Ik zie dat je ook als optie hebt om je bestelling naar de winkel te laten versturen en dan betaal je geen verzendkosten. Dat zou een mooie oplossing voor je zijn.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:45 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik wel.. ze hebben niet alles wat ik online hier zie.
En de maten 2-3 & 3-4 zijn vaak al weg.
3,95 vind ik niet hoog.
En van de schoenen hebben ze vaak van elke maat 1.
Dus als je dan weet welke maat je moet hebben is online bestellen wel zo makkelijk.
Er staat 3-5 werkdagen bij een gewone verzending. Dat is een stuk beter dan de H&M!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:59 schreef Keshet het volgende:
3e poging.![]()
Ik denk dat de Zara webshop nu wel lange levertijden heeft; ik zag veel leuks voorbijkomen!
Hangt van het seizoen en de gelegenheid af, lijkt me. Ik vind donkerbruin vaak mooi bij roze en paars.quote:Welke kleur romper en welke kleur maillot zouden het leukst staan bij dit jurkje?
[ afbeelding ]
Ik ben het spoor een beetje bijster.
Ik zag 't maar ik heb echt geen idee hoe dat werkt.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
Voor mensen zonder creditcard: ik zie dat je ook kunt betalen met PayPal en dat kun je tegenwoordig volgens mij koppelen aan je bankrekening.
2 euro, wow!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:03 schreef Sorbootje het volgende:
Kijk eens wat ik voor 2 euro op MP heb gescoord?
Jurks
ohja paypal dat is allemaal nieuw en verbeterd hè?quote:Op donderdag 4 november 2010 11:12 schreef Twinkly het volgende:
Je geeft je rekeningnummer aan PayPal, dan storten zij 1 cent op je rekening ter verificatie van je rekeningnummer. Je kunt dan betalen met PayPal en dan haalt PayPal automatisch het geld van je rekening.
Als je ingewikkelder wilt doen zou je ook nog zelf geld kunnen storten op je PayPal-account en daarmee betalen in een webshop.
oh excuus! daar wilde ik nog op antwoorden, vergetenquote:Op donderdag 4 november 2010 11:21 schreef Twinkly het volgende:
Huup ik vraag het hier nog een keertje
Waar had jij die twee jurkjes voor Amélie ook alweer laten maken?
Welnee, je kunt je 13e maand ook op je spaarrekening zetten.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:24 schreef Sorbootje het volgende:
Lief en ik krijgen deze maand een 13e maand
Dat is echt slecht voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |