Prima, en aldaar?quote:
Nu ben ik toch benieuwd hoeveel inch?quote:
Lutte!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:14 schreef Lutte het volgende:
Hoooooooi!
Heb een computerles nederlands, haha.
Geen flauw ideequote:Op donderdag 4 november 2010 10:14 schreef Ezechielk het volgende:
Nu ben ik toch benieuwd hoeveel inch?
Haihai! Ik was jullie nog wel kwijt door het nieuwe topic.quote:
En dat noem jij gigantisch?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen flauw idee32'' dacht ik...
Nou, rustig, zoals je merktquote:Op donderdag 4 november 2010 10:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haihai! Ik was jullie nog wel kwijt door het nieuwe topic.
Ik heb nu van elf tot drie geen les en dan nog een uurtje, hoop dus dat er iets verzet kan worden!
Hoe is het op jullie werk?
Waarom vraag je het nog, je weet dat het fucking saai isquote:Op donderdag 4 november 2010 10:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haihai! Ik was jullie nog wel kwijt door het nieuwe topic.
Ik heb nu van elf tot drie geen les en dan nog een uurtje, hoop dus dat er iets verzet kan worden!
Hoe is het op jullie werk?
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
ADORE ZEH CUTENESS
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
ADORE ZEH CUTENESS
Hm. Ik vind de mijne ondertussen te klein worden, maar ik denk ook niet dat ik nog veel groter moet nemenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Joah, ik zit er met mijn neus op, veel groter zou ik niet trekken
Heb er toen ongeveer 400 euro voor betaald, er stond er een naast van 42 inch, plasma, noem het maar op, die kostte 430 euro. Heb bewust die kleinere genomen, anders kan ik niet meer normaal kijken/gamenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm. Ik vind de mijne ondertussen te klein worden, maar ik denk ook niet dat ik nog veel groter moet nemen
Zo'n shirtje tegenkomen als je bijna geen geld meer hebt is niet goed.quote:
Dat is dus de mijnequote:Op donderdag 4 november 2010 10:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb er toen ongeveer 400 euro voor betaald, er stond er een naast van 42 inch, plasma, noem het maar op, die kostte 430 euro. Heb bewust die kleinere genomen, anders kan ik niet meer normaal kijken/gamen
maar vrouwen zoals wij hebben geen keus! We moeten gewoon kopen om reputatie hoog te houden!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo'n shirtje tegenkomen als je bijna geen geld meer hebt is niet goed.
Nu ik het erover heb had ik gewoon die grote moeten nemenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is dus de mijneAlthans, ik heb 42", wel LCD trouwens. En gamen doe ik er amper op, kijk alleen films en TV erop. Heb een HD scherm aan mijn PC hangen, da's ook prima gamen.
Misschien is het belangrijker als je die dingen gaat doen, en het niet hier postquote:Op donderdag 4 november 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
WHAAAHHH Ik moet over een kwartier weg en ik moet nog zoveel doen
* DevilsWhore rent rond als een kip zonder kop
* lipjes geeft DW een bitchslapquote:Op donderdag 4 november 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Ga dan eens achter die laptop vandaan!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
Hehe, ik ben juist totaal geen consolegamer. Gaat niets boven een muis en toetsenbordquote:Op donderdag 4 november 2010 10:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nu ik het erover heb had ik gewoon die grote moeten nemen
Ik game alleen op mijn geliefe xbox (), pc heb ik al lang geen games meer op gespeeld
Wat doe je eigenlijk voor werk
Pcquote:Op donderdag 4 november 2010 10:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hehe, ik ben juist totaal geen consolegamer. Gaat niets boven een muis en toetsenbord
Ik werk bij een webhostingbedrijf, systeembeheerder.
Opzich.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Misschien is het belangrijker als je die dingen gaat doen, en het niet hier post
Inderdaad. MW2, TF2, Diablo II (Ja, speel ik nog steedsquote:
TF2quote:Op donderdag 4 november 2010 10:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Inderdaad. MW2, TF2, Diablo II (Ja, speel ik nog steeds)
Diabloquote:
Ik kan niet wachten op Diablo 3quote:
Sowieso, de hele HL seriequote:
Doeiquote:Op donderdag 4 november 2010 10:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Oke, ik ga op school wel lekker verder stressen, fijne dag nog
ik wacht wel even en koop hem wel op steam indien mogelijkquote:Op donderdag 4 november 2010 10:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Diablo
Heb Black Ops gepre-ordert, kan hem om 12 uur 's nachts op gaan halen
Overigens is hij al gelekt, je kan hem al downloaden en spelen.. Maar dat mag ik niet zeggen
Eensch!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op Diablo 3
[..]
Sowieso, de hele HL serie![]()
![]()
![]()
![]()
stress zequote:Op donderdag 4 november 2010 10:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Oke, ik ga op school wel lekker verder stressen, fijne dag nog
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:44 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik game nietIk vind het niet zo boeiend
Fablequote:Op donderdag 4 november 2010 10:43 schreef Michhas het volgende:
Gister trouwens Fable 3 gehaald, hij is weer de shit
Hoezo? Ik doe toch niks verkeerd?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Michhas! Hou eens op met die plaatjes.
Sorrieknorrie.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo? Ik doe toch niks verkeerd?
Verder geen kwaad woord over The Dude ja!
Bushboyquote:Op donderdag 4 november 2010 10:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sorrieknorrie.
Bushboy is bij nader inzien toch wel leuk.
WAAROM?!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
BushboyHeldentopic, ik heb hem vanmorgen nog een schopje gegeven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
WAAROM?!
CC en ik schamen ons voor dat topic, zakt het eindelijk in de topiclijst, ga jij hem schoppen.Waarom schaam je je ervoor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wij wilden weten wie Boomknul was, terwijl het gewoon heul wel simpel was. En hij eigenlijk best lelijk is.quote:
Boeiend, niemand veroordeelt je ofzo hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 10:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wij wilden weten wie Boomknul was, terwijl het gewoon heul wel simpel was. En hij eigenlijk best lelijk is.
Leuk was het wel! maar ik heb pauze nu.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Boeiend, niemand veroordeelt je ofzo hoortevens is dit internet, niemand kent je
Het was wel heerlijk baggeren daar moet ik zeggen
Doe het niet!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:02 schreef lipjes het volgende:
GRRR Ik gooi straks mijn telefoon het raam uit !![]()
ding is kut.quote:
Neeeheeeeeejquote:Op donderdag 4 november 2010 11:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
dus NBT begint weer aan neuqseqs te denken
Je zou eerst langs mij gaanquote:
quote:
Zo klopt hij voor mijquote:
Zo klopt hij voor mijquote:Op donderdag 4 november 2010 11:48 schreef NBT het volgende:
Ik wil wel, maar het is nog geen 5 uurMichhas is lekker
Ik geef je groot gelijkquote:
Ik huur NBT wel even van je oke?quote:
Ik kan NBT ook even huren om even te gaan shoppen hoorquote:Op donderdag 4 november 2010 11:58 schreef lipjes het volgende:
kan het hier ook eens niet over seks gaan
Dat kan, NBT kan zich alleen weer eens niet inhouden.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:58 schreef lipjes het volgende:
kan het hier ook eens niet over seks gaan
True, Truequote:Op donderdag 4 november 2010 11:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat kan, NBT kan zich alleen weer eens niet inhouden.
Wat een gewillige dame is het toch ook.
Hey, ik was de pooier hè.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik huur NBT wel even van je oke?![]()
Ooh jaquote:
Naam, e-mail en telefoonnummer in de PM graag.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ooh jaWil je me dan even een offerte sturen?
Jaquote:Op donderdag 4 november 2010 12:12 schreef NBT het volgende:
hee hallo, zijn jullie mijn nou aan het verhoeren?
Overal op Zuidpleinquote:Op donderdag 4 november 2010 12:12 schreef Myraela het volgende:
Lekker pauze.hoofdpijn en echt kei warm hier.
Doeidoeiquote:Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef Myraela het volgende:
En weer door want ik mag geen telefoon hier.
Gefeliciteerd! Je doet mee aan 'Pimp my NBT'!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:12 schreef NBT het volgende:
hee hallo, zijn jullie mij nou aan het verhoeren?
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je doet mee aan 'Pimp my NBT'!
Bwahahaha!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Je doet mee aan 'Pimp my NBT'!
Hoe laat kan je in Haarlem zijn?quote:
Ik ben er ook danquote:Op donderdag 4 november 2010 12:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe laat kan je in Haarlem zijn?
Wat, jij bent al in Haarlem?quote:
vannacht om 12uur?quote:Op donderdag 4 november 2010 12:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe laat kan je in Haarlem zijn?
Nee Zwijndrechtquote:
N0000bquote:Op donderdag 4 november 2010 12:18 schreef Michhas het volgende:
Goedemiddag allemaal
Oh..
Verkeerde topic
Hm, kan je ook om 12 uur in Purmerend zijn?quote:
Of all placesquote:
Zeg het hem, sma. Zeg het hem.quote:
... verstandig.quote:
Dank u!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeg het hem, sma. Zeg het hem.
[..]
... verstandig.
Dan kom ik wel op de step!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, kan je ook om 12 uur in Purmerend zijn?
[..]
Of all places
Ik las stoepquote:
En bedankt..quote:Op donderdag 4 november 2010 12:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij en ik weten allebei dat dat niet zo is
Op de step, op de step, 'k ben zo blij dat ik hem heb.quote:
Dat vieze kleffe gedoequote:
Precies, dat geslijm van Michhas na een rotopmerking ben ik zat!quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van NBTquote:Op donderdag 4 november 2010 12:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Precies, dat geslijm van Michhas na een rotopmerking ben ik zat!![]()
Mensen die zich proberen in te likkenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Precies, dat geslijm van Michhas na een rotopmerking ben ik zat!![]()
quote:
Jullie zijn tenminste oprecht!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mensen die zich proberen in te likken
Omdat je lief moet doenquote:Op donderdag 4 november 2010 12:38 schreef Michhas het volgende:
Waarom die haat? Watskeburt, watskeburt
Bijnaaaaaaaaaaaaaa altijd.... Maar ik doe altijd lief!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Ik doe altijd lief, ask about me! NBT weet dat ook!
Leugens, pure leugens zijn het.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Bijnaaaaaaaaaaaaaa altijd.... Maar ik doe altijd lief!
Ik ook. Tenminste, tegen NBT that isquote:Op donderdag 4 november 2010 12:42 schreef NBT het volgende:
[..]
Bijnaaaaaaaaaaaaaa altijd.... Maar ik doe altijd lief!
Wees eens lief of je krijgt de zweep van NBT.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens, pure leugens zijn het.
Neuiquote:Op donderdag 4 november 2010 12:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wees eens lief of je krijgt de zweep van NBT.
lekker hoor!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef Lutte het volgende:
Hoi! Laatste tussenuur, dalijk Engels en dan UIT!
Veel plezier nog op jullie werk.
NBT.. bezweep mij eensquote:
Succesquote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef Lutte het volgende:
Lutte is tenminste wel liefquote:Op donderdag 4 november 2010 12:45 schreef Lutte het volgende:
Ik doe niet stoer!quote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lutte is tenminste wel lief
Ezechielk komt eens buurten, en gelijk gaan NBT en PD stoer doen
Jaquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je doet hatelijk, terwijl ik altijd lief doequote:
Stel je aan man. We plagen je een beetje links en rechts.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je doet hatelijk, terwijl ik altijd lief doeik heb gewoon een scherp randje, dat is zo, en daarom houden jullie van me (
).
Maar nou komt duh boy Eze posten, en ineens ben ik de bad guy, IK! Na alles wat ik voor dit topic heb gedaan!
That's just wrong
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op donderdag 4 november 2010 13:00 schreef NBT het volgende:
Bahahaha, oke klaar nou, back to normaal!
Maar Michhas, ik ben wel serieus en heus niet omdat Eze hier nu is!
ze wilt seksquote:Op donderdag 4 november 2010 13:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over?
OKE KOM DAN!! Pfffffffffffff.... als jullie alleen dan lief tegen me doen!quote:
* Ploertendoder besekst NBTquote:Op donderdag 4 november 2010 13:09 schreef NBT het volgende:
[..]
OKE KOM DAN!! Pfffffffffffff.... als jullie alleen dan lief tegen me doen!
Je begrijpt me verkeerd man, ik ouwehoerquote:Op donderdag 4 november 2010 13:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stel je aan man. We plagen je een beetje links en rechts.
Plus, Flips vind je tof, dus ik zal dat ook wel vinden
nee hoor, ik doe altijd lief tegen jouquote:Op donderdag 4 november 2010 13:09 schreef NBT het volgende:
[..]
OKE KOM DAN!! Pfffffffffffff.... als jullie alleen dan lief tegen me doen!
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd man, ik ouwehoer
80 procent van wat ik zeg moet je niet serieus nemen
jij zeg elke keer dat het hier dood is, maar voor dit topic is het hartstikke druk!!quote:Op donderdag 4 november 2010 13:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
That's me![]()
Maar nu weet je het, kun je er rekening mee houden
Dood hier trouwens
Heulemaal niet, ik heb het drukker gezien hierquote:Op donderdag 4 november 2010 13:28 schreef NBT het volgende:
[..]
jij zeg elke keer dat het hier dood is, maar voor dit topic is het hartstikke druk!!
Vooruit.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
That's me![]()
Maar nu weet je het, kun je er rekening mee houden
Dood hier trouwens
Marklar.quote:Op donderdag 4 november 2010 13:44 schreef Michhas het volgende:
FLARG FLARG FLARG
Check die Flemchenian gaan, shit is echt gwarlar.
True that!quote:
Voelt goed hequote:Op donderdag 4 november 2010 13:52 schreef lipjes het volgende:
jezus, heb iets te veel cafeinetabletjes op
begin me eigen zwaar stoned/dronken te voelen
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:55 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik word altijd stoned van dat stofje dat NBT heet
quote:Op donderdag 4 november 2010 13:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik word ergens anders stoned van, maar voorruit!
Jewel, je zit aan mij!quote:Op donderdag 4 november 2010 13:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik word nooit stoned want ik zit niet aan rommel
Sexyquote:Op donderdag 4 november 2010 13:57 schreef NBT het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe leipe foto in mijn fobo?
Je kijkt een beetje gekquote:Op donderdag 4 november 2010 13:57 schreef NBT het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe leipe foto in mijn fobo?
Ik dacht echt dat je een BlackBerry daar in je hand hadquote:
Hij lijkt er wel opquote:Op donderdag 4 november 2010 14:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je een BlackBerry daar in je hand had
Ah zoquote:
Het spijt me! Maar we kunnen toch PMén?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:02 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ah zoShit.. dacht ik lekker sexy te kunnen pingen met freule NBT
Maar nee hoor...
Daar gaat mijn droom
Gelukkig welquote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Het spijt me! Maar we kunnen toch PMén?
Da's een Nokia toch? Die kunnen ook pingen!quote:
Ik heb een LG met Android 2.1 erop en ook die kan pingenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's een Nokia toch? Die kunnen ook pingen!
HOE DAN!?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's een Nokia toch? Die kunnen ook pingen!
Wat voor type toestel is het precies?quote:
Symbian S40 draait erop... hmm WhatsApp draait er niet op in ieder gevalquote:
oke en nu?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:14 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Symbian S40 draait erop... hmm WhatsApp draait er niet op in ieder geval
Nietquote:Op donderdag 4 november 2010 14:16 schreef NBT het volgende:
[..]
oke en nu?Kan het dan wel of niet?
nee. helaas. Volgende keer maar een Android-toestel nemenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:16 schreef NBT het volgende:
[..]
oke en nu?Kan het dan wel of niet?
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
nee. helaas. Volgende keer maar een Android-toestel nemen
Nee, want symbian zuigt en zou verboden moeten worden.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:26 schreef NBT het volgende:
Jammer, kan ik ook geen app hierop zetten waardoor het wel kan?
daar zocht ik dus naarquote:Op donderdag 4 november 2010 14:26 schreef NBT het volgende:
Jammer, kan ik ook geen app hierop zetten waardoor het wel kan?
Je kan allicht in de Ovi store kijkenquote:Op donderdag 4 november 2010 14:28 schreef NBT het volgende:
En die mensen maar zeggen dat dit het nieuwste van het nieuwste was
Ovi-Storequote:Op donderdag 4 november 2010 14:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je kan allicht in de Ovi store kijkenDat is een app-store voor Nokia toestellen. Misschien staat daar wel wat tussen
Hoe lang geleden was dat?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:28 schreef NBT het volgende:
En die mensen maar zeggen dat dit het nieuwste van het nieuwste was
Ik heb hem net een week!quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 14:32 schreef Myraela het volgende:
Zo laatste pauze en dan nog 2 uur. Ik wil niet meer.
Tsjaquote:
Ik voel je babe, ik voel je.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:32 schreef Myraela het volgende:
Zo laatste pauze en dan nog 2 uur. Ik wil niet meer.
Wat een oplichters danquote:
quote:
Ik wil ook wel even krabben voor je hoor.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
Mijn bh zit niet lekker. Mijn tieten jeuken. Maar krabbelen is niet zo charmant.
Ik wil de Galaxy Squote:
quote:
Ik zou voor de Desire gaan. Galaxy is traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.quote:
Eerlijk gezegd zit ik tussen die twee te twijfelen, maar mijn LG doet het ook nog primaquote:Op donderdag 4 november 2010 14:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou voor de Desire gaan. Galaxy is traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Als jij het doet, graag.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil ook wel even krabben voor je hoor.
Dit. Android hoor je op een HTC te hebben, punt uit.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou voor de Desire gaan. Galaxy is traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.
Ja hequote:Op donderdag 4 november 2010 14:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Chickies
Het wordt steeds drukker hier
Zeg, wanneer heb jij een weekend vrij?quote:
Maar we mogen onze roots niet vergeten PD!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja heEerst een klein ONZ-kliekje, maar de groep wordt steeds groter
Niets zeggen over ONZ kliekjes, dat kan nogal in slechte aarde vallen.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja heEerst een klein ONZ-kliekje, maar de groep wordt steeds groter
dat is waarquote:Op donderdag 4 november 2010 14:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar we mogen onze roots niet vergeten PD!
Bij?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niets zeggen over ONZ kliekjes, dat kan nogal in slechte aarde vallen.![]()
Roots?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar we mogen onze roots niet vergeten PD!
Sommige modjes.quote:
Jeweet, wortels.quote:
Meestal moet ik wel 1 van de 2 dagen werken. Pm maar.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeg, wanneer heb jij een weekend vrij?
SCHAAAAAAAAAAAAAAAAATquote:
Ik weetzzz, maar ik wil dus wel weten welke wortels.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sommige modjes.
[..]
Jeweet, wortels.
Niet goed, ik heb morgen 3 tentamens.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Chickies
Het wordt steeds drukker hier
Ik ken geen ONZ kliekje.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niets zeggen over ONZ kliekjes, dat kan nogal in slechte aarde vallen.![]()
PD WOBBIT 4-ever (L) (K) (F)quote:Op donderdag 4 november 2010 14:45 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
SCHAAAAAAAAAAAAAAAAAT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou zo veel van jou moppie NTB WJNMK KNZJ <3
Mensen... Lutte en ik gaan even doktertje spelen.. tot zoquote:
Vanavond, MSNquote:Op donderdag 4 november 2010 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meestal moet ik wel 1 van de 2 dagen werken. Pm maar.
49, je weet zelf.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weetzzz, maar ik wil dus wel weten welke wortels.
quote:
Echt niet. Ik ken wel een voormalig ONZ kliekje.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vanavond, MSN
[..]
49, je weet zelf.
[..]
Haal je stethoscoop daar weg!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:47 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mensen... Lutte en ik gaan even doktertje spelen.. tot zo
Namen!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt niet. Ik ken wel een voormalig ONZ kliekje.
Ik heb geen zin om te werken.quote:
Nee.. voor straf schuif ik m er dieper inquote:
Misschien.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie kan even 2egraads vergelijkingen voor me oplossen?
Amen broeder, amen.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te werken.
Ik ken die ook nog wel.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt niet. Ik ken wel een voormalig ONZ kliekje.
Nog dieper?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:51 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee.. voor straf schuif ik m er dieper in
Ja... je gaat het heerlijk vindenquote:
4 van de 5 moeten goed zijn he, anders mag ik morgen niet meedoen aan mijn wiskunde tentamen.quote:
Fan-tas-tisch.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:52 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja... je gaat het heerlijk vinden![]()
![]()
Ik doe ze wel voor je, wiskunde kan ik voor geen meter maar vegelijkingen was ik altijd wel goed inquote:Op donderdag 4 november 2010 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
4 van de 5 moeten goed zijn he, anders mag ik morgen niet meedoen aan mijn wiskunde tentamen.
Als je ze post zal ik wel even kijken, maar ik denk niet dat in het zal weten.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
4 van de 5 moeten goed zijn he, anders mag ik morgen niet meedoen aan mijn wiskunde tentamen.
Wat ben jij traag opeensquote:
Ook tweedegraads?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik doe ze wel voor je, wiskunde kan ik voor geen meter maar vegelijkingen was ik altijd wel goed in
Mja ben ff druk en we zijn al weer 4 pagina's verder!quote:
Er zijn meer tieten aanwezig.quote:
4? Hoeveel ppp heb jij wel nietquote:Op donderdag 4 november 2010 14:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja ben ff druk en we zijn al weer 4 pagina's verder!
Aaaahw kusjequote:Op donderdag 4 november 2010 14:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja ben ff druk en we zijn al weer 4 pagina's verder!
Je kunt het hier posten, en als wij het niet weten in het vragentopic in SES.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook tweedegraads?Je hebt ook wel ergens online zo'n script staan waarmee je 't kan doen, maar er zitten steeds 2 moeilijkere tussen en dat wil daar niet mee.
gewoon 25!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
4? Hoeveel ppp heb jij wel niet
7a - 11b=18quote:Op donderdag 4 november 2010 14:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je ze post zal ik wel even kijken, maar ik denk niet dat in het zal weten.
Ik kan het ook wel oplossen maar het duurt zo laaaaang.quote:Op donderdag 4 november 2010 14:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je kunt het hier posten, en als wij het niet weten in het vragentopic in SES.
Ik los ze vanavond voor je op als ik thuis benquote:Op donderdag 4 november 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
7a - 11b=18
3a+4b=2
3x+2y=6
5x+2y=2
2F +3G=12
4F+10G=22
7a-7b=18
3a+4b=2
3x+2y=6
5x+2y=8
En dan de twee letters te weten komen? Wil je ze allemaal of heb je voorkeur?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
7a - 11b=18
3a+4b=2
3x+2y=6
5x+2y=2
2F +3G=12
4F+10G=22
7a-7b=18
3a+4b=2
3x+2y=6
5x+2y=8
Mag ik vragen welke opleiding je doet?quote:Op donderdag 4 november 2010 14:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel oplossen maar het duurt zo laaaaang.
Dat is niet gewoon, vroegâh was het standaard nog 50quote:
Jep. En het antwoord moet in breuken.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan de twee letters te weten komen? Wil je ze allemaal of heb je voorkeur?
HLO, richting biologie en medisch.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mag ik vragen welke opleiding je doet?
Okay, ik ga ze even voor je maken!quote:Op donderdag 4 november 2010 15:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. En het antwoord moet in breuken.En ik wil ze allemaal.
[..]
Biologie en medisch laboratoriumonderzoek.
Chatlogs zijn soms best handig.quote:
Meer van anderen jouw huiswerk laten doen.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Chatlogs zijn soms best handig.
Maar dit is echt bagger.
Ik ga er niet eens moeite voor doenquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 4 november 2010 15:11 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens moeite voor doen
Is geen huiswerk. We hebben online toetsen, waarvan je minstens 80% goed moet hebben. Maar ik heb steeds van die stomme kleine foutjes, en ik snap 't wel voor de rest.quote:Op donderdag 4 november 2010 15:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Meer van anderen jouw huiswerk laten doen.
Herhaling van de havo jongeh.quote:
met die eerste ben ik nu bezigquote:Op donderdag 4 november 2010 15:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is geen huiswerk. We hebben online toetsen, waarvan je minstens 80% goed moet hebben. Maar ik heb steeds van die stomme kleine foutjes, en ik snap 't wel voor de rest.
Ik heb er trouwens 3 opgelost.
7a 11b=18
3a+4b=2
7a-7b=18
3a+4b=2
Hoef alleen die 2 nog, maar dat moet vast met de ABC-formule.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |