Typisch een one hit wonder. Nooit meer iets van vernomen. Wel mooi nummer.quote:
eh, ze hebben nog 2 andere hits gehad. Maar ze zijn groter in USA dan hier in NLquote:Op donderdag 4 november 2010 09:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Typisch een one hit wonder. Nooit meer iets van vernomen. Wel mooi nummer.
Peter Fox is geniaal.quote:
Ik kende hem nog niet eensquote:
Of dezequote:Op donderdag 4 november 2010 08:52 schreef tong80 het volgende:
Ik heb helemaal niks met Michael Jackson en/of het genre. Maar dit nummer vind ik briljant.
Nu jullie.
Met Eminem heb ik dat ook ja, en dan vooral dit nummer inderdaad!quote:Op vrijdag 5 november 2010 07:37 schreef Norrage het volgende:
Geniaal topic tong!Leuk, moet ik even over nadenken...maar een genre waar ik niks mee heb maar een artiest die ik erg goed vind: Eminem!
Dit is mijn favoriet:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 06:13 schreef popolon het volgende:
GEWELDIG live optreden.
Grappige is dat een Amerikaanse vriend van me dit nummer noemde. Mooi toch?
Ik had ook altijd wel een zwak voor dat nummerquote:Op zondag 28 november 2010 19:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Schopje, want ik bedenk er net eentje: Celine Dion & Barbra Streisand - Tell him.
Eigenlijk heb ik een enorme hekel aan mevrouw Dion, maar dit nummer is echt een guilty pleasure.
Mijn smaak is heel breed, maar dit genre luister ik echt nooit. Maar dit is een goed nummer. Ander goed nummer uit dit genre:quote:Op zaterdag 6 november 2010 06:13 schreef popolon het volgende:
GEWELDIG live optreden.
Grappige is dat een Amerikaanse vriend van me dit nummer noemde. Mooi toch?
Vind ik wel.
Dit nummer is geweldig.quote:Op maandag 29 november 2010 12:29 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Mijn smaak is heel breed, maar dit genre luister ik echt nooit. Maar dit is een goed nummer. Ander goed nummer uit dit genre:
Jeetje, jij weet precies welke slechte nummers ik ook goed vind!!!quote:Op maandag 29 november 2010 23:57 schreef DO2 het volgende:
Kylie heeft ook wel een aantal van die retestrakke nummers...
Bijvoorbeeld:
Maar JVT is ook gewn goed, en altijd goed geweestquote:
Same. Ik zou het nooit kopen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 00:04 schreef DO2 het volgende:
Nee, daar heb ik niet veel mee, Norrage. Of eigenlijk helemaal niks,.
En die slechte nummers zijn stiekem natuurlijk gewoon heel goede nummers...
Maar ik zie mezelf toch niet snel een album van de betreffende artiesten kopen.
Jammerquote:Op dinsdag 30 november 2010 00:04 schreef DO2 het volgende:
Nee, daar heb ik niet veel mee, Norrage. Of eigenlijk helemaal niks,.
En die slechte nummers zijn stiekem natuurlijk gewoon heel goede nummers...
Maar ik zie mezelf toch niet snel een album van de betreffende artiesten kopen.
Ik realiseerde me dat je op een andere post reageerde toen ik op invoeren drukte.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |