Mogguh nettingsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede morgen!
quote:Op donderdag 4 november 2010 07:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
whaha, hebben jullie hem gister ook gehoord.. het is nu alweer een dag geleden!Ik snap hem niet! Wie is zaagmansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goede morgen!![]()
![]()
![]()
![]()
whooooh, weet jij niet wie zaagmans is?quote:Op donderdag 4 november 2010 07:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik snap hem niet! Wie is zaagmans![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cijfertjesquote:
mutsquote:Op donderdag 4 november 2010 08:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Cijfertjes![]()
Zin in het weekend?
Liefjequote:
LMNquote:Op donderdag 4 november 2010 08:46 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Morgen..
of ie goed is moet ik me nog even bedenken..
haha is een optie natuurlijkquote:Op donderdag 4 november 2010 08:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Liefje![]()
![]()
![]()
[..]
LMN
Moet ik 'm beter maken?
Gierquote:
Ik kan het altijd beter maken.quote:Op donderdag 4 november 2010 09:02 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
haha is een optie natuurlijk
hij is nog niet slecht, een beetje neutraal eigenlijk..
straks maar eens een stapel tosti's maken met cheddar en ham
DWquote:
Hey hey daar wil ik bij zijn hequote:Op donderdag 4 november 2010 09:02 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
haha is een optie natuurlijk
hij is nog niet slecht, een beetje neutraal eigenlijk..
straks maar eens een stapel tosti's maken met cheddar en ham
Jij bent eigenlijk het hele weekend weg?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:16 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Hey hey daar wil ik bij zijn he.
Goede morgen
Overleef je dat wel?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:21 schreef IkHeb2Vaders het volgende:
Van goedemorgen is het omgedraaid naar Slechtemorgen, De Koffie machine is kapot.
Grote lieve bebaarde meneerquote:Op donderdag 4 november 2010 09:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
DWergje![]()
![]()
![]()
[..]
c0n![]()
[..]
Bunny![]()
[..]
Flips![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
DWergje![]()
![]()
![]()
[..]
c0n![]()
[..]
Bunny![]()
[..]
Flips![]()
![]()
Geen koffie gehad vanochtend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Hij is gewoon jaloers dat je meer oog hebt voor vrouwelijk schoon, en c0ns schoonheid.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers dat je meer oog hebt voor vrouwelijk schoon, en c0ns schoonheid.
Ow jah ben ik weg?quote:Op donderdag 4 november 2010 09:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk het hele weekend weg?
Goedemorgen.
ik zou nergens heengaan dit weekend als ik jou wasquote:
Ik hoop voor je van niet, want jij mag fotograaf spelen he.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen koffie gehad vanochtend?Verse pot voor mijn neusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KAAAAAALEEEEE!quote:![]()
![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
quote:Op donderdag 4 november 2010 09:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verse pot voor mijn neusJaloezie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
KAAAAAALEEEEE!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik hoop het, als jullie na 12:00 geen posts meer van mij zien, heb ik het niet overleefdquote:
Ik zou je koffie brengen als ik wist waar het heen moest. Een dag zonder koffie is een dag niet geleefdquote:Op donderdag 4 november 2010 10:12 schreef IkHeb2Vaders het volgende:
[..]
Ik hoop het, als jullie na 12:00 geen posts meer van mij zien, heb ik het niet overleefd
Gelukkig is de conciërge er al aan het werken en is hij waarschijnlijk rond 11 uur gemaakt.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou je koffie brengen als ik wist waar het heen moest. Een dag zonder koffie is een dag niet geleefd
Erwinquote:Op donderdag 4 november 2010 09:25 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
DWergje![]()
![]()
![]()
[..]
c0n![]()
[..]
Bunny![]()
[..]
Flips![]()
![]()
Ja man, want ik ben nooit uitbundig. Ik rot altijd in mijn eentje weg in chagrijnigheidquote:Op donderdag 4 november 2010 10:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat nou. Jaloers vanwege de uitbundigheid?
Ik heb een leven kan niet snel reageren
Omdat jij het bentquote:Op donderdag 4 november 2010 10:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja man, want ik ben nooit uitbundig. Ik rot altijd in mijn eentje weg in chagrijnigheid
Ik zat te kutten
Jongeeeeeuh Wat is deze dan ik bash jou altijd jij niet mij. Ga eens aan het werk man doe wat nuttigsquote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Goedemiddag schatjes en gespuis![]()
©
quote:
quote:
De rollen zijn omgedraaidquote:Op donderdag 4 november 2010 12:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jongeeeeeuh Wat is deze dan ik bash jou altijd jij niet mij. Ga eens aan het werk man doe wat nuttigs
quote:
Nee niksquote:
Goh humeurig ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 november 2010 12:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goh humeurig ofzoNee, omdat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee niks![]()
Jij laat ons in de steek zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Neej niks!!quote:
ja, er zit nog altijd geen slotje op.quote:Op donderdag 4 november 2010 17:03 schreef iamredleader het volgende:
is het al tijd om iedereen goedenavond te wensen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |