rond deze tijd toch?
zou gaan voor die van Eur 17,50. Voor paddenstoelenkroketje, Hoofd Japanse mixed grill, Na Hollandse stroopwafelcoupe. Jummiequote:Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
http://www.de-wereld.nl/
Eetcafedus lekker goedkoop voor ons studenten
Daar staan veel lekkere dingen tussenquote:Op donderdag 4 november 2010 15:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
http://www.de-wereld.nl/
Eetcafedus lekker goedkoop voor ons studenten
Ik ga denk ik voor de oosterse gehaktballetjes, lamsburger of turkse borek en na het bosvruchtensoepje met yoghurtijsquote:Op donderdag 4 november 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zou gaan voor die van Eur 17,50. Voor paddenstoelenkroketje, Hoofd Japanse mixed grill, Na Hollandse stroopwafelcoupe. Jummie
ben ik met je eensquote:Op donderdag 4 november 2010 15:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Daar staan veel lekkere dingen tussen
Keuzes maken daar vind ik altijd moeilijkquote:Op donderdag 4 november 2010 15:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Daar staan veel lekkere dingen tussen
quote:Op donderdag 4 november 2010 15:57 schreef flying-dutchman het volgende:
ik zou gewoon lekker leip doen en 3x voor de chefs gerechten gaan
Ik kan nu al niet kiezen tussen de voorgerechten bij het eerste menu, en ik hoef niet eens meequote:Op donderdag 4 november 2010 15:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Keuzes maken daar vind ik altijd moeilijkde kaart verandert ook om de zoveel weken
Ze hebben ook hot wings FFquote:Op donderdag 4 november 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zou gaan voor die van Eur 17,50. Voor paddenstoelenkroketje, Hoofd Japanse mixed grill, Na Hollandse stroopwafelcoupe. Jummie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |