Nee, dan kun je er beter een paar bier in gooien.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:30 schreef Hexagon het volgende:
Maar een verlegen meisje kun je op haar gemak stellen en losser krijgen. Maar ik heb niet het idee dat zo'n film daar aan bijdraagt.
Een meid met wie ik gedate heb stelde zelf voor om naar Inglorious Bastards te gaan omdat we beiden tarantino fans zijn. Op zich prima voor een (3e geloof ik) date, maar ik vond het wel de minsten van onze dates. Die in een kroeg / cafe waren echt veel gezelliger.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:31 schreef Lienekien het volgende:
En als je nou gewoon allebei gék op films bent?
Dan ga je in een kroeg praten over films. En ergens de 5de date een film kijken.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:31 schreef Lienekien het volgende:
En als je nou gewoon allebei gék op films bent?
Wijn mijn beste Catbertquote:Op donderdag 4 november 2010 14:32 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nee, dan kun je er beter een paar bier in gooien.
Of je gaat gewoon tijdens de eerste dat naar de film en je gaat daarna naar de kroeg en praat erover.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ga je in een kroeg praten over films. En ergens de 5de date een film kijken.
Mij om het evenquote:
Het probleem is dat je 2 uur verspild hebt aan niksdoen terwijl je in die tijd met d'r had kunnen praten.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:33 schreef Rekkie het volgende:
Of je gaat gewoon tijdens de eerste dat naar de film en je gaat daarna naar de kroeg en praat erover.
Ik zie het probleem niet hoor.
Doordat jullie het rustig aan hebt gepakt. Ze voelt de druk niet om meteen over alles en nog wat te praten. Ze kan ontspannen en ze heeft een luchtige onderwerp om over te praten. Namelijk het film. En nadat jullie een beter gevoel van elkaar krijgen kunnen jullie makkelijker een gesprek voeren.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leg mij dan eens uit hoe zij starend naar een bioscoopscherm zich makkelijker open stelt...
Op die types val ik. Iemand die zegt 'Silenus, wat denk je nou zelf? Naar de bios? Ben je 15 ofzo?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:31 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou ik weet niet wat jij als een leuke vrouw ziet, maar een meisje dat je afwijst omdat ze vindt dat bios te cliche is lijkt me wel een arrogante bitch.
Ik zou het niet weten knaapje, de vrouwen waar ik een relatie mee heb of heb gehad ben ik in school/werk/uitgaansgelegendheiden gewoon tegengekomen zonder dat ik me hoef druk te maken of het gaat klikken of niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook wel snappen zonder dat dat voorgekauwd moet worden? Tering zeg. Het issue met al dan niet naar de bios gaan is dat je mekaar nog niet kent, en dat die 'klik' nog over moet springen. De allerbeste manier daarvoor is gewoon in een cafe oid wat drinken. Mensen die daar andere ideeen over hebben hebben gewoon geen gelijk. Alleen het is heel wat anders als je elkaar al kent. Als je mekaar in de kroeg tegenkomt en met elkaar in bed beland bijvoorbeeld dan ben je al een stap verder.
Hoe moeilijk is dit
Als het je niet lukt om een meid op haar gemak te stellen, lukt je dat ook niet na een film, dan zijn jullie gewoon niet geschikt voor elkaar.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:34 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Doordat jullie het rustig aan hebt gepakt. Ze voelt de druk niet om meteen over alles en nog wat te praten. Ze kan ontspannen en ze heeft een luchtige onderwerp om over te praten. Namelijk het film. En nadat jullie een beter gevoel van elkaar krijgen kunnen jullie makkelijker een gesprek voeren.
Maar uiteindelijk hangt het ervan af hoe jij het aanpakt natuurlijk.
Ah, jij hebt duidelijk HEEL andere doelgroepen dan ik hebquote:Op donderdag 4 november 2010 14:34 schreef Keep_Walking het volgende:
Doordat jullie het rustig aan hebt gepakt. Ze voelt de druk niet om meteen over alles en nog wat te praten.
Oh, stoere man! Vertel me meer! Misschien leer ik nog wat van je!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:34 schreef zhor het volgende:
Ik zou het niet weten knaapje, de vrouwen waar ik een relatie mee heb of heb gehad ben ik in school/werk/uitgaansgelegendheiden gewoon tegengekomen zonder dat ik me hoef druk te maken of het gaat klikken of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
Dat is op een avond toch best substantieelquote:Op donderdag 4 november 2010 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Nou, poeh, poeh, je verspilt twee uur.
Mag ik even lachen!
Heel fijn voor je, maar punt blijft staan dat dit niet het punt van de discussie is. Daarvoor hoef je echt geen vwo te hebben gedaan om dat te begrijpen.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:34 schreef zhor het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten knaapje, de vrouwen waar ik een relatie mee heb of heb gehad ben ik in school/werk/uitgaansgelegendheiden gewoon tegengekomen zonder dat ik me hoef druk te maken of het gaat klikken of niet.
Als je op een donderdagavond afspreekt om 8 uur dan is dat de helft van de avond. 2 uur vliegt voorbij met een leuke date.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Nou, poeh, poeh, je verspilt twee uur.
Mag ik even lachen!
Gelukkig komt de nacht na de avond, dus no harm!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je op een donderdagavond afspreekt om 8 uur dan is dat de helft van de avond. 2 uur vliegt voorbij met een leuke date.
Niet elke vrouw neemt je meteen mee naar huis.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:38 schreef Rekkie het volgende:
Gelukkig komt de nacht na de avond, dus no harm!
Dan spreek ik niet op donderdagavond af.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als je op een donderdagavond afspreekt om 8 uur dan is dat de helft van de avond. 2 uur vliegt voorbij met een leuke date.
Goh, dat was nog niet gezegd! Bedankt!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:38 schreef Godtje het volgende:
Eerste date naar de bios. Not done
zijn die mensen bang om te praten en elkaar daadwerkelijk leren kennen?
Wanneer dan, zaterdagmiddag?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:39 schreef Lienekien het volgende:
Dan spreek ik niet op donderdagavond af.
Jij gaat liever voor het type 'beltegoed en Happy Meals'?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Nou ik weet niet wat jij als een leuke vrouw ziet, maar een meisje dat je afwijst omdat ze vindt dat bios te cliche is lijkt me wel een arrogante bitch.
Zondagmiddag. En 's middags naar de film gaan vind ik helemaal da bomb. Kun je daarna rustig uit eten, als je wilt, zonder dat je op tijd staat voor de film.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wanneer dan, zaterdagmiddag?
Da's helemaal suf. Voor mij is een eerste date gewoon 's avonds wat gaan drinken. Niet ergens overdag naar de film gaan. Maargoed, ieder z'n ding.
Wie heeft het daar over?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:39 schreef Catbert het volgende:
[..]
Niet elke vrouw neemt je meteen mee naar huis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |