abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88377075
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 15:48 schreef oeke het volgende:
Haha, ja dat zal best. Auto's zijn niet zijn favoriet. Busjes daarentegen. ;)
Dus kleren met busjes mogen wel? :D

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_88378010
Die's leuk, Snoopy! O+

Lente heeft zo'n schattig Lief!-pyjamaatje gekregen. Dit is het eerste van Lief! dat ik leuk vind.

pi_88378044
quote:
Kijk, Oek, de Hema heeft ook truitjes met fietsjes!
Ja, die had ik al eens gezien inderdaad, maar iets te druk en fel voor mij. Ehm voor Ko. :P
Dankjewel toch!

Ja, Snoops, busjes wel. Maar auto's ook hoor, ik trek mij er niks van aan. Tenminste, die muts van de hema met auto's koop ik maar niet.

Huup, dat auto-overhemdje uit Frankrijk staat leuk! Helaas nog geen foto, maar het staat heel leuk onder zijn tuinbroek!

Groof-babe, zin in geklets? O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88379552
Ja, eigenlijk wel, haha. Het was een gekke, drukke week en ik vond steeds niet echt de tijd. Maar vanavond had ik echt even rust weer... maar nu lig ik in bed en dat is ook wel even lekker.
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 21:12:53 #180
5428 crew  miss_sly
pi_88379706
Ik doe hem ook even hier: mijn dame krijgt al een eigen stijl: de sjaal is haar bijdrage :D

[ Bericht 27% gewijzigd door onlogisch op 20-06-2023 13:14:29 (op verzoek) ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_88379887
Ze ziet er prachtig uit miss. Ik vind haar haar zo mooi. En een er maar aan. Die van mij loopt dagelijks met de meest bijzondere accessoires rond.
pi_88393974
haha wat schattig miss dat ze die sjaal per se zelf om wilde :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88394660
En wat een ontzettend schattig rokje!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 6 november 2010 @ 10:17:12 #184
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88394724
Noortje heeft vandaag voor de pica's een jurkje aan wat ik 31 jaar geleden ook aan had. Echt heel hysterisch maar ook heel schattig.
  zaterdag 6 november 2010 @ 10:46:20 #185
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88395317

Even een goed overzicht van het jurkje, let wel het is maatje 74, mijn nichtjes hebben het ook aan gehad dus ik denk dat het uit '74 of '75 komt. Een echte jaren 70 minijurk.

pi_88395416
Miss, wat ziet Senna er zo leuk uit. Die sjaal maakt het echt af hoor! O+

Becky, wat een leuk synthetisch jurkje! :D Grappig dat het op die oude foto zo licht oranje lijkt. Veel zachter zeg maar. En als Noortje hem aan heeft knalt hij het scherm af!
Ze kan het hebben hoor, je beauty! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_88396040
Noortje :D O+
ze kijkt er wat bedrukt bij op die tweede foto hihi

wat grappig zo'n jurkje, ik moet geloof ik als ons tweede meisje geboren is maar eens aan mn moeder vragen om het vestje dat ze voor mij gebreid heeft toen ooit. Ik heb het zelf maar 1 keer gedragen want ik was een bollo :+ maar misschien dat deze baby t wel past. T is wel het goede seizoen in elk geval. :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88396365
Oooh Senna O+ wat een échte dame ben je zo O+ Prachtig!! :Y staat je heel erg goed (incl. sjaal :D)

En Noortje, jij bent echt een beauty!! :Y En dat jurkje staat je heel goed (wat leuk zo'n jurkje wat zo lang in de familie is O+)
pi_88400714
yay we hebben een eerste pakje/jurkje gevonden! *O* O+
zal zo ff foto maken. Met een witte romper en maillot gewoon maar die gaan we van Amélie recyclen, hoeft niet zo nodig nieuw :P

Alleen B. wil wel een nieuw/ander jasje in maat 56 want hij vindt het jasje van Amélie toch te dun. Dat wordt nog een speurtocht... betekent wel dat het jasje wat hier al ligt van vorig jaar dus in de verkoop mag, misschien iemand interesse? na deze baby gaat -vrijwel- alles in de verkoop, een derde zal wellicht een jaar of 2 duren en B. en ik delen hetzelfde gevoel dat we tegen die tijd een boel nieuws/tweedehands willen uitzoeken. Zijn nu wel een beetje uitgekeken op de kleertjes, na 2 kindjes. Hoe erg het misschien ook klinkt haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88401763

wat is dat dan ineens weer klein als je dat vergelijkt met de kleertjes van Amélie :D O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88401794
Ahw, voor een echt wintermeisje. O+
  zaterdag 6 november 2010 @ 18:04:14 #192
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88406971
Wat lief!

En klein hé! ik kijk weleens naar Isa's eerste maatje.
't Was echt een kleintje, haar eerste maatje was 48.
En wat grappig was is dat er gedacht werd dat ze een dikke grote beeb zou zijn.
Dus had de VK aangeraden om kleertjes etc te kopen vanaf maat 56 :')
Maar 't was een heel klein rond bolletje.
pi_88407044
Wat een schattig jurkje Huup.

Hier wordt een shirtje en broekje van GMK het eerste pakje. Maar de naam staat er op dus geen foto.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_88410536
Héél schattig jurkje, Huup!

Het jurkje van Noortje is niet mijn smaak, maar oh wat ziet ze er drollig uit zo!

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 06-11-2010 19:59:35 ]
pi_88410647
Het is de bedoeling dat het Kidscasepakje hier het eerste pakje wordt, maar ik stop gewoon wat kleding in de tas. Als ik weer een paar dagen in het ziekenhuis moet liggen dan vind ik het wel prima als ze gewoon ziekenhuiskleertjes aankrijgt. Ze hadden zúlke schattige overslaghemdjes, bijvoorbeeld. Ik heb zelfs even overwogen er een mee te nemen. :o

-Edit- Foto gevonden!

[ Bericht 14% gewijzigd door Claudia_x op 06-11-2010 20:01:03 ]
pi_88410891
Wat een onwijs lief jurkje Huup O+
Alleen zou ik als eerst pakje denk ik geen maillot gebruiken. Lijkt me zo'n gedoe bij het aantrekken en dat op zo'n teer pasgeboren popje. Is misschien meer gevoelsmatig hoor.
  zaterdag 6 november 2010 @ 19:58:46 #197
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88411053
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 19:44 schreef Claudia_x het volgende:
Héél schattig jurkje, Huup!

Het jurkje van Noortje is niet mijn maak, maar oh wat ziet ze er drollig uit zo!
Mijn smaak is het ook niet maar het is zo leuk dat ik het zelf (zie foto) ook aan heb gehad. Hangt nu in de kast en gaat weer terug naar mijn nichtje.

Leuk jurkje Huup, zou er een wit broekje onder doen of een leggingkje (hadden wij ook) en sokjes.
pi_88412198
Huup wat een leuk schattig jurkje!!
Die zou ik voor een meisje ook echt gekocht kunnen hebben.

SC, heel herkenbaar zo'n foute schatting van de vk. Ik heb bij Kyllian zelfs extra groeiecho's gehad omdat hij wel erg groot leek te zijn. Zelfs tijdens de groeiecho lag hij dus heel erg voor op de groei en hij zou toch zeker wel 4 kilo zijn. Had dus ook niets in maat 50 gekocht. Nou hij kwam ter wereld met 3100 gram en manlief is de volgende dag dus snel wat kleertjes gaan kopen want hij verzoop in de 56 kleertjes. Heb bij Dyon dus maar gezorgd dat dat niet weer ging gebeuren, want ik wilde gewoon leuke eerste kleertjes!
pi_88412354
Ik heb trouwens een leuk badjasje (13,49 euro) gevonden voor Ivan! Zijn vader heeft er net zo één in grijstinten:

pi_88412371
huup, wat een geweldig jurkje O+
grappig, zou er zelf niet snel op komen om een jurkje als eerste pakje te doen :)

grappig dat jurkje van noortje, vind t echt nietmooi, maar wel leuk zo'n familiestuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')