quote:Op donderdag 4 november 2010 01:10 schreef Sportex het volgende:
Jij bent vast een bijzonder persoon. Misschien heb je wat tijd en kan ik je ontmoeten?
Nee, dat doet evenveel pijn bij iedereenquote:Op donderdag 4 november 2010 01:10 schreef MeneerHarmsen het volgende:
Zou ik je misschien keihard in je zak mogen schoppen?
quote:Op donderdag 4 november 2010 01:10 schreef MeneerHarmsen het volgende:
Zou ik je misschien keihard in je zak mogen schoppen?
quote:Op donderdag 4 november 2010 01:13 schreef Salvad0R het volgende:
TS is een naïeve egoïst die waarschijnlijk geraped wordt door sexual predators on teh interwebz.
Ik kan een stoot in het gezicht ontvangen met gemak.... (ja al gebeurt)quote:Op donderdag 4 november 2010 01:14 schreef Lo-Fi het volgende:
Een bescheiden elleboogje op de neus doet wonderen voor mensen als TS.
Ja eigenlijk welquote:Op donderdag 4 november 2010 01:19 schreef blingbling11 het volgende:
hoe dan ook,
verkapt ''kijk mij'' topic
dit verdient een dikke
oke deze snap ik nietquote:Op donderdag 4 november 2010 01:20 schreef Stofzuigerzak het volgende:
TS komt uit de kelders van Belgie
Hebben jullie ook zo'n hoge pijn-tolerantie?quote:Op donderdag 4 november 2010 01:22 schreef Stokstaart het volgende:
Ben je een ginger toevallig TS (serieus) ?
nee (serieus)quote:Op donderdag 4 november 2010 01:22 schreef Stokstaart het volgende:
Ben je een ginger toevallig TS (serieus) ?
Aha bustedquote:
huh ?quote:Op donderdag 4 november 2010 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aha bustedJe bent dus een ginger . Blijf je uit mijn buurt
Ja scheinheilig doen he .quote:
quote:Op donderdag 4 november 2010 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
TS is een ginger menseeeee uitkijke voor je tondeuse
Even quoten zodat je eraan herinnerd kan worden. Gefeliciteerd en laat nu maar een vrouw met naaldhakken op je zak stampenquote:Op donderdag 4 november 2010 01:08 schreef Skillstorm het volgende:
Ik wel namelijk30 mensen kunnen me in mijn arm knijpen en ik geef geen kick. Ik heb net mijn hand onder extreem heet water gehouden voor 10 seconden om te testen of ik het kon. Heb nog wel meer van zulke dingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |