Prima, en aldaar?quote:
Nu ben ik toch benieuwd hoeveel inch?quote:
Lutte!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:14 schreef Lutte het volgende:
Hoooooooi!
Heb een computerles nederlands, haha.
Geen flauw ideequote:Op donderdag 4 november 2010 10:14 schreef Ezechielk het volgende:
Nu ben ik toch benieuwd hoeveel inch?
Haihai! Ik was jullie nog wel kwijt door het nieuwe topic.quote:
En dat noem jij gigantisch?quote:Op donderdag 4 november 2010 10:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen flauw idee32'' dacht ik...
Nou, rustig, zoals je merktquote:Op donderdag 4 november 2010 10:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haihai! Ik was jullie nog wel kwijt door het nieuwe topic.
Ik heb nu van elf tot drie geen les en dan nog een uurtje, hoop dus dat er iets verzet kan worden!
Hoe is het op jullie werk?
Waarom vraag je het nog, je weet dat het fucking saai isquote:Op donderdag 4 november 2010 10:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haihai! Ik was jullie nog wel kwijt door het nieuwe topic.
Ik heb nu van elf tot drie geen les en dan nog een uurtje, hoop dus dat er iets verzet kan worden!
Hoe is het op jullie werk?
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
ADORE ZEH CUTENESS
quote:Op donderdag 4 november 2010 10:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
ADORE ZEH CUTENESS
Hm. Ik vind de mijne ondertussen te klein worden, maar ik denk ook niet dat ik nog veel groter moet nemenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Joah, ik zit er met mijn neus op, veel groter zou ik niet trekken
Heb er toen ongeveer 400 euro voor betaald, er stond er een naast van 42 inch, plasma, noem het maar op, die kostte 430 euro. Heb bewust die kleinere genomen, anders kan ik niet meer normaal kijken/gamenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm. Ik vind de mijne ondertussen te klein worden, maar ik denk ook niet dat ik nog veel groter moet nemen
Zo'n shirtje tegenkomen als je bijna geen geld meer hebt is niet goed.quote:
Dat is dus de mijnequote:Op donderdag 4 november 2010 10:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb er toen ongeveer 400 euro voor betaald, er stond er een naast van 42 inch, plasma, noem het maar op, die kostte 430 euro. Heb bewust die kleinere genomen, anders kan ik niet meer normaal kijken/gamen
maar vrouwen zoals wij hebben geen keus! We moeten gewoon kopen om reputatie hoog te houden!quote:Op donderdag 4 november 2010 10:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo'n shirtje tegenkomen als je bijna geen geld meer hebt is niet goed.
Nu ik het erover heb had ik gewoon die grote moeten nemenquote:Op donderdag 4 november 2010 10:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is dus de mijneAlthans, ik heb 42", wel LCD trouwens. En gamen doe ik er amper op, kijk alleen films en TV erop. Heb een HD scherm aan mijn PC hangen, da's ook prima gamen.
Misschien is het belangrijker als je die dingen gaat doen, en het niet hier postquote:Op donderdag 4 november 2010 10:27 schreef DevilsWhore het volgende:
WHAAAHHH Ik moet over een kwartier weg en ik moet nog zoveel doen
* DevilsWhore rent rond als een kip zonder kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |