abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2010 @ 10:53:47 #1
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_88318629
Het vervolg op 33.2

En omdat 't moest wat plaatjes :P

Ja ze zijn allemaal van Zara.com & ik had niet zoveel zin om van 't andere topic te kopiëren

[ Bericht 96% gewijzigd door SacreCoeur op 04-11-2010 11:05:35 ]
  donderdag 4 november 2010 @ 10:57:26 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_88318739
Tssssk... dan wel even wat plaatjes in de OP he! Anders is het echt net een veredelde SC! ;)
pi_88318746
quote:
Op donderdag 4 november 2010 10:45 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Ik wel.. ze hebben niet alles wat ik online hier zie.
En de maten 2-3 & 3-4 zijn vaak al weg.
3,95 vind ik niet hoog.
En van de schoenen hebben ze vaak van elke maat 1.
Dus als je dan weet welke maat je moet hebben is online bestellen wel zo makkelijk.
Ik zie dat je ook als optie hebt om je bestelling naar de winkel te laten versturen en dan betaal je geen verzendkosten. Dat zou een mooie oplossing voor je zijn.

Ik vraag me af of je dan niet ook gewoon in de winkel kunt betalen? Dat kan bij de Hema wel.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 4 november 2010 @ 10:59:49 #4
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88318819
3e poging. }:|

Ik denk dat de Zara webshop nu wel lange levertijden heeft; ik zag veel leuks voorbijkomen!

Ik heb stijladvies nodig van de fashionista's hier!

Welke kleur romper en welke kleur maillot zouden het leukst staan bij dit jurkje?

Ik ben het spoor een beetje bijster. :D
A grand adventure has begun.
  donderdag 4 november 2010 @ 11:00:19 #5
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_88318834
Enne, eigenlijk is dit topic 35, we hebben 2 keer 33 gehad. :@
A grand adventure has begun.
pi_88318861
Limegroen Keshet!
pi_88318867
Donkerroze romper en donkerbruin/paarse maillot (dat kleurtje van die donkeren bloemen)?
pi_88318903
quote:
Op donderdag 4 november 2010 10:59 schreef Keshet het volgende:
3e poging. }:|

Ik denk dat de Zara webshop nu wel lange levertijden heeft; ik zag veel leuks voorbijkomen!
Er staat 3-5 werkdagen bij een gewone verzending. Dat is een stuk beter dan de H&M!

quote:
Welke kleur romper en welke kleur maillot zouden het leukst staan bij dit jurkje?

[ afbeelding ]

Ik ben het spoor een beetje bijster. :D
Hangt van het seizoen en de gelegenheid af, lijkt me. Ik vind donkerbruin vaak mooi bij roze en paars.
pi_88318949
Kijk eens wat ik voor 2 euro op MP heb gescoord?

Jurks
pi_88319031
Ik zou de kleur van die donkere bloemetjes doen Keshet (ik denk nu steeds Kesheeeee :D)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88319032
Voor mensen zonder creditcard: ik zie dat je ook kunt betalen met PayPal en dat kun je tegenwoordig volgens mij koppelen aan je bankrekening.
  donderdag 4 november 2010 @ 11:08:07 #12
298315 SacreCoeur
pi_88319074
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
Voor mensen zonder creditcard: ik zie dat je ook kunt betalen met PayPal en dat kun je tegenwoordig volgens mij koppelen aan je bankrekening.
Ik zag 't maar ik heb echt geen idee hoe dat werkt.
Vriend wel, zal eens vragen vanavond.

Wie dat afleveren in de winkel bedacht heeft bij zara is een held.
Lekker dichtbij & geen kosten.
Misschien kan je het wel gelijk retouren ook, als 't nodig is.
Zou helemaal mooi zijn. :D
pi_88319130
PayPal is supermakkelijk in gebruik en echt de moeite van het aanmaken van een account waard!

Ja, dat afleveren in de winkel is heerlijk als er een winkel in de buurt zit. Hier zit geen Zara in de buurt, anders was ik er zelf al wel naartoe geweest. Ik doe het met de Hema echt heel vaak; scheelt me een hoop gedoe in de winkel zelf.
pi_88319144
quote:
Op donderdag 4 november 2010 11:03 schreef Sorbootje het volgende:
Kijk eens wat ik voor 2 euro op MP heb gescoord?

Jurks
2 euro, wow!
pi_88319175
Ja ik word er bijna achterdochtig van Claudia!
  donderdag 4 november 2010 @ 11:11:49 #16
298315 SacreCoeur
pi_88319176
Ik heb het ook een keer bij de Hema gedaan.
En die deden er wel 8 dagen over.
pi_88319213
Je geeft je rekeningnummer aan PayPal, dan storten zij 1 cent op je rekening ter verificatie van je rekeningnummer. Je kunt dan betalen met PayPal en dan haalt PayPal automatisch het geld van je rekening.
Als je ingewikkelder wilt doen zou je ook nog zelf geld kunnen storten op je PayPal-account en daarmee betalen in een webshop.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_88319467
oh keshet ik zou gaan voor een bruine romper en dito maillot. Vanwege die twee bloemen die bruin zijn. Of is dat paars? Als paars, dan paars :+ ik ben kleurendoof en mn scherm van mn laptop ook dus ik zie de kleur niet zo goed :')

BE!! Ik kreeg visite tussendoor maar maaaan die schoentjes!! :o :o
ik wil een zoon O+ superleuk zeg O+
En hier ook een hele harde echo op de bankrekeningen haha maar op zich, 1 januari komt de kinderbijslag weer toch? Ik ga gewoon lijstjes maken denk ik met wat ik wil hebben, heeft het mooi de tijd om te bezinken en dan kan ik na een maand beslissen of het dan nog steeds leuk vind zeg maar.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88319506
Huup ik vraag het hier nog een keertje :P
Waar had jij die twee jurkjes voor Amélie ook alweer laten maken?
pi_88319536
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:12 schreef Twinkly het volgende:
Je geeft je rekeningnummer aan PayPal, dan storten zij 1 cent op je rekening ter verificatie van je rekeningnummer. Je kunt dan betalen met PayPal en dan haalt PayPal automatisch het geld van je rekening.
Als je ingewikkelder wilt doen zou je ook nog zelf geld kunnen storten op je PayPal-account en daarmee betalen in een webshop.
ohja paypal dat is allemaal nieuw en verbeterd hè?
Ik heb ergens nog een heule oude paypal rekening liggen, die had ik toen nodig voor studieboeken en materiaal uit China via amazon en ebay enzo maar damn wat een gedoe was dat man. Idd moest ik geld storten van mn bank naar mn paypal account en dat duurde dan weer een dag of 10 ofzo voordat het daar bij stond. En de wisselkoers kwam altijd bout uit in mijn nadeel :')

als het zo direct van mn rekening kan dan is het misschien wel de moeite waard om even die account af te stoffen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 4 november 2010 @ 11:22:44 #21
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_88319538
Keshet, das best wel een moeilijke, donkerbruine romper, limegroene maillot (als die al bestaan ;) ) of andersom.
pi_88319567
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 11:21 schreef Twinkly het volgende:
Huup ik vraag het hier nog een keertje :P
Waar had jij die twee jurkjes voor Amélie ook alweer laten maken?
oh excuus! daar wilde ik nog op antwoorden, vergeten :D

ik heb ze bij bloemetje laten maken. Een fokuser, dus je kunt haar ook pm'en. Ik weet alleen haar naam niet uit mn hoofd, qua hoofdletters enzo :P
ik zal even t linkje zoeken. Moment.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88319585
Lief en ik krijgen deze maand een 13e maand

:9~ Dat is echt slecht voor mij
pi_88319602
Op mijn scherm zijn die donkere bloemen zwart. Ik zou dan nog voor donkerbruin gaan, trouwens. Zwart vind ik zo 'hard' afsteken bij roze.
pi_88319621
quote:
Op donderdag 4 november 2010 11:24 schreef Sorbootje het volgende:
Lief en ik krijgen deze maand een 13e maand

:9~ Dat is echt slecht voor mij
Welnee, je kunt je 13e maand ook op je spaarrekening zetten. O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')